vai mistä nyt on kyse? Olis kiva tietää...Toivottavasti kerrot sen mullekin,etkä jätä "roikkumaan".
Onko tää meidän juttu loppumassa
23
505
Vastaukset
- OnNneTon
En haluaisi loppuvan, missä vastakaiku, ei kaiu ei, ei niin millään :(
- n-->m
tuleppa kysymään jos haluat tietää koska en halua sinua menettää jos olet se jota eniten maailmassa kaipaan... ja rakastaisin jos antaisit siihen luvan...
- anteeks <3
on toinen...
- m -> n?
Ei työkuvioista?
- Hii :)
Nää ne on palstojen parasta antia :)
- niin mikä juttu?
mulla on nyt sellanen elämäntilanne että täytyy saada ensin ainakin muu elämä takas normaaliksi ennenkuin voin aatellakaan mitään "juttua".
on nimittäin asiat aika huonosti mutta ehkä tää tästä vielä iloksi muuttuu.- Mikä?
Sulla on?
- (n)
Jos hän (m) olisit vastaisin:
Ei ole loppumassa vaan toivottavasti alkamassa. Olisin vaan halunnut ensin puhua erään hlön kanssa, mutta en saa yhteyttä. - eiKais
No jos täällä on kehitelty jo yli vuosi ainakin eikä muuta, niin on yritettävä muita menetelmiä,kanavia. Onhan tämä täällä vähän hiipunut viime viikkoina.
HäNellä, jota nyt ajattelen ei ole vastaanotin ollut kovin herkällä enää tai viimeaikoina, mutta eihän se ole yllätys mulle, sitä se kesäkin aiheuttaa. Jatkan jollain tasolla tästä eteenkinpäin hänen kanssaan.
Pitää vaan säilyttää kesäinen mieli, kun syksy saapuu.
höpö höpö minä - Kyse on siitä että
meidän "JUTUSSA" sä kirjoitat provosoivaa paskaa tänne nettiin koska et muuta osaa. Yrität provosoida jotta hän vihastuisi ja täten se helpottaisi omaa oloasi. Sun olisi näinollen helpompi sanoa itsellesi ja lähimmäisillesi että hei mähän oonkin ihan viaton tässä yhtälössä tuohan se on kuka sotajalalla on. Mutta ei sanon että ei tule onnistumaan minun kohdalla ei riitä sata tuntia älykkyyden kyseenalaistamista tai luonteen tai muuta läpinäkyvää kiusantekoa. Valitsit väärän kohteen moiseen koska se ei tosiaan tehoa. Tunnen itseni ihan liian hyvin ja omat vikani. Jos oikeasti haluaisit saada minut pois tolaltani, tulisit ja kysyisit että miksi teit niinkuin teit. Mutta koska ei sullakaan ole siihen kanttia niinkuin ei 99% suomalaisista, turha jatkaa näitä tyhmiä provosointeja enää ja maalata itsestäsi jotain ylempiarvoista kuvaa, se on halveksuttavaa ja tosiasiat huomioon ottaen myös kuvottavaa.
- :)
Hei, vedä henkee välillä ja kerro toi sitten vaikka sille ihan oikeelle ihmiselle.!
- Eiap.
Kiitos sanoistasi. Tänään jaat hyvää mieltä roppakaupalla.
- Yritin. Ei viestiäni
:) kirjoitti:
Hei, vedä henkee välillä ja kerro toi sitten vaikka sille ihan oikeelle ihmiselle.!
haluttu kuulla. Se tuli selkeäksi. Juuri varmaankin noista yllämainituista syistä. Enhän minä voi kyetä keskusteluun ja tunteitteni ilmaisuun, koska sehän romuttaisi koko vihakamppanjan !! Jos henkilölla ei ole pokkaa sanoa mitään mitä hän ajattelee toisesta, suht vieraasta ihmisestä, onko se oikein että hän vihaa salaa tätä toista ollessaan itse ihan samanlainen ? kysyn vaan.
- jalat irti maasta
Yritin. Ei viestiäni kirjoitti:
haluttu kuulla. Se tuli selkeäksi. Juuri varmaankin noista yllämainituista syistä. Enhän minä voi kyetä keskusteluun ja tunteitteni ilmaisuun, koska sehän romuttaisi koko vihakamppanjan !! Jos henkilölla ei ole pokkaa sanoa mitään mitä hän ajattelee toisesta, suht vieraasta ihmisestä, onko se oikein että hän vihaa salaa tätä toista ollessaan itse ihan samanlainen ? kysyn vaan.
Jos joku vihaa sua salaa, miksi kuvittelet, että teillä on JUTTU meneillään?
- No katsos kun
jalat irti maasta kirjoitti:
Jos joku vihaa sua salaa, miksi kuvittelet, että teillä on JUTTU meneillään?
se meidän JUTTU on juuri se hänen vihansa ja se pitää häntä kasassa. Välillä on hyvä yrittää antaa ymmärtää muuta. Jos saa mieleni painettua maahan, se on voitto hänen maailmassaan. Itse en moisia jaksa. Kai iän myötä on tullut vähän fiksummaksi.
- jalat maasta irti
No katsos kun kirjoitti:
se meidän JUTTU on juuri se hänen vihansa ja se pitää häntä kasassa. Välillä on hyvä yrittää antaa ymmärtää muuta. Jos saa mieleni painettua maahan, se on voitto hänen maailmassaan. Itse en moisia jaksa. Kai iän myötä on tullut vähän fiksummaksi.
En usko tuohon, mutta usko sinä rauhassa :-D
Sinähän et ensinnäkään tiedä, mikä muita ihmisiä pitää kasassa. Saatat olla paljon mitättömämpi tekijä, kuin itse kuvittelet. Suorastaan olematon.
ilmeisesti itse kuvittelet, että sulle annetaan ymmärtää muuta - saanko arvata, nimettömillä viesteillä - ei suinkaan tosimaailmassa, vahingossakaan? Täältä kuvittelet viestejä itsellesi. Vihaviestejä, antaa-ymmärtää-muuta-viestejä.
- Otahan
siitä selvä, kulta pieni.
- :)
Ja kullittelijoita piisaa.
- vakkarimies
:) kirjoitti:
Ja kullittelijoita piisaa.
vauhdissa
- xoxox5643
Mun osalta ainakaa ei ole loppumassa.. Sanoisin sen kyllä suoraan, jos näin olisi. Oliko m->n ?
- Nauru :)
Sanoisit suoraan ja kuitenkin täällä näihin anonyyminä vastailet !
Aika iso ristiriita puheissa !
- ei nim.merkkiä
n->m oli.Ja ihan sama kelle oli,typerää toi roikottaminen oli kumpaa sukupuolta tahansa.:((
- -iho muistaa...-
H E L V E T I L L I N E N I K Ä V Ä S U A !!!!! Ei lopetettais kesken tätä!!!!!
n->m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462