Mikä helvatti noissa kahvakuulissa MAKSAA???

cxvber

60-80 euroa 20 kilon kahvakuulasta.. siis MITÄ VATTUA? Onko noissa valmistusteknillisesti jotain haastavaa, vai onko trendituotteelle saatu katteet suht hyvin kohdalleen?

12

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valajaaaa

Heh, samaa olen ihmetellyt...Melkeen sama kohta valaa vittu itse se pallo!

• Pikku-A

Kyllä kahvakuula on hiukkaskiihdyttimen ohella ihmiskunnan loisteliaimpia saavutuksia-siitä tuo huikea, mutta muutoin kohtuullinen hinta.

(en minäkään tiedä, mikä noissa maksaa...trendikkyys...ehkä. Kuka nyt aerobiciin enää menee, kun pääsee zumbaamaan..heko-heko..)

• Pienyrittäjä.

Pitää olla kunnon voittomarginaalit. Niin kauan hintaa nostetaan kun menee vielä kaupaksi. Senhän nyt ymmärtää kuka tahansa normaalijärkinen. Ei tuotteen hinnalla ole mitään tekemistä sen suunnittelu-, valmistus- ja markkinointikulujen kanssa. Rahat pois kuluttajalta. Se on pelin henki ja se on oikein. Itse ainakin kiskon kaiken mahdollisen irti asiakkaista mahdollisimman pienellä vaivalla.

• Sitten ottaa

huomioon sen,ettei tuotteella kovin paljon voittoa tehdä. Kahvakuulat kertaostoksen jälkeen kestävät isältä pojalle, että senkin puolesta hintaa täytyy olla, että niitä kannattaa valmistaa.

• asdfdag

Trendituotteita.

• Keskustapuolue is th

Itse kai kusin 20 litran maitopännärit täyteen ja juotin kannet kiinni, niin siinä mulla on kahvakuulat ja samalla säästin viemärimaksuissa noin 400 litraa vettä joka olisi mennyt kusen huuhtomiseen.

• on se hurja

Älä nyt, ihan toisi?

• mitä häh?

Mutta oliko perseensutia?

• ec f34c 3r 3

Tajuatteko, että niissä on jonkin sortin kuljtuskustannukset mukana, jos ette valimolta niitä hae.

Halvan saatte, kun valatte betonia ämpäriin ja laitette kahvan märkään betoniin kiinni. Onhan ne itun paljon halvempia kuin vastaavan kokoset levypainot.

• halvalla sain

Kodin Tukussa 12 kiloinen muistaakseni 14,90e. Ja ei tainnut painavimmatkaan kuulat ylittää 30 euroa...

• ddddddddddddddd

Joku on ottanu niihin patentin ja tällä tavalla kukaan muu ei voi valmistaa niitä ilman, että tämä henkilö myy patentin tai antaa luvan toiselle valmista niitä. Joten ei ole kilpailua: Jos ajatellaan, että noissa ei olisikaan patenttia niin tyyliin joku rainbow :D tekisi niitä ja saisin semmosen 12 kilon kuulan vitosella

• meminirkki

ei oo mitään patentteja noihin. valamisessa tarvitaan työkaluja, joten jos vähän puuhaa niin pitää hintaa olla että saa työkalun maksettua. mutta esim tarjoustalosta taisi saada parikytkiloisen ihan hyväntuntuisen jollain 29.99 tyylisellä hinnalla. alkanut volyymit nousemaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe