Olisi paras ja edullinen parturi/ kampaaja ? Joka osaisi leikata naiselle lyhyen tukan.
KUKA PAIMIOSSA ?
11
608
Vastaukset
- Pottatukka tulee..
Pilkkumi päähän ja siitä saksimaan mallin mukaan!
- pulix--
Itse olen hoitanut hiukseni Honkkarin kotiparturisetillä(19,90)"mallikkaasti".
- Mies.*.
Peipposentalossa Parturi Kampaaja Pirjo!! Hyvä ja kohtuuhintainen.
- niin se on
Kyllä Lea on silti edullisin.
- dacabian
menepä kampaamo Salsaan alavistalla.Mukavat tytöt ammattinsa osaavina mandi ja Tuija.
- Parta pois!
Miehet parranajolle mars!
Aivan karmea on nyky tapa taikka ihan muoti, että kikkarainen hikiparta kasvaa kaluaa myöden! Täysparta miehellä on kammottava! Pukinparta irstas ja rivo! - jeesus..--
Ei parta pahoille kasva,turpajouhet joutaville.
- wwee334-
"Täysparta miehellä on kammottava!"
Kyllä se mielestäni naisella on vielä kammottavmpi. - Ei Hyvää Päivää!
wwee334- kirjoitti:
"Täysparta miehellä on kammottava!"
Kyllä se mielestäni naisella on vielä kammottavmpi.Entäs tissi miehellä?
- vara jone
Ei Hyvää Päivää! kirjoitti:
Entäs tissi miehellä?
Jos miehellä pitkät hiukset onko se silloin hetero?
- "ponnari".
vara jone kirjoitti:
Jos miehellä pitkät hiukset onko se silloin hetero?
Jos takaapäin katsoo ja tukka auki,niin ei tiedä kumpi on. Olen ihmetellyt miksi miehet viitsivät pitää "poninhäntää!.Minusta se on rumaaa!! Jos joku "pitkätukka" viitsisi kertoa,mikä miehiä viehättää pitää pitkää tukkaa ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462