Kalaan tällä ilmalla?

yksin kotona

Tänään lähen taas kalaan, kun en oo viikkoo ollut. Vettä sataa kaatamaalla ja tuulee kovaa mut eipä haittaa. Mul on kyl aika pieni vene et toivottavasti aallot ei tuu veneen yli. Illaksi on luvattu viel kunnon myrskyä mut meen siltin kalaan kun on hyvä kalailma, ainakin mun mielestä.

15

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

Kävin merellä. Helvetin kauhee tuuli ja vettä satoi, mut sain neljä haukee josta kolme heitin takas mereen. Meri ilma alkaa jotenkin äsyttämään enemmän kun normaalisti.

• unborn 63

erinomaista meininkiä....olen tehnyt samat temput moneen kertaan....

• unborn 63

meri ilma on....ainut laatuista....

• 34534543

On aika hullua mennä tuossa vesisateessa ja tuulessa kalaan pikkuveneellä varsinkin.

• 43543534

Mut jos merellä on mahdollisuus käydä niin eikö kannattais kokeilla pyytää lohia ja taimenia?

• yksin kotona

On mulla verkkoja joita sillon tällöin vien merelle ja oon niillä lohii joskus harvoin saanut. Mut mulla on vaan 20 heppanen moottori et ei sillä kovin kauas voi lähtee.
      Tänäänkin en kovin kauas rannasta lähtenyt, oli meinaan aika isot aallot. Nyt syksyllä meen siikaa verkoilla kalastamaan kun tulee rannemmas.

• Herttuatar Q

Myrskyssä et perkele lähde merelle!

---

Asun Helsingissä. Tein muikkukeittoa pari päivää sitten. Olen niin vieraantunut luonnosta, että mietin pitäisikö sisälmykset ottaa pois vai ei. En ottanut, vaan paloittelin kalaparat ja keitin, keitto oli hyvää.

Vanhempani kyllä kalastavat, mutta jostain syystä en ole oppinut heiltä kalojen siivousta. Pienenä en tajunnut itse kalastetun kalan arvoa, mutta nyt tajuan. Isäni tiuski ja haukkui, kun opetti minulle jotain, joten ei kiinnostanut mennä kyselemään.

• 2323423

Ei kaloista tarvitse kuin vatsa aukaista ja heittää sisälmykset pois... Mätiä (jos on) voi jättää mut ei muuta... Pääkin usein heitetään pois paitsi muikuista.

• yksin kootna

Hyi helvata. Syöksää kalan sisäelimet kans. Kaloissa voi olla jotain loisii tai muuta jos niitä ei perkaa. Itse perkaan ja fileroin aina kaikki kalat ja sit paistan.
      Myrskyinen ilma on just hyvä kalailma. Muistan kun oklin 15 vuotias niin ostin oman veneen jossa oli 5 heppanen moottori. sillä menin aina kalaan ja kerran ukonilma ja myrsky yllätti. olin varmaan 6 kilsan päässä laiturista. Kieltämättä vähän jännitti kun merellä salamoi ja tuuli jotain 20 m sekunnissa. Ja mulla oli semmonen pieni vene jossa pieni moottori.

• Herttuatar Q

Oon mä muikkuja ennekin mielestäni syönyt kokonaisina, esim. savustettuja, mut en tietenkään isompia kaloja. Ehkä nyt on sit loinen.

• 2343243242

Kaupasta saa valmiiksi perattuja muikkujakin....

• yksin kotona

En söis mitään kalaa jos ei olis perattuna. Hulluja te ootte. Terveys on kuitenkin mulle tärkeetä et en uskaltais.

• unborn 63

jäkäti jäkäti...ei kannata välittää toisten puheista ..hulluja tai ei..

• Herttuatar Q

Eikun väärin meni... Oli ne kalat avattu ja pää poistettu. Kysyin äidiltä tänään, ja sanoi, että kyllä se ruoto voi olla siinä jäljellä. Luulin siis, että sekin pitää poistaa, ja sitten tuntui ettei koko kalasta jää mitään jäljelle.

Mutta tällaista mulla siis täällä... Miten meinaat viettää lauantai-illan?

• yksin kotona

eilen kävin jääkiekko matsissa. Lukko voitti saipan 4-1. sain ilmaisen kausikortin yheltä mun ex pomolta kun se ei ehdi käydä. Ilmeisesti olin niin hyvä työmies et se anto sen kausikortin mulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe