siihenpä se jäikin. Tosin voihan sitä usuttaa kierosti ihmisiä hänen kimppuunsa
Virkansa puolesta joutuu kohtelemaan toista ihmisenä
16
161
Vastaukset
- .
On se niin säälittävää, kun ei osaa hävitä.
- anna itelles plussa
Siitä vaan, virkamies näyttämään koko maailmalle millainen ressukka on.
- hienoa "lady"
Niinhän sä olet aina tehnyt.
Tuolla ne kierosti kimppuun usuttamasi nyyhkivät muilla palstoilla - Virkamiehelle
Millainen virkamies herra tai rouva mahtanet olla?
Valtion vai kunnan virka? - poliisi on pop
no poliisihan saa tehdä ihan mitä rikoksia vaan kun kohteena vain on samassa virassa oleva nainen.. stalkata, valehdella ihan mitä vaan..
- veronmaksajat haloo
vieläkö se sama kilahtanut ukko jaksaa kiusata sitä naista.. monesko vuosi? 5? Miten ne antaa sen olla virassa vielä, ei voi ymmärtää??
- Johan on............
Kyllä on sekavaa porukkaa.
Lopettakaa tuo. Saattaa olla väärinkäsitys täällä.... ja niitähän täällä riittää.
Kukaan ei tiedä onko kohde oikea. Selvittäkää elävässä elämässä tai...... - tosi juttu
no ei se mikään salaisuus ole, puoli kylää tietää, että virassa oleva ukko saa mustamaalata ja stalkata ihan miten haluaa ja usuttaa ihmisiä valehtelemalla sen naisen kimppuun. sama ukko tehtailee täällä niitä aloituksia, itse vielä leuhkii sillä..
- ootko ihan kipee?
Järkyttävää! Kasva!!!
- oikeus ja kohtuus
alkaisi olla hyvä aika usuttaa joku soittamaan tämän virkamiehen esimiehelle...
- Lepo heti
Nyt on kyllä täällä kaikki pahasti sekaisin.
Eihän näin voi täällä riitaa haastaa. Olen täysin varma,
että nyt on mennyt jossain taas pahasti hutiin.
Laskekaa verenpaine. Taas on väärät henkilöt kyseessä.
Olen täysin varma siitä.
- tilipitappitippi
tappi taa .
laa laa
lalltillaa. - huokailen vaan
juu tätä oli täällä jo vuosia sitten, tosin aika lailla rankemmilla linkityksillä.
- Kiitosta kiitos
Mulle ainakin riitti ja sanon vielä KIITTI!
- ounou.
Kyllä on skitsofreniasi todella vakava.
- ??? miten on
ai eikös sille ukolle pamahtanut dokaamisesta ja tosta härkkimisestä kaksisuuntainen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611