Vippihelvetti

vipdevil

Hei!

Olen ajanut itteni kuiluun missä en voi maksaa vippejä eräpäivään mennessä.

Vippejä on noin 2000e ja ens palkka (9pvä) tuleee olemaan niin pieni että saan juuri vuokran maksettua.

Koitin hakea lainaa pankista mutta sitä ei myönnetty.

Pystyn maksamaan reilu 600e kuussa noita vippejä heti marraskuusta lähtien.

Mistä saan noin ison vipin että saan maksettua aiemmat pois?Pystyn siis maksamaan 2000e lainan noin 4 kuukaudessa, ehkä jo kolmessa.

Mitä muut on tehny?Tää vaivaa mun päätä jatkuvasti ja en saa edes nukuttua.Vipit on monesta eri paikasta ja kaikki jotain 100-200e vippejä.

Mitä voin tehdä?ei ole varaa menettää luottotietoja koska olen kohta asunnoton ja en saa ilman luottotietoja uutta kämppää.

Mitään myytävää ei ole ja pankkilainaa en saa.Liian pienet tulot.Juju on että teen pimeetä työtä joten pankki ei tiedä tuloistani.

18

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juudasiskariot

1. Hanki ittelles kielto päälle noihin vippipalveluihin.
      2. Kerro pomollesi ongelmasta. Esitä haluavasi lainata pomoltas se fyrkka ja tee diili ylitöistä, joilla maksat sen takaisin. Jos väännät 2h överiä per päivä, niin saat kuitattua velan pomolles neljässä-viidessä kuukaudessa.

• vipdevil

1.miten saan kiellot noihi?

2. pomo ei oo antamassa mitään fyrkkaa.Suoraan sanottuna täys mulkku koko jätkä ja nauras varmaan vaa ku kuulis noista mun veloista.

Otan yhen vähä isomman lainan ja sil kuittaan noi.Laskin et pystyn maksaa ne kuukaus erät 3 kuukaudessa.

Ja 2h lisää jokapäivä tollast rankkaa fyysistä hommaa ajais mut burnouttiin.Eikä siel oo silleen hommia 2 h ylimäärästä ku kaikki lähtee himaan ni siel ei voi yksin oikee tehä mitää järkevää

• ...

Anna mennä vipit perintään ja tee kaikista maksusuunnitelmat. 2000 e vippejä on aika vähän kuitenkin, monella on useita kymmeniä tuhansia...

• 1+8

Laitat itsellesi vapaaehtoisen luottomerkinnän, silloin ei irtoa vippiä enää. Pyydät paperin että se on vapaaehtoinen niin silloin kuin joskus pankista tarvitset lainaa näytät heille sitä paperia.

Jos kerran olet varma että pystyt maksamaan tuollaisen summan 3kuukaudessa niin sitten vaan haet jostain paikasta mikä myöntää isompia luottoja. En rupea tässä mainostamaan mitään paikkaa, etsi itse samalla tavalla kuin olet noita vippejäkin etsinyt, Google.

Tai sitten teet maksusuunnitelmat noista tämän hetkisistä, tietysti siitä tulee lisää kuluja.

• 16+20

Ei sulla vielä ole hätää, sulla on vielä 60päivää aikaa maksaa alkuperäisen eräpäivän jälkeen noi pois, tietysti summat ovat hiukan suuremmat. Joten kannattaa nyt tarkkaan laskea ja miettiä kannattaako sun ottaa uutta lainaa, jos pystyt noi kuiteskin hoitamaan noi esim.50 päivässä alkuperäisestä eräpäivästä, tämän jälkeen vasta ne rupeavat menemään käräjille.

• heppikevonen

hih, vippihelvetti = heppivilvetti :)

• vipdevil

16 20 siis paljon noihin tulis kuluja 60pvän jälkee?1500 vippiin tulee 300e kuluja.Mites 1500 vippeihin tulee yhteensä kuluja tos 60päiväs?

Vippejä on 1500-2000 en oo viel laskenu niitä.Maanantaina lasken ja päätän otanko uuden vipin vai miten etenen

Kauan menee että noista tulee merkintä luottorekisteriin?JA miten usein esim pienemmät firmat antaa maksuaikaa lisää?esim vivus yms.

• 1+13

Noh, laskeppa vaikka näin. 2*perintätoimiston lähettämät muistutuslasku=80-90€. Siihen sitten korkokulut noin 10-20€ per lasku, riippuen tietty alkuperäisen lainan pääomasta. Eli noin 100€ per lasku tuossa ajassa tulee lisää maksettavaa. Jos sulla on montakin laskua niin sitten kannattaa miettiä vielä tarkemmin. Perintätoimisto on se suurin kulujen kasvattaja, jos/kun ne sinne menevät. Voipi olla sinun tapauksessa parempi ottaa sitten se yksi isompi vippi ja maksaa noi muut pois.

Itselläni tuli Amexin 50€ lainasta tosi kallis. Kun se meni perintätoimistoon ja oli siellä siihen 60päivään asti, summa oli tässä vaiheessa 149€, tämän jälkeen Suomen Lainaperintä ehtis vielä sen lähettämään käräjille, siitä tulie sitten vielä 194€ lissää. Eli yhteensä 50€ laina tuli minulle maksamaan 343€.

Korothan ei ole ne mitä pitäisi ruveta laskemaan ja pelätä, koska ne eivät ole isot, vaan perintätoimistojen 40€ muistutuslaskut, ja tietysti sen jälkeen oikeuskulut jotka on noin 200€.

• 28

No millä sä sen uuden vipin sitten maksat kerralla pois, jos et näitä nykyisiäkään pysty?

Älä ota uutta vippiä! Siitä tulee vain lisää uusia kuluja!

• http://pikavippi.blo
    • pikalainatpois

vippiluotto myöntää 2000 vippiä jos et ole vielä hakenu sitä, halens myöntää kans lainaa aika helposti joten kokeile noita. Mutta ensisijaisesti älä maksa lainaa lainalla pois muuten voi käydä niin että otat aina uutta ja uutta.. :(

• hohhoijjakkaa

Tee maksusuunnitelmat ko. paikkoihin hyvä ihminen!! Itse olin 2 vuotta siinä kierteessä, että maksoin vanhoja uudella. Herranjumala miten paljon siihen kului ylimääräistä rahaa!
      Nyt ensimmäisenä otat vaikka spostitse yhteyttä velkojiisi ja selität tilanteesi. Kerrot ettei rahaa yksinkertaisesti ole, mutta haluaisit kuitenkin kohtuullisessa ajassa kuitata velkasi. Ja toisekseen, mitä järkeä sun on edes yrittää maksaa noinkin isoja kk-eriä (600€) jos kuitenkin loppukuusta taas olet tekemässä lisää velkaa? (oletan siis, että rahasi loppuvat jossain kohtaa ja teet taas lisää lainaa)

Muista nyt, että pikavipit ovat sairaan kallista lainaa!

• vipdevil

vippipaikkoja mihin oon velkaa on noin 10.Eli siis ei ne kaikki siihen suostu kuitenkaa!

Mul on nyt tiukkaa mut työt jatkuu taas ja ens kuussa pystyn noita maksamaan.

Voihan tota joo kokeilla, saa nyt nähä

• 18+20

Kyllä ne perintäfirmat suostuu tekemään suunnitelmia!

• vipdevil

Okei siis millasia suunnitelmia?Antaako ne oikeesti ILMAN korkoja maksuaikaa?TUleeko maksuhäiriömerkintä tai meneekö ulosottoon?

Joku kel sama tilanne tai on ollu joskus vois kertoa :)

• 4+4

Kun perintäkirje tulee, otat yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse perintäfirmaan ja pyydät tehdä maksusuunnitelman. Maksat kerran kuussa tietyn summan, mutta se on pakko maksaa eräpäivänä. Näin ei mene luottotiedot, eikä ulosottoon. Suunnitelma maksaa, mutta se jakautuu laskuihin tasaisesti. Olen ollut itse samassa tilanteessa, monta maksusunnitelmaa yhtäaikaa päällä, mutta pikkuhiljaa ne tulee maksetuksi. Vippiestot pyysin laittamaan päälle joka puljuun sähköpostilla, heti laittoivat päälle. Estoa ei voi purkaa edes pyynnöstä.

• rahaksi.com

voi tsiisus mä oon nyt kusessa näitten vippien kaa.

• jussi the rekkamies

Älä ota enää yhtään uutta pikavippiä.Uudet vipit ainoastaan kasvattavat kierrettä...

Omakohtaista kokemusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe