joku halaamassa, kaipaan hellyyttä. :(
Oispa
16
165
Vastaukset
- pusiii
hali..
- minä minä
minääääääääääääää
- JokuMiesLännestä
Täällä nyt sattuu olemaan Joku... *halaa ja suukottelee*
- XOXOXO ;-)
Joku Jiikö Lännestä...?
heh heh ;-D
Minne päin lähettäisit juuri nyt halit ja pusut ? - JokuMiesLännestä
XOXOXO ;-) kirjoitti:
Joku Jiikö Lännestä...?
heh heh ;-D
Minne päin lähettäisit juuri nyt halit ja pusut ?Sitäpä ei kaikille kerrotakaan. Tai ei kenellekään, jos se kiinnostaa tietää.
Heitin ne vain ilmaan ja toivottavasti ap sai ne ja ilahtui niistä:)!
Toki ajattelin erästä, mutta koska hän ei minusta tykkääkää, niin jätän nyt nimenkin kertomatta...:(
- ei sehän
on mä..haa laa taan
- <3<3<3
Mäkin haluun mieheltä halin :)
- ei oo
Ei hän tule enää halaamaan, täytyy odottaa jos löytyy joku joka haluaa halata. :(
- Rea Listi
Hanki koira. Sellainen pieni, syliinsopiva, joka pitää halaamisesta. Helpottaa kummasti.
- ei oo
Olenkin ajatellut sellaisen pienen maastonakin hankkimista. Eläisimme rauhassa yhdessä, koiruli ja minä. :)
- hurjaa
Ostin koiran, piti olla vahtikoira. Keskikokoinen, pelottavan näköinen. Ostin kun se oli luovutusikäinen. Syliin pyrkii kiipeämään nyt vielä neljä vuotiaanakin kuin pikkuinen vauva. Hoh ja höh. Enkä ole lellinyt piloille, se vaan on sellainen.
- realistisempi
ei oo kirjoitti:
Olenkin ajatellut sellaisen pienen maastonakin hankkimista. Eläisimme rauhassa yhdessä, koiruli ja minä. :)
Eikä koira korvaa ihmistä, Vaikka haukut ihan mukavia ovatkin.
- ei oo
realistisempi kirjoitti:
Eikä koira korvaa ihmistä, Vaikka haukut ihan mukavia ovatkin.
Korvaapas, ihmiset on tyhmiä.
- mä.
mä tuuuun ha lala ta taan
- ei oo
Mene omien ihmistesi pariin, en ole sinulle tärkeä.
- mahdoton tehtävä?
Pitäis sopia tapaaminen, ei se haliminen muuten onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472