Lokakuun ensimmäinen päivä on lauantai, joten tuleeko asumistuki perjantaina vai maanantaina?
Kiitos!
Asumistuen maksupäivä, perjantai vai maanantai??
6
798
Vastaukset
- näet tililtäsi!
Ilmeisesti kohdallasi on kyse yleisestä asumistuesta. Minä saan eläkeläisen asumistukea, jonka maksupäivä on kuun 4. päivä. Jos esimerkiksi lauantai on ollut 4. päivä, asumistuki on ollut tilillä perjantaina 3. päivä.
- maanantaihin menee
Kun asumistuen maksupäivä on kuun 1. päivä, tuki maksetaan seuraavana arkipäivänä, jos 1. päivä osuu viikonlopulle. Tämä johtuu siitä, että tuki pannaan maksuun sen kuukauden puolella, mille kuukaudelle se on osoitettukin.
Kysymässäsi tapauksessa tuki maksetaan siis maanantaina.
Samoin on eläkkeiden kanssa, joiden maksupäivä on 1. päivä. - pummi on pummi
Onpa kiire juoda taas tukirahat.
- utelias vuokral.
No, milloin se asumistuki tuli?
- tuli ja meni
Mulle ainakin maanantaina 3.10. Tuli ja meni kun maksoin vuokran.
- Tämä on totuus
Joo, asumistuki maksetaan aina jokaisen kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä eli siis maksupäivä ei varsinaisesti ole kuukauden 1. päivä kuten joku tuossa kertoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532