Euroloanin perintä??

duunari751

Onkohan Euroloanin toiminta laillista? Luotonantajarekisterissä ovat,mutta eivät rekisterissä,joka oikeuttaa heidät perintätoimintaan.

Kertokaa,jos on kokemuksia?

13

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas76

Kaverini otti kesäkuussa 2011 (tyhmyyttään) pikavipin euroloanilta.Hänellä ei ole tuloja juurikaan,koska on opiskelija.Euroloanin "scoring-system" antoi lainaa tuosta vaan persaukiselle 700 euroa! Euroloan mainostaa kovasti "eettistä toimintaa ja vastuullista lainaamista"

Mitäpä vielä.Kaverini ei ole pystynyt maksamaan ajoissa takaisin.Tänä päivänäkään euroloan ei ole vienyt asiaa mihinkään perintätoimistoon,käräjille,eikä ole ilmoittanut maksuhäiriöstä.Kuitenkin lähetellään vaikka kuinka monta maksukehotusta,ja kulut ovat todella kalliita.

Epäilen ettei euroloanilla ole laillista toimintaa? Toki haukuin idiootti-ystäväni,kun menee persaukisena vippaamaan :)

• OKPerintä

Kuka tahansa saa periä omia saataviaan. Siihen ei tarvita mitään lupaa. Vain ammattimaista toimintaa harjoittavat, jotka perivät saatavia toimeksiannosta, tarvitsevat toiminnalleen luvan.
      Omien saatavien perintä tulee kuitenkin suorittaa perintälain mukaisesti.

• joonas76

Mutta saako euroloan lähettää jopa 5 maksukehotusta/perintäkirjettä? Ilman että lasku lähtee mihinkään oikeudelliseen perintään?

• joonas76
        joonas76 kirjoitti:

Mutta saako euroloan lähettää jopa 5 maksukehotusta/perintäkirjettä? Ilman että lasku lähtee mihinkään oikeudelliseen perintään?

Niin euroloan on ottanut tuosta kesäkuussa 2011 vipatusta 700 eurosta kuluja niinkin paljon,että loppusumma on nyt jo 1200 euroa??

• vältä tätä

aivan sairasta ryöstämistä!

• Vältä tätä II

Euroloan tuntuu olevan tällä hetkellä vaikeuksissa, loppuuko koko lafka?

• nimet esiin

Euroloankin on härski verenimijä. Ketkähän siellä hoitaa perintää? Olis hyvä saada nimiä julkisuuteen.

• jobberi----------

Euroloan on todella p-aska firma! Mun frendi sai sieltä toukokuussa 2011 700e,eikä ole maksanut senttiäkään takas.Nyt 700e laina on jotain about 1300e.....

Ei maksuhäiriömerkintää,ei käräjiä,ei ulosottoa.buahahaaaa!

• viddu notta...

Euroloan on ahterista. 1.maksukehotus 2.maksukehotus.3.maksukehotus 4.maksukehotus 5.maksukehotus. Maksuvaatimus. Soittopyyntökirje....Mitä vielä??

Kuluja kertyy. Soittopyyntökirjeen hint 16 euroa.esim.

Pas.kalafka!

• Huhhuhheijjaa

Haloo, toi pulju on lähettänyt mulle jo kaksitoista maksuvaatimusta. Mitä järkee tälläisessä on ? Mistä mulla olis rahaa maksaa lainan päälle 12 x 21 ekee ? Tää on aivan eurolounia.

• -tiina--

No helppoa rahankeruuta,euroloanin harkittua taktiikkaa?

• oksanainen

Mitäs jos koittaisitte maksaa velan pois , saattaisi auttaa tilannetta.

• 5+16

Eivät tässä puljussa reagoi millään tavalla kun laittaa sähköpostia asiakaspalveluun, liekkö ketään enää töissä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe