Onko joku joskus selvinnyt pikavippikierteestä velattomaksi, jos on, niin miten ?
Pikavippikierre
9
1185
Vastaukset
- 18+9
Nostat kaikista jäljellä olevista paikoista ja uhkapelaamalla, näin itse ainakin pääsin.
- Iso laina
pankista. Muuta keinoa en tiedä.
- duunari82
Menee töihin ja maksaa palkalla vipit pois.
- pa
Tämä tarina on tarkoitettu vain niille joita asia oikeasti koskettaa ja toivottavasti opiksi muiile. En halua kaksikymppisten isänsä autolla ajavien räkänokkakokoomuslaistan kommentteja.
Velkaa yhteensä 42 000. (Pikavipit 10 000 laina pikavippien hoitoon 10 000 opintolainat 6000 autolainat 6000 ( työmatka 40 km ei busseja, vanha auto hajosi ). Mastercard 2000 Visa 1000 kaverit loput. Onneksi säännöllinen työpaikka nettona 2000 kuukausi.
Lopettakaa pikavippaaminen ja kaikki lisävelaksi eläminen. Ensimmäistä kertaa elämässäni maksoin laskut tilistä päältä pois. Yllätys on se että yllätävänkin halvalla voi elää. ( OK Asun äitini kanssa ns. periferiassa ).
Tärkein asia. Olet ylivelkaantunut. Ota välittömästi yhteyttä velkaneuvontaan. ( Olin onnekas sain ajan jo viikon päästä.) Suomen Asikastietoon voit tehdä luottokiellon, ei estä erikseen sovittuja lainoja. Ota vastuu omista tekemisistäsi. Luottotiedot menevät so what. Takuu-Säätiön lainan saa vasta noin puolen vuoden kuluttua kun on alkanut noudattaa ns. kulukuuria. Tiliotteet tarvitaan.
Mitä saat: Mielenrauhan. Loppuu jatkuva lainojen maksu ja uusien otto tilalle. Pikavipit menevät käräjille. Seuraa itselläni noin 6 vuoden kakku. Kannattaa huolehtia vuokrista, sähkölaskuista, liikennevakuutuksista, omaisten ja kaverien pankkilainoista ja autoveroista. Sitten luottokorttivelat yms. Nämä roistofirmat ovat jonon hännillä. Itse en tunne yhtään huonoa omatuntoa enää näitten takia. Itse olen nämä vipit ottanut ja itse niistä vastaan. Tehkää pieniä käteisnostoja ja kerätkää keittiön kaappin sen varalle kun vouti aikanaan tulee asialle.- pa
Korjaan oikeinkijoitusvirheet:
räkänokkakokoomustelaisten
Suomen Asiakastietoon
PS:
Tämä on ainoa oikea ratkaisu. Verta hikeä ja kyyneleitä ei voi välttää. Jos on ns. itsetuhoisia ajatuksia välittömästi yhteys ammattiauttajaan. Raha-asioitahan nämä vain ovat. Elämässä on tärkeämpääkin.
terv
pa - pa
pa kirjoitti:
Korjaan oikeinkijoitusvirheet:
räkänokkakokoomustelaisten
Suomen Asiakastietoon
PS:
Tämä on ainoa oikea ratkaisu. Verta hikeä ja kyyneleitä ei voi välttää. Jos on ns. itsetuhoisia ajatuksia välittömästi yhteys ammattiauttajaan. Raha-asioitahan nämä vain ovat. Elämässä on tärkeämpääkin.
terv
paPS PS:
Muistakaa että joka ikinen sentti minkä maksatte velkaa pois joka ikinen päivä on kotiinpäin. Itseäni tämä tosiasia auttaa jaksamaan.
terv:
pa
- Möin asuntoni
ja maksoin kaikki velat pois.
Loistava olo nyt.- Olen kyllä
Ei pikavippivelkoja eikä edes asuntolainaa.
Tietysti vituttaa asua vuokralla, mutta...
- Valonkantaja13
Ei kannata antaa elämänsä valua hukkaan. Ottaa pikavipin silloin kun sitä just tarttee. Esim. kaverit haukkuu sua luuseriksi kun et pääse baanalle, niin se on yksi pikavippi ja susta tulee illan kuningas toisin kuin niistä jotka murjottaa rahattomana kotona ja tuijottaa BB:tä telkasta. Kannattaa elää vielä kun on nuori. Kyllä sitä sitten 90V eläkkeellä jaksaa levätä ja ottaa iisisti ja antaa silloinkin yhteiskunnan maksaa kaiken. Elämästä saa paljon enemmän irti kun tarjoaa kavereilleen kierroksia ja vie tyttöystävänsä hienoon ravintolaan juuri kun siltä tuntuu ei vasta sitten joskus 20 vuoden päästä. Pikavipit on pelastanu monia ihmissuhteita. Ne on kullan arvoisia kun niitä ottaa tarpeeseen. Hyviä vippejä kaikille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532