Vaippojen suojaksi??

Kastelija mies

Hei minulla on ollu virtsankarkailua jo vuosia ja joutunut pitää vaippaa.ikää olisi päälle 30.Ongelma olisi se että öisin unissani olen alkanut repimään vaippaa pois,että olisikos jotain hyvää ideaa vaipan päälle tai jotain muuta ideaa että ainakin sänky pysyisi kuivana???

9

2230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukitus

      Lukittavat muovihousut tai vaippahaalari jossa vetoketju takana.

      • 30 kastelija

        Hei olisin kiinnostunut noista lukittavista muovihousuista,että mistä niitä voisi hankkia,vaippojen suojaksi???


    • plastikkihousupoika
    • kastelija mies

      No nyt on hankittu nuo vaippahaalarit ja lisäksi tulee myös sellaset valjaat jotka estävät haalarin pois pukemisen,katsotaan kuinka toimii.Itselläni kun on vilkkaat yöunet.

      • kastelija mies

        No nyt on mennyt muutama yö ja tuntuu ihanhyvin toimivan.Haalarit pysyy päällä kun vielä valjaat päällä.Kyllä tämä vaiva on kanssa vähän haastavaa... jaksamista muille


      • kastelijaM32
        kastelija mies kirjoitti:

        No nyt on mennyt muutama yö ja tuntuu ihanhyvin toimivan.Haalarit pysyy päällä kun vielä valjaat päällä.Kyllä tämä vaiva on kanssa vähän haastavaa... jaksamista muille

        Mukava että sait apua asiaan. Itsellä paksut muovihousut ajavat saman asian.


    • poika12345

      Niinpä se vaan on että napakat muovihousut ja niissä tarpeeksi napakka vaippa, niin pissa pysyy siellä missä pitääkin, vaikka pippeli vähän sojotaisikin mihin sattuu.

      • muavihousupoika

        Suomen suurin muovihousuvalikoima, yli 400 paria muovihousuja josta varastosta noin 50 erilaista housua jokaiseen makuun.
        Ei muovihousun tarvitse olla valkoinen tai väritön, löytyy 20 eri väriä ja läpinäkyvää ja kiiltäväpintaista. Lölytyy baby-print kuvioitua, on neppari- ja umpihousua, XS - XXXL.
        Kannattaa kysellä. € 100:lla saa mukavan tarjouspaketin jossa 5 paria muovihousuja.
        Hinnat € 9:- - 35:-
        Myös pitkiä muovihousuja, olkainhousuja, paitoja, kokopatjansuojuksia, poikkarimuovi- ja kumilakanoita.
        [email protected] 050 5436714


      • kiinostunut1
        muavihousupoika kirjoitti:

        Suomen suurin muovihousuvalikoima, yli 400 paria muovihousuja josta varastosta noin 50 erilaista housua jokaiseen makuun.
        Ei muovihousun tarvitse olla valkoinen tai väritön, löytyy 20 eri väriä ja läpinäkyvää ja kiiltäväpintaista. Lölytyy baby-print kuvioitua, on neppari- ja umpihousua, XS - XXXL.
        Kannattaa kysellä. € 100:lla saa mukavan tarjouspaketin jossa 5 paria muovihousuja.
        Hinnat € 9:- - 35:-
        Myös pitkiä muovihousuja, olkainhousuja, paitoja, kokopatjansuojuksia, poikkarimuovi- ja kumilakanoita.
        [email protected] 050 5436714

        Olisin kiinostunut noista olkainhousuista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4776
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3404
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2836
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2518
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2296
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2296
    Aihe