mikä on paras ja varmin painitavarakauppa?

epäselvää

osaako joku neuvoo ?

21

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jaa
    • halpa ja hyvä
      • kokemuksia tästä

        onko jollakin . aika mageet noi niiden nahkatossut


    • F1

      Jälleen yksi provo! Yritetään saada sotaa eri kauppiaiden välille.

      • täh? sota mit ihmett

        onko painijat joku salaseura joka ei kerrroitao mistä voi ostaa ja kannattaa ostaa painitava


      • pellelaji
        täh? sota mit ihmett kirjoitti:

        onko painijat joku salaseura joka ei kerrroitao mistä voi ostaa ja kannattaa ostaa painitava

        Paini on kateellisten ja kotiin vetäjien laji, sen näkee tästäkin, kaikki on muka riidan haastamista....


    • Mieite80

      Wonesta olen ostanut. Eli wone.fi. Hyvin on kamat tulleet perille, ja kun kerran tavara loppui kesken, soittivat sieltä asiasta.

      • kooooveeeee

        Kakaroille oon ostellut painikamaa.com(ista) ja oikein
        mallikkaasti on toiminut. Pyysin laittamaan lähetys koodin
        sähköpostina niin oli helppoa seurata milloin varusteet
        on missäkin.


      • Wonesta
        kooooveeeee kirjoitti:

        Kakaroille oon ostellut painikamaa.com(ista) ja oikein
        mallikkaasti on toiminut. Pyysin laittamaan lähetys koodin
        sähköpostina niin oli helppoa seurata milloin varusteet
        on missäkin.

        Tiistaina tilaus ja torstaina tossut jalassa. Nopeaa ja varmaa!


      • rahahahaa
        Wonesta kirjoitti:

        Tiistaina tilaus ja torstaina tossut jalassa. Nopeaa ja varmaa!

        "Wone, nopeaa ja varmaa" ja KALLISTA!


      • y t k
        kooooveeeee kirjoitti:

        Kakaroille oon ostellut painikamaa.com(ista) ja oikein
        mallikkaasti on toiminut. Pyysin laittamaan lähetys koodin
        sähköpostina niin oli helppoa seurata milloin varusteet
        on missäkin.

        Pt-import . se on hyvä . tekee hyvin


    • Jarmo U
      • ffhfhfhffh

        Pt-import kyllä myy mutta ei tiedä mitään omista tuotteistaan.
        Myy mitä sattuu kunhan saa jotain myytyä.


    • Näin on

      Liiton sivuilta:

      YHTEISTYÖKUMPPANI ADIDAKSEN JÄLLEENMYYJIÄ:

      www.wone.fi
      www.painikamaa.com
      www.nanski.fi
      www.prostore.fi
      www.matbear.fi

    • migli1

      tilasin jokin aikaa sitten painikamaa.comista tossut ja jossain oli mennyt vikaan, kun tossuja ei ikinä saapunut ja liikkeen omistaja sitten soitti vihaisen puhelun missä syytti minua siitä että en ole hakenut tossuja postista. "TULI MINULLE TOSI KALLIIKSI"
      En voi suositella.

      • painikaman

        150cm pitkä taksisuhari jos jollekkin kiukuttelee niin tapahtuu kääpiön heittoa, se on varma.


      • pellemikäpelle
        painikaman kirjoitti:

        150cm pitkä taksisuhari jos jollekkin kiukuttelee niin tapahtuu kääpiön heittoa, se on varma.

        Pellehän toi pygmi on, ei mitään alkeellistakaan käsitystä asiakaspalvelusta, kuten taksarin tapoihin kuuluu, ylimielinen asenne ja rahat pois.


    • namskis ja loiskis

      siltä saa pireskelijä pörköltä sekundaa halvalla

    • PT Prostore
    • Maiju89

      Näköjään wone satsaa tuohon verkkokauppa hommaan. Vuosia sieltä ostanut. Ystävällinen on se joka sitä pitää, se jaksaa vastata kun soitaa.

    • Surkumielion

      Wone.fi oli paras. Painis ja nyrkkeilys ja myös voimailussa. Ikuisesti muistoa kunnioittaen. :( eli R.I.P.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe