Ihmisten valvonnasta, kun autolla liikutaan. Nyt se vaan tedään sateliittivalvonnan avulla. Stasin ja KGP aikoihin homma suoritettiin manuaalisesti. Mitähän mieltä on asiasta tietosuoja valtuutettu? Vai onko hänkin Stasin kouluttama kyttä ja ilmiantaja. Tuotako se mahtaa olla kommunistinen vapaus? Vaikka kysymyksessä on verotusasia, niin siitäkin huolimatta valvonta ei tule olemaan perusteltua.
Vasuri Ministeri Kyllönen ottanut mallin Stasilta ja KGP:lä
8
132
Vastaukset
- Pellet seurantaan
Kyllöskälle satelliittiseurantasiru ommeltavaksi perskannikkaan, niin näemme, paljonko tulee ministerin ilmainen lentely ympäri maailman veronmaksajille maksamaan kaikkine polttoaineen kulutuksineen ja saastuttamisineen.
Taitaa sen rinnalla olla autoilijan kulutus ja saastuttaminen kuin hitu
v-- ussa ! - Stasi Observation Ca
.
"MfS Observation Video Clip with short speech from (Stasi) Erich Mielke about Punks in the DDR"
http://www.youtube.com/watch?v=fm5Ll47bvRM
.- selgseslv
Kyllä, kyllä se sitten loukkaisi minua jos jokuu valvoisi sateliitilla autoiluan. Ajatella! Jokuu näkisi kuinka menisin autolla töihin, kävivin kaupassa..... JA sittn kun sattuisin poikkeamaan ALKOSSA........... Hui kauhistus!!!
- 16
Näyttää tämä Kyllönen kunnostautuvan kaikinpuolisena kansan kurittajana mitä kekseliäimmillä veroilla.
Tullessaan tämä satelliittivalvottu tiemaksu on puhdas lisävero muiden perittävien verojen lisäksi.
Taitaa vasemmistoliitolle olla osuvampi nimi kokooomuksen vasempana siipenä kuin vähöosaisten puolutajana.- lnlnflnla
"Taitaa vasemmistoliitolle olla osuvampi nimi kokooomuksen vasempana siipenä kuin vähöosaisten puolutajana. "
Kokoomuksen Puisto-osasto on saanut rinnalleen Kokoomuksen Vasemmisto-osaston. Vetää Sirpa Pietikäisen ohi oikealta.
- Kenen vasikka?
Ihan höpsöä puhua jostakin KGP:stä tai Stasista silloin kun kysymyksessä on ykskantaan valkoisen vallan suojelupoliisin hallintaan menevä nauhoitettu tieto ihmisten sijainnista ja liikkumisesta. Ihan ilmiselvästä Orwellilaisesta ihmisten valvonnastahan tuossa on kysymys. VALVOJA on kuitenkin väriltään valkoinen.
- Ministeri..
Nyt vaan toteuttaa EU-ideologiaa ja direktiivejä...
"EU on päättänyt, että vuonna 2015 kaikissa uusissa autoissa on oltava gps- ja matkapuhelinominaisuus."
"EU kannustaa jäsenvaltioita ”käyttäjä maksaa” -periaatteen toteuttamiseen liikenteessä ja on antanut sähköisistä tiemaksujärjestelmistä direktiivin, joka tähtää järjestelmien yhteentoimivuuteen Euroopassa.
Yhdellä ajoneuvolaitteella maksut eri maissa kirjautuisivat samalle laskulle – matkapuhelinverkon kielellä puhutaan "tiemaksujen roamingista”, joka avaisi eurooppalaiset tiemaksumarkkinat."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10117497/#comment-51636517
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117