Emme siis näe enää?

Surullinen (n)

En tiedä mihin olet mies hävinnyt, koska et ole katsonut tarpeelliseksi sitä kertoa täällä. Ja muuta kommunikointitapaahan meillä ei edes ole. Tosi ikävää, että olet jättänyt roikkumaan toisen löysään hirteen. En edes tiedä näenkö sinua enää lainkaan. Enkä sitäkään tiedä teetkö tämän tahallaan, mutta siihen vaihtoehtoon olen päätymässä.

En olisi halunnut antaa periksi, mutta haluan päätöksen tälle kärsimykselle. En haluaisi kylmettää tunteitani sua kohtaan, koska toivoin, että tässä olisi mahdollisesti jokin väärinkäsitys takana ja sen selvittyä meille olisi ollut mahdollisuus. Pelkään, että jos saan kylmetettyä tunteeni sua kohtaan, niitä ei enää voi sen jälkeen herättää eloon. En kuitenkaan kestä tätä epätietoisuutta kovin kauaa enää, joten muuta mahdollisuutta ei taida olla kuin unohtaa.

Luulin, että syksy voisi olla uuden alku, mutta näyttääkin olevan kaiken loppu. Vuosi sinuun ihastumisesta tulee syyskuun alussa täyteen, joten 1.syyskuuta päättyköön tämä meidän olematon "tarinamme" ihan symbolisesti.

11

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisu ongelmaasi

Ota tähän mieheen yhteyttä. Soita, laita tekstari, heitä facebook viesti tai kirjoita sähköposti. Ehkäpä "pöydän" toisella puolella ajatellaan samoin.
      Ei pidä jäädä miettimään vaan toimia.

• ap.

En mä ota yhteyttä mieheen, joka selvästikään ei ole musta kiinnostunut. Joku ylpeys mullakin sentään on.

• ratkaisu ongelmaasi
        ap. kirjoitti:

En mä ota yhteyttä mieheen, joka selvästikään ei ole musta kiinnostunut. Joku ylpeys mullakin sentään on.

Oletko kertaakaan ottanut yhteyttä eronne jälkeen?
        Sen ei pitäis ylpeyttä nakertaa jos kerran ottaa yhteyttä. Jos yhtään kertaa ei voi yhteyttä ottaa niin se on jo tyhmää ja turhaa ylpeyttä. Sen ymmärtää jos on yrittänyt yhteyttä ottaa ja ei halua enää sen jälkeen.

Millä kirjaimella nimesi alkaa ja millä kirjaimella sen miehen jota yrität tavoittaa? Josko tosta aukeisi jollekkin jotain jos nyt se ihminen sattuisi täällä olemaan mikä on kyllä uskomatonta jos näin hyvin kävisi. :)

• siksi hiljaisuus...

voiko soittaa? mä tallensin sen ronja-numeron. onko se sun 044........? voit säkin soittaa. kerro mulle miksi sun pitää suoltaa niin järjetön määrä tekstiä siitä kadonneesta s-tytöstä. mä oon ollut niin tyrmistynyt niistä...oot...en sano...lopeta jo ja hae apua minun apu ei riitä sulle.

• ap.

Ei tämä liity suhun mitenkään.

• Mihinpäin

viestisi suuntaat?

• ap.

Pks.

• m

Laita minulle viestiä. Puhelinnumeroni löytyy sulta,

• ap.

Ei ole.

• m
        ap. kirjoitti:

Ei ole.

Alkaakos nimi kirjaimella E?

• BB
        m kirjoitti:

Alkaakos nimi kirjaimella E?

Ei kun alkaa kirjaimella B...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe