Pitkästä aikaa.
Onko Tuntematon Potilas kuulolla?
12
134
Vastaukset
- mikälie potilas
Saatan ollakin kuulolla.
Tarkoittaa, et riippuu siitä, ketä tulit katsomaan ?
Mikä osasto ja mikä huone?
Olen kyllä käynyt miltei niissä kaikissa ;)- osastolta 5
Täällä on vaan suljettu..
- Miten vaan.
osastolta 5 kirjoitti:
Täällä on vaan suljettu..
Miten pyyhkii siellä? Murheita laulajilla ?
Kertoo ?
Viimeksi olin kympillä.
Asioin kanttiinissa kanta-asiakkaana. - osastolta 5
Miten vaan. kirjoitti:
Miten pyyhkii siellä? Murheita laulajilla ?
Kertoo ?
Viimeksi olin kympillä.
Asioin kanttiinissa kanta-asiakkaana.Aika mukavasti pyyhkii, lepposa tunnelma, pyöreät huoneet ja pehmustetut seinät. Täällä kaikki ollaan sulassa sovussa, "ystävät" me! Ei huolen häivää, kanttiiniinkaan ei tarvi mennä eikä seinät kaadu päälle. Kaikki listat on tarkistettu, ei ylimääräsiä johtoja eikä kuuntelua missään. Voidaan kaikessa rauhassa käydä tärkeitä miittinkejämme me ystävät keskenään ja miettiä tai oikeastaan olla miettimättä yhtikäs mitään.
- Kiva kuulla.
osastolta 5 kirjoitti:
Aika mukavasti pyyhkii, lepposa tunnelma, pyöreät huoneet ja pehmustetut seinät. Täällä kaikki ollaan sulassa sovussa, "ystävät" me! Ei huolen häivää, kanttiiniinkaan ei tarvi mennä eikä seinät kaadu päälle. Kaikki listat on tarkistettu, ei ylimääräsiä johtoja eikä kuuntelua missään. Voidaan kaikessa rauhassa käydä tärkeitä miittinkejämme me ystävät keskenään ja miettiä tai oikeastaan olla miettimättä yhtikäs mitään.
Askarruttaa vaan. Kummalta puolelta sinä kirjoittelet..
Onko sulla sellanen lappu rinnassa, jossa on kirjaimia ?
Tarkistaisitko ? - osastolta 5
Kiva kuulla. kirjoitti:
Askarruttaa vaan. Kummalta puolelta sinä kirjoittelet..
Onko sulla sellanen lappu rinnassa, jossa on kirjaimia ?
Tarkistaisitko ?Kummalta puolelta? toivottavasti mulla ei ole narussa olevaa lappua jalassa (nilkassa) .. sellasta missä on kirjaimia ja päivämääriä... rinnassa ei ainakaan ole...
tarkistettu on..
joskus joku on laittanut lapun selkään, jossa lukee jotain tosi tyhmää...
se niistä lapuista..
- asffffffffffffffffas
ja porsas uhrataan sen tyhmyyden takia
- assjdkjasdlasjdasljd
porsas hei sulla on unettomia öitä tiedossa
- asfsafsffasfasfaf
kuuntele lähimmäistäsi, aloita se vaikka naapurista, salaa
- asdadsdasdasd
parempi naapuri linnassa kuin kymmenen mikrofonia oksalla
- pikkasen pelotti:)
totta!
nimim. kokemusta on
- asfasfasfasf
joka mikrofoniin kurkottaa se kattolistaan kapsahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591