Ikäviä paljatuksia Pandemrix rokotteesta, tai pitäisikö sanoa myrkkyinjektiosta.
TOXIC METALS FOUND IN PANDEMRIX SWINE FLU VACCINE BY SWEDISH DOCTOR
http://birdflu666.wordpress.com/2011/08/19/toxic-metals-found-in-pandemrix-swine-flu-vaccine-by-swedish-doctor/
Onneksi en ottanut tuota sontaa.
Ikäviä paljastuksia
Pandemrixistä.
3
58
Vastaukset
- sdfvsdbf
Ei tuosta "VÄÄRÄKIELISESTÄ" tekstistä nyt kauheesti paljastunut ainakaan mulle, mutta uskon sinua. En minäkään ottanut, ja tarkemmin sanoen en ole viimeiseen kaheksaan vuoteen ainuttakaan piikkiä ottanut, paitsi mitä nyt naula on joskus saattanu pistää, ja polttiaiset ja sääsket ja paarmat
- anna mun nauraa
ompa mielenkiintoista nähdä että vieläkö ihmiset on hööpötettävissä nyt syksyllä flunssa piikille
kun pelottelu jo käynnissä että "super flunssa taas tällä kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514