Mulla on nyt asiat tosi huonosti ja olen jo miettinyt itsemurhaakin...
Pikavippivelkoja (ainakin) 22 000 euroa ja korot juoksee... Lisäksi avaamattomia kirjekuoria vaatehuone täynnä...Olen myös lainaillut kavereilta, niiden kavereilta ja sukulaisilta vajaan kymppitonnin. Kaiken huipuksi mun pitää mennä armeijaan tammikuussa. Meneekö ulosottoon mitä saan armeijasta?
Onko noista veloista haittaa tuolla armeijassa?
Pikavippivelat & armeija
12
3472
Vastaukset
- Ben Huur
Ei sulla mitään 22 tonnia vippivelkoja voi olla. Ite on tyhjentänyt joka puljusta minkä oon saanu, ja velkaa tuli rapiat 4000 tonnii.
Turha tänne avata tollasii keksittyjä juttuja. Armeija opettaa?- 3+1
No kuule, kyllä voi olla. Itse vedin kanssa kaikista vippipaikoista, sain yhteensä n. 13000-15000€, sitten kun ne menee perintätoimistoille niin niiden yhteissumma kyllä nousee reilusti yli 20000€:n. Sinä et vain ole löytänyt niitä kaikkia "puljuja". Itse sain onneksi ne maksettua uhkapelaamalla. En usko että armeijan päivärahasta riittää ulosottoon, ja eikös ne armeijan rahat saada suoraan käteen? Tai ainakin minun aikoina haettiin aina itse Sotilasmestarilta, noin 15vuotta sitten.
- ...
Liity muukalaislegioonaan - saat liksaa ja olet piilossa.
- Ja pääsee
bordelliin Ranskan valtion laskuun!
- Eversti Ikola
Antaa korkojen juosta... kun ei ole rahaa, tyhjästä on huono periä... Ei ne sun intti masseja ota.
- Intin käynyt
Armeijan aikana on ulosoton ulottumattomissa eli sinä aikana sinulta ei voida ulosmitata mitään. Eikä ulosottomiestä paljoa lämmittäisi se viisikymppinen mikä kahden viikon välein tilillesi rapsahtaa.
- 2+18
Jep, ulosmittaus vanhenee 15 vuodessa joten pääset jo 35 vuotiaana nauttimaan omasta palkastasi jos nyt lusmuilet maksamatta.
- 13+11
Ja kun ulosotto toteaa hänet varattomaksi, velat palautuvat velkojille ja velkojen vanhentuminen katkeaa.. Ja sitten pitää taas odottaa että pääsee töihin jotta velat voivat mennä sinne ulosottoon ja kun ne sinne sitten menevät ja pysyvät, niin silloin vanhentuminen alkaa... Sitä en tarkkaan tiedä että jatkuuko se vanhentuminen vaiko alkaako alusta, se 15vuoden aika meinaa. Että kyllä siihen voipi mennä paaaaaljon enemmän kuin tuo 15vuotta ennenkuin ne vanhenevat.
- 13+16
Voipi olla että summa on aikamoinen kun armeijasta pääset. Katsos kun nuo laskut menevät tuomioistuimeen, tämän jälkeen ulosottoon ja siellä sinut todetaan varattomaksi koska olet armeijassa. Tästä seuraa se että laskut palautuvat velkojille kunnon korkoa kasvamaan. Eli kun armeijasta pääset vuoden kuluttua, kokonais summa on ihan eri luokkaa kuin nyt. Sitä en sitten tiedä mitä tapahtuu kun menet töihin, että kuinka pian velkojasi saavat tietoon että olet töissä. Tästä tietysti seuraa se että he lähettävät laskut välittömästi uudestaan ulosottoon, taikka voit koettaa tehdä maksusuunnitelmia heidän kanssaan.
Tässä pieni lainaus oikeislaitoksen sivuilta:
"Varattomuus
Jos velallisella ei ole ulosmittauskelpoista tuloa eikä omaisuutta, ulosottomies toteaa velallisen varattomaksi ja palauttaa ulosottoasiat velkojille (varattomuuseste). Velkoja voi lähettää saatavansa uudelleen ulosottoon." - lapset...
armeijassa on ainakin apu lähella jos vielä silloin sitä itsemurhaa harkitset kun saa asetta pidellä joka välissä..että siitä vaan jos siltä tuntuu! ...niin arvelinki, joten turha kirjotella tänne tollasia
- sotilas17
kuka saa muka 4000 tonnii? hehheh
- rRrane
Tollaset idiootit pitäisi ampua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492