60-80 euroa 20 kilon kahvakuulasta.. siis MITÄ VATTUA? Onko noissa valmistusteknillisesti jotain haastavaa, vai onko trendituotteelle saatu katteet suht hyvin kohdalleen?
Mikä helvatti noissa kahvakuulissa MAKSAA???
12
236
Vastaukset
- valajaaaa
Heh, samaa olen ihmetellyt...Melkeen sama kohta valaa vittu itse se pallo!
- Pikku-A
Kyllä kahvakuula on hiukkaskiihdyttimen ohella ihmiskunnan loisteliaimpia saavutuksia-siitä tuo huikea, mutta muutoin kohtuullinen hinta.
(en minäkään tiedä, mikä noissa maksaa...trendikkyys...ehkä. Kuka nyt aerobiciin enää menee, kun pääsee zumbaamaan..heko-heko..) - Pienyrittäjä.
Pitää olla kunnon voittomarginaalit. Niin kauan hintaa nostetaan kun menee vielä kaupaksi. Senhän nyt ymmärtää kuka tahansa normaalijärkinen. Ei tuotteen hinnalla ole mitään tekemistä sen suunnittelu-, valmistus- ja markkinointikulujen kanssa. Rahat pois kuluttajalta. Se on pelin henki ja se on oikein. Itse ainakin kiskon kaiken mahdollisen irti asiakkaista mahdollisimman pienellä vaivalla.
- Sitten ottaa
huomioon sen,ettei tuotteella kovin paljon voittoa tehdä. Kahvakuulat kertaostoksen jälkeen kestävät isältä pojalle, että senkin puolesta hintaa täytyy olla, että niitä kannattaa valmistaa.
- asdfdag
Trendituotteita.
- Keskustapuolue is th
Itse kai kusin 20 litran maitopännärit täyteen ja juotin kannet kiinni, niin siinä mulla on kahvakuulat ja samalla säästin viemärimaksuissa noin 400 litraa vettä joka olisi mennyt kusen huuhtomiseen.
- on se hurja
Älä nyt, ihan toisi?
- mitä häh?
Mutta oliko perseensutia?
- ec f34c 3r 3
Tajuatteko, että niissä on jonkin sortin kuljtuskustannukset mukana, jos ette valimolta niitä hae.
Halvan saatte, kun valatte betonia ämpäriin ja laitette kahvan märkään betoniin kiinni. Onhan ne itun paljon halvempia kuin vastaavan kokoset levypainot. - halvalla sain
Kodin Tukussa 12 kiloinen muistaakseni 14,90e. Ja ei tainnut painavimmatkaan kuulat ylittää 30 euroa...
- ddddddddddddddd
Joku on ottanu niihin patentin ja tällä tavalla kukaan muu ei voi valmistaa niitä ilman, että tämä henkilö myy patentin tai antaa luvan toiselle valmista niitä. Joten ei ole kilpailua: Jos ajatellaan, että noissa ei olisikaan patenttia niin tyyliin joku rainbow :D tekisi niitä ja saisin semmosen 12 kilon kuulan vitosella
- meminirkki
ei oo mitään patentteja noihin. valamisessa tarvitaan työkaluja, joten jos vähän puuhaa niin pitää hintaa olla että saa työkalun maksettua. mutta esim tarjoustalosta taisi saada parikytkiloisen ihan hyväntuntuisen jollain 29.99 tyylisellä hinnalla. alkanut volyymit nousemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502