Palstalla on alinomaan ollut noita "ihmisoikeus/ muuta asiaan liittyvää sälää!?
Miksi ihmeessä täällä?
Ilmiselvä ja paras keskustelupaikka lienee täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4974
Juuri tuolla asiasta kiinnostuneet mielellään keskustelevat asiasta. Tuskin noita keskusteuja sentään taidepalstalla kovinkaan paljon suositaan käytännön asiassa.
Ihmettelen todella että palstan sheriffi on edes sallinut varsinkin noin sairaita keskusteluja- tai eihän ne mitään keskusteluja ole olleet, vaan joidenkin mieleltään hassahtaneiden käsittämättömiä purkauksia.
Ihmisten aivoituksia ei voi aina käsittää!!!???
Ihmisoikeus/ muut sälät.
32
73
Vastaukset
- Georgiac
Kyllä minun mielestäni palstalle kuuluvat taidealan ongelmista ja suoranaisista ihmisoikeusrikkomuksistakin pitäisi voida keskustella asiallisesti ottaen huomioon maamme solmimat ja sitoutumat kansainvälisert sopimuksen huomioon ottaen. Jokainenhan taidealan tilanteeseen tutustunu ja normaaleihin työelämän pelisääntöihin tutustunut tietää kyllä alan ongelmat!
Tämä palsta myös ainoana taidealan vapaana palstana tarjoaa siihen erinomaiset mahdollisuudet, koska esimerkiksi virallinen taidelehti sensuroi kaikki virallisen taidetotuuden vastaiset mielipiteet jopa jälkikäteissensuurilla ja jopa vuosien päästä siitä kun kirjoitus on jo julkaistu! Tosin päätoimittaja ehti vaihtua välissä ja sen jälkeen se vähäinenkin lansimainen kirjoitusvapaus poistui, mafia kiristi otettaan!
Minusta jotenkin tuntuu että sinun ongelmasi Sirkka-Liisa ovat hieman erilaisia, kuin tämän palstan kirjoitukset. Löysin erinomaisen kirjoituksen jossa ilmeisen selvästi kuvataan sinun ongelmasi, jota tässä kirjoituksessa kutsutaan vammaisuudeksi!
http://tuomasenbuske.puheenvuoro.uusisuomi.fi/84493-kaikki-naiset-eivat-ole-vammaisia
Tosin taidealallahan koko virallinen eliittihän taitaa täyttää saman vammaisuuden tunnusmerkit?- Ja tämäkö...
...hoitelee meidän taiteilijoiden asioita!? Täytynee kai varautua kaikkien aikojen tulevaisuuteen!!! Hihihi!!!!
Joo, kaikki on vammaisia jotka erehtyvät jotain tai ketäkin arvostelemaan. :) - Nixos
Ja tämäkö... kirjoitti:
...hoitelee meidän taiteilijoiden asioita!? Täytynee kai varautua kaikkien aikojen tulevaisuuteen!!! Hihihi!!!!
Joo, kaikki on vammaisia jotka erehtyvät jotain tai ketäkin arvostelemaan. :)""hoitelee meidän taiteilijoiden asioita!? Täytynee kai varautua kaikkien aikojen tulevaisuuteen!!! Hihihi!!!!
Joo, kaikki on vammaisia jotka erehtyvät jotain tai ketäkin arvostelemaan. :)""
En ikävä kyllä ole hoitamassa taiteilijoiden asioita muilta osin kuin laittamassa ammatillisen järjestäytymisen ihmis- ja perusoikeuden kuntoon. Muilta osin porukka saa hoitaa ihan itse omat asiansa kuntoon, ei kerkeä ihan kaikkiin mukaan joten vain tärkeimmät asiat ovat etusijalla!
Mitä tulee tuohon vammaisuuteen, niin luettuani Enbusken kirjoituksen huomasin merkittävän seikan, taidealalla kyse onkin ikävä kyllä vammaisuudesta. Vain vammainen tarvitsee itselleen jonkinlaisia ruotsinkielisten privilegioita, naiskiintiöitä tai muita vastaavia etuoikeuksia, jolla voidaan pätevimmät ohittaa sopivuuden nimissä. Ja kuten Enbuske kirjoittaa -kaikki naiset eivät ole vammaisia- niin varmasti myös taidealalla on naisia jotka pärjäävät omilla ansioillaan kunnioittaen myös ammattiveljien ja sisarien ihmis- ja perusoikeuksia, vaikka kokemukseni eivät vastaakaan kirjoitettua väitettä. - No sitä......
Nixos kirjoitti:
""hoitelee meidän taiteilijoiden asioita!? Täytynee kai varautua kaikkien aikojen tulevaisuuteen!!! Hihihi!!!!
En ikävä kyllä ole hoitamassa taiteilijoiden asioita muilta osin kuin laittamassa ammatillisen järjestäytymisen ihmis- ja perusoikeuden kuntoon. Muilta osin porukka saa hoitaa ihan itse omat asiansa kuntoon, ei kerkeä ihan kaikkiin mukaan joten vain tärkeimmät asiat ovat etusijalla!
Mitä tulee tuohon vammaisuuteen, niin luettuani Enbusken kirjoituksen huomasin merkittävän seikan, taidealalla kyse onkin ikävä kyllä vammaisuudesta. Vain vammainen tarvitsee itselleen jonkinlaisia ruotsinkielisten privilegioita, naiskiintiöitä tai muita vastaavia etuoikeuksia, jolla voidaan pätevimmät ohittaa sopivuuden nimissä. Ja kuten Enbuske kirjoittaa -kaikki naiset eivät ole vammaisia- niin varmasti myös taidealalla on naisia jotka pärjäävät omilla ansioillaan kunnioittaen myös ammattiveljien ja sisarien ihmis- ja perusoikeuksia, vaikka kokemukseni eivät vastaakaan kirjoitettua väitettä....suuremmalla syyllä sun kannattaisi käydä tota kampanjaasi tuolla sinulle osoitetulla palstalla! Mielestäni on ihan idioottimaista luulla että saat täällä mitään tuloksia aikaiseksi. Kuten olet huomannut niin täällä sua käy vain **tuttamaan....vain ja ainoastaan sua! Koko ajan joudut täällä vain puolustuskannalle ja porukka nauraa partaansa. Eikös näin ole käynytkin?
Tuolla palstalla saat jopa "vertaistukea" toisilta samanlaisilta ja voitte jopa tukea toisianne jos ylipäätään kykenet asialliseen keskusteluun.
Kannattaa todella harkita! - eepihk
Nixos kirjoitti:
""hoitelee meidän taiteilijoiden asioita!? Täytynee kai varautua kaikkien aikojen tulevaisuuteen!!! Hihihi!!!!
Mitä tulee tuohon vammaisuuteen, niin luettuani Enbusken kirjoituksen huomasin merkittävän seikan, taidealalla kyse onkin ikävä kyllä vammaisuudesta. Vain vammainen tarvitsee itselleen jonkinlaisia ruotsinkielisten privilegioita, naiskiintiöitä tai muita vastaavia etuoikeuksia, jolla voidaan pätevimmät ohittaa sopivuuden nimissä. Ja kuten Enbuske kirjoittaa -kaikki naiset eivät ole vammaisia- niin varmasti myös taidealalla on naisia jotka pärjäävät omilla ansioillaan kunnioittaen myös ammattiveljien ja sisarien ihmis- ja perusoikeuksia, vaikka kokemukseni eivät vastaakaan kirjoitettua väitettä.Hei taas! Kyseinen linkki on oikeastikin sinulle ihan käyttökelpoinen ja ylivoimaisestikin hyödyllisempi kuin tämä taidepalsta.
Muistanet sen vetomme josta "luovit" lopultakin asettamasi ties monennenko "kynnyskysymyksen" turvin omasta mielestäsi turvaan.
No, se ei minua sen kummemmin taloudellisesti kaada suuntaan eikä toiseen:).
Tulipahan vaan päivitettyä tuo sinun uskottavuutesi ja hyvällä menestyksellä.
Minä kuitenkin olen mies joka ei moisesta kanna kaunaa, sillä tokihan käsitän että tuo veto oli ainakin minun puoleltani ainakin puoliksi leikkiä :D. Sinusta en tietenkään voi mennä takuuseen- siis ainakaan tuohon henkilökohtaiseen e-mailiini lähettämiesi "räksytysviestiesi" ansiosta. Niitä et todellakaan voi tehdä tyhjäksi! (tarvittaessa voin niitä kopioida tänne jos haluat minun esittävän todisteita)
Nooooh, juna kulkee! Saat todellakin pitää sen satasesi ja olla uskossasi autuas. ;) Minunkin mielestäni sinun todellakin kannattaa miettiä onko tuo kmpanjasi kohderyhmä oikea. Ainakin sinun kannattaisi miettiä mitä kynästäsi päästät jos aiot olla edes himpun vertaa uskottava tuon asiasi kanssa. Älä hyökkää jokaista kommentoijaa vastaan joka ei ole kanssasi samaa mieltä! - Niinpä!!!!
eepihk kirjoitti:
Hei taas! Kyseinen linkki on oikeastikin sinulle ihan käyttökelpoinen ja ylivoimaisestikin hyödyllisempi kuin tämä taidepalsta.
Muistanet sen vetomme josta "luovit" lopultakin asettamasi ties monennenko "kynnyskysymyksen" turvin omasta mielestäsi turvaan.
Minä kuitenkin olen mies joka ei moisesta kanna kaunaa, sillä tokihan käsitän että tuo veto oli ainakin minun puoleltani ainakin puoliksi leikkiä :D. Sinusta en tietenkään voi mennä takuuseen- siis ainakaan tuohon henkilökohtaiseen e-mailiini lähettämiesi "räksytysviestiesi" ansiosta. Niitä et todellakaan voi tehdä tyhjäksi! (tarvittaessa voin niitä kopioida tänne jos haluat minun esittävän todisteita)
Nooooh, juna kulkee! Saat todellakin pitää sen satasesi ja olla uskossasi autuas. ;) Minunkin mielestäni sinun todellakin kannattaa miettiä onko tuo kmpanjasi kohderyhmä oikea. Ainakin sinun kannattaisi miettiä mitä kynästäsi päästät jos aiot olla edes himpun vertaa uskottava tuon asiasi kanssa. Älä hyökkää jokaista kommentoijaa vastaan joka ei ole kanssasi samaa mieltä!Todellakaan ei tämän miehen kannattaisi syljeskellä ympäriinsä tolla tavalla, etenkin kun suurinpiirtein kaikki hänet tietää tällä palstalla!? En sano että suorastaan tuntisi mutta jos hiemankin on viitseliäisyyttä niin jopa nimikin sieltä palstan syövereistä putkahtaa lopulta esiin.
Itse kuitenkin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että "sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee". Jokainenhan voi aloittaa periaatteessa uuden ja paremman elämän, noin niinkuin karrikoiden ajateltuna.
Ihmiset ovat kuitenkin anteeksi antavaa sorttia kun ajatellaan asioita yleisellä tasolla ja tällä suomalaisen menttaliteetilla. Ei tarvii edes anteeksi pyydellä- tai vaatia, vaan ihminen voi muuttaa käyttäytymistään ihan täydellisesti ja kas kummaa, homma rulettaakin ihan uudella tavalla eikä kenenkään tarvii menettää kasvojaan. Me suomalaiset ollaan siinä suhteessa aikas paljon Japanilaisten kaltaisia joille tuollainen kasvojen menetys on painajaisunta käytännössä. Sanon tämän Tokiossa 6 vuotta asuneena ja japsien mielenlaadun aika hyvin tuntevana.
Tosin Japanilaiset eivät millään tahdo loukata ihmistä noin julkealla tavalla kuin nytkin tällä palstalla tapahtuu tämän yhden ihmisen toimesta.
Kannatan että tämäkin omasta osaamisestaan niin varma ihminen todella myös käytännössä osoittaisi että todellakin on sitä! Kannattaa silloin myös osoittaa olevansa itsevarma eikä ottaa nokkiinsa jokaisesta eriävästä mielipiteestä jotka koskee hänen tekemisiään ja sanomisiaan!!!!! - Ervast
No sitä...... kirjoitti:
...suuremmalla syyllä sun kannattaisi käydä tota kampanjaasi tuolla sinulle osoitetulla palstalla! Mielestäni on ihan idioottimaista luulla että saat täällä mitään tuloksia aikaiseksi. Kuten olet huomannut niin täällä sua käy vain **tuttamaan....vain ja ainoastaan sua! Koko ajan joudut täällä vain puolustuskannalle ja porukka nauraa partaansa. Eikös näin ole käynytkin?
Tuolla palstalla saat jopa "vertaistukea" toisilta samanlaisilta ja voitte jopa tukea toisianne jos ylipäätään kykenet asialliseen keskusteluun.
Kannattaa todella harkita!""Mielestäni on ihan idioottimaista luulla että saat täällä mitään tuloksia aikaiseksi. Kuten olet huomannut niin täällä sua käy vain **tuttamaan....vain ja ainoastaan sua! Koko ajan joudut täällä vain puolustuskannalle ja porukka nauraa partaansa. Eikös näin ole käynytkin?""
Ai minun mielestäni jo tämä viestiketju kaikkineen todistaa väitteesi päinvastaiseksi ja se että sinäkin osallistut siihen kertoo ketä tässä "tuttaa"! - Heh heh!
eepihk kirjoitti:
Hei taas! Kyseinen linkki on oikeastikin sinulle ihan käyttökelpoinen ja ylivoimaisestikin hyödyllisempi kuin tämä taidepalsta.
Nooooh, juna kulkee! Saat todellakin pitää sen satasesi ja olla uskossasi autuas. ;) Minunkin mielestäni sinun todellakin kannattaa miettiä onko tuo kmpanjasi kohderyhmä oikea. Ainakin sinun kannattaisi miettiä mitä kynästäsi päästät jos aiot olla edes himpun vertaa uskottava tuon asiasi kanssa. Älä hyökkää jokaista kommentoijaa vastaan joka ei ole kanssasi samaa mieltä!""Muistanet sen vetomme josta "luovit" lopultakin asettamasi ties monennenko "kynnyskysymyksen" turvin omasta mielestäsi turvaan.
No, se ei minua sen kummemmin taloudellisesti kaada suuntaan eikä toiseen:).""
Heh heh, vai pusikosta uhooja vedonlyönnin häviäjä siellä vieläkin nimimerkin suojasta pullistelee. Voi voi ja vielä perässä juokset vainoamassa yhtä taiteilijaa ja esittämässä tyhjiä väitteitäsi, ei sinua oikeasti voi kuin sääliä!
""Sinusta en tietenkään voi mennä takuuseen- siis ainakaan tuohon henkilökohtaiseen e-mailiini lähettämiesi "räksytysviestiesi" ansiosta. Niitä et todellakaan voi tehdä tyhjäksi! (tarvittaessa voin niitä kopioida tänne jos haluat minun esittävän todisteita)""
Laita ihmeessä jos katsot sinulla olevan tarve ja oikeus yrittää kaikin keinoin puukottaa kateutesi kohdetta nnimimerkkisi suojasta selkään, siitähän tässä on kyse. Lapsellisuudellasi ei taida olla mitään rajaa, mutta kyllä olet sitten oksettava tyyppi, uhkailet julkisesti toista taiteilijaa nimimerkkisi suojasta!!!! - Hui hai!
Niinpä!!!! kirjoitti:
Todellakaan ei tämän miehen kannattaisi syljeskellä ympäriinsä tolla tavalla, etenkin kun suurinpiirtein kaikki hänet tietää tällä palstalla!? En sano että suorastaan tuntisi mutta jos hiemankin on viitseliäisyyttä niin jopa nimikin sieltä palstan syövereistä putkahtaa lopulta esiin.
Itse kuitenkin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että "sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee". Jokainenhan voi aloittaa periaatteessa uuden ja paremman elämän, noin niinkuin karrikoiden ajateltuna.
Ihmiset ovat kuitenkin anteeksi antavaa sorttia kun ajatellaan asioita yleisellä tasolla ja tällä suomalaisen menttaliteetilla. Ei tarvii edes anteeksi pyydellä- tai vaatia, vaan ihminen voi muuttaa käyttäytymistään ihan täydellisesti ja kas kummaa, homma rulettaakin ihan uudella tavalla eikä kenenkään tarvii menettää kasvojaan. Me suomalaiset ollaan siinä suhteessa aikas paljon Japanilaisten kaltaisia joille tuollainen kasvojen menetys on painajaisunta käytännössä. Sanon tämän Tokiossa 6 vuotta asuneena ja japsien mielenlaadun aika hyvin tuntevana.
Tosin Japanilaiset eivät millään tahdo loukata ihmistä noin julkealla tavalla kuin nytkin tällä palstalla tapahtuu tämän yhden ihmisen toimesta.
Kannatan että tämäkin omasta osaamisestaan niin varma ihminen todella myös käytännössä osoittaisi että todellakin on sitä! Kannattaa silloin myös osoittaa olevansa itsevarma eikä ottaa nokkiinsa jokaisesta eriävästä mielipiteestä jotka koskee hänen tekemisiään ja sanomisiaan!!!!!""kun suurinpiirtein kaikki hänet tietää tällä palstalla!?""
Eivät vain suurinpiirtein, vaan kaikki palstalla tuntevat hänen teoksensa, mutta eivät häntä itseään muut kuin erään koulun vammaisuuteen taipuvat oppilaat joihin sinäkin todellisuudessa kuulut!
""Tosin Japanilaiset eivät millään tahdo loukata ihmistä noin julkealla tavalla kuin nytkin tällä palstalla tapahtuu tämän yhden ihmisen toimesta.""
Kerrohan tarkemmin miten hän on loukannut julkealla tavalla jotakin tässä ketjussa!
""
Kannatan että tämäkin omasta osaamisestaan niin varma ihminen todella myös käytännössä osoittaisi että todellakin on sitä!""
No varmasti olet verrannut sitä osaamista omaan osaamiseesi itseksesi ja huomannut miten kaukana oma osaamisesi on häneen verrattuna. Eikö koko kirjoituksesi muuten perustukin siihen kateuteen jota tunnet hänenlaisiaan huippuosaajia kohtaan? - Heh heh heh heh!
Heh heh! kirjoitti:
""Muistanet sen vetomme josta "luovit" lopultakin asettamasi ties monennenko "kynnyskysymyksen" turvin omasta mielestäsi turvaan.
Heh heh, vai pusikosta uhooja vedonlyönnin häviäjä siellä vieläkin nimimerkin suojasta pullistelee. Voi voi ja vielä perässä juokset vainoamassa yhtä taiteilijaa ja esittämässä tyhjiä väitteitäsi, ei sinua oikeasti voi kuin sääliä!
""Sinusta en tietenkään voi mennä takuuseen- siis ainakaan tuohon henkilökohtaiseen e-mailiini lähettämiesi "räksytysviestiesi" ansiosta. Niitä et todellakaan voi tehdä tyhjäksi! (tarvittaessa voin niitä kopioida tänne jos haluat minun esittävän todisteita)""
Laita ihmeessä jos katsot sinulla olevan tarve ja oikeus yrittää kaikin keinoin puukottaa kateutesi kohdetta nnimimerkkisi suojasta selkään, siitähän tässä on kyse. Lapsellisuudellasi ei taida olla mitään rajaa, mutta kyllä olet sitten oksettava tyyppi, uhkailet julkisesti toista taiteilijaa nimimerkkisi suojasta!!!!Ja sama vanha värssy näyttää jatkuvan. :) Olet kyllä toivoton!
Hän sentään on rekisteröitynyt ja esitellyt täällä itsensä!!! Tiedätkö, nuo "maneerisi" eivät enää oikein päde hänen kohdallaan!
Ottiko noin lujille hävitä toi veto!!?? XD - Voivoi poloista!
Heh heh! kirjoitti:
""Muistanet sen vetomme josta "luovit" lopultakin asettamasi ties monennenko "kynnyskysymyksen" turvin omasta mielestäsi turvaan.
Laita ihmeessä jos katsot sinulla olevan tarve ja oikeus yrittää kaikin keinoin puukottaa kateutesi kohdetta nnimimerkkisi suojasta selkään, siitähän tässä on kyse. Lapsellisuudellasi ei taida olla mitään rajaa, mutta kyllä olet sitten oksettava tyyppi, uhkailet julkisesti toista taiteilijaa nimimerkkisi suojasta!!!!Mikset vain voisi nyt kerrankin tunnustaa että jäit toiseksi ja hävisit sen vedon!!??
Ei me täällä olla nähty mitään numeroita sun muitakaan joilla meidät vakuutat onnistuneesi saamaan asiakirjasi sisään siinä kovin sairaassa asiassasi sinne EIT: hen.
Kuulehan kaveri, kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää! Noilla asioilla pitää olla edes jonkinlaista totuuspohjaa jotta edes voisi kuvitella saavansa noita juttuja läpi.
Tosin sinullahan onkin ollut tuo sama ongelma koko tämän viitisen vuotta, joten sinulle ei liene tuokaan "hylsy" ole tullut yllätyksenä, vai mitä arvelet?
Joten eiköhän sinun kannattaisi ruveta pitämään hieman pienempää ääntä.... jo ihan sinun itsesi vuoksi. XDXD - Semtec
Voivoi poloista! kirjoitti:
Mikset vain voisi nyt kerrankin tunnustaa että jäit toiseksi ja hävisit sen vedon!!??
Ei me täällä olla nähty mitään numeroita sun muitakaan joilla meidät vakuutat onnistuneesi saamaan asiakirjasi sisään siinä kovin sairaassa asiassasi sinne EIT: hen.
Kuulehan kaveri, kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää! Noilla asioilla pitää olla edes jonkinlaista totuuspohjaa jotta edes voisi kuvitella saavansa noita juttuja läpi.
Tosin sinullahan onkin ollut tuo sama ongelma koko tämän viitisen vuotta, joten sinulle ei liene tuokaan "hylsy" ole tullut yllätyksenä, vai mitä arvelet?
Joten eiköhän sinun kannattaisi ruveta pitämään hieman pienempää ääntä.... jo ihan sinun itsesi vuoksi. XDXD""Mikset vain voisi nyt kerrankin tunnustaa että jäit toiseksi ja hävisit sen vedon!!??""
Entäpä mikset tee itse väitettäsi omalla nimelläsi, miksi huutelet nimimerkkisi suojasta?
""joten sinulle ei liene tuokaan "hylsy" ole tullut yllätyksenä, vai mitä arvelet?""
Vai oliko tarkoitus taas kateellisena esitellä omia luulojaan?
""Joten eiköhän sinun kannattaisi ruveta pitämään hieman pienempää ääntä.... jo ihan sinun itsesi vuoksi.""
Ai miksi? Minähän saan tästä valtavan maineen kun kaltaisesi nimimerkin suojasta kateellisena ampuvat yrittävät kaikin keinoin esitellä valheellisia väitteitään ja mustamaalata minua. Hassuinta on tietenkin se että jengi täällä on niin typerää että menee vedätykseen vuosi toisensa jälkeen. jokainen näkee että näissä oikeudenhauissa minut olisi laitettu lakipykälillä hiljaiseksi jos olisi pystytty, samoin teosteni kanssa jos jollakin palstalla pyörivällä olisi edes hiukan uskoa omiin teoksiinsa, niin nimimerkkien suojasta lässyttämisen sijaan olisi minut laitettu hiljaiseksi teoksilla.
Mutta ei, olkiukkoja ja pumpulipyllyjä, henkisesti sairaita kateellisia ja katkeria heikkolahjaisia tyhjänhöpöttäjiä joita taiteen virallinen puoli on pullollaan. Ansiot ja virat on saavutettu aivan muilla avuilla kuin lahjakkuudella ja rehellisellä yrittämisellä, ne on saavutettu perseennuolennalla, muiden oikeuksien polkemisella, poliittisilla suhteilla ja tietenkin itseään lahjakkaamman vastapuolen kampittamisen yrittämisellä nimimerkin suojasta, vai mitä? - Repeän kohta!XD
Semtec kirjoitti:
""Mikset vain voisi nyt kerrankin tunnustaa että jäit toiseksi ja hävisit sen vedon!!??""
Entäpä mikset tee itse väitettäsi omalla nimelläsi, miksi huutelet nimimerkkisi suojasta?
""joten sinulle ei liene tuokaan "hylsy" ole tullut yllätyksenä, vai mitä arvelet?""
Vai oliko tarkoitus taas kateellisena esitellä omia luulojaan?
""Joten eiköhän sinun kannattaisi ruveta pitämään hieman pienempää ääntä.... jo ihan sinun itsesi vuoksi.""
Ai miksi? Minähän saan tästä valtavan maineen kun kaltaisesi nimimerkin suojasta kateellisena ampuvat yrittävät kaikin keinoin esitellä valheellisia väitteitään ja mustamaalata minua. Hassuinta on tietenkin se että jengi täällä on niin typerää että menee vedätykseen vuosi toisensa jälkeen. jokainen näkee että näissä oikeudenhauissa minut olisi laitettu lakipykälillä hiljaiseksi jos olisi pystytty, samoin teosteni kanssa jos jollakin palstalla pyörivällä olisi edes hiukan uskoa omiin teoksiinsa, niin nimimerkkien suojasta lässyttämisen sijaan olisi minut laitettu hiljaiseksi teoksilla.
Mutta ei, olkiukkoja ja pumpulipyllyjä, henkisesti sairaita kateellisia ja katkeria heikkolahjaisia tyhjänhöpöttäjiä joita taiteen virallinen puoli on pullollaan. Ansiot ja virat on saavutettu aivan muilla avuilla kuin lahjakkuudella ja rehellisellä yrittämisellä, ne on saavutettu perseennuolennalla, muiden oikeuksien polkemisella, poliittisilla suhteilla ja tietenkin itseään lahjakkaamman vastapuolen kampittamisen yrittämisellä nimimerkin suojasta, vai mitä?Ajattelit sitten Tehostaa tuota viestiäsi tuollaisella "räjähdenimimerkillä" XDXDXD suo anteeksi mutta en voi tuolle naurulleni mitään!
Sorry mutta puhuit tuossa henkisesti sairaista....Sinä =o XDXDXDXD - Verrannut!!???
Hui hai! kirjoitti:
""kun suurinpiirtein kaikki hänet tietää tällä palstalla!?""
Eivät vain suurinpiirtein, vaan kaikki palstalla tuntevat hänen teoksensa, mutta eivät häntä itseään muut kuin erään koulun vammaisuuteen taipuvat oppilaat joihin sinäkin todellisuudessa kuulut!
""Tosin Japanilaiset eivät millään tahdo loukata ihmistä noin julkealla tavalla kuin nytkin tällä palstalla tapahtuu tämän yhden ihmisen toimesta.""
Kerrohan tarkemmin miten hän on loukannut julkealla tavalla jotakin tässä ketjussa!
""
Kannatan että tämäkin omasta osaamisestaan niin varma ihminen todella myös käytännössä osoittaisi että todellakin on sitä!""
No varmasti olet verrannut sitä osaamista omaan osaamiseesi itseksesi ja huomannut miten kaukana oma osaamisesi on häneen verrattuna. Eikö koko kirjoituksesi muuten perustukin siihen kateuteen jota tunnet hänenlaisiaan huippuosaajia kohtaan?Mitä ihmettä höpiset noista vertauksista! Yritätkä ehkä muuttaa puheenaihetta? Tässä ei ollut minun osaamisestani kysymys! Mistä muuten tiedät vaikka oikeasti olisinkin sinua parempi taiteilija? Ainakin jos mittapuuna pidetään taidemaalariliittoa ja matrikkelia niin ilmeisestikin olen sinua parempi, sillä nimeni killuu molempien sivuilla. Lisäksi saan toimeentuloni taiteesta ilman mitään almuja ja apurahoja. Jos ei oteta lukuun sitä kohdeapurahaa jonka avulla pidin Pariisissa näyttelyn aikanani.
Kysymys oli täysin sinun hölmöydestäsi ja ajattelemattomuudestasi jonka vuoksi olet pilannut maineesi käytännössä kaikkien silmissä ehkä jopa peruuttamattomasti. Pointtini näet oli että voisit edes yrittää parantaa tapasi niin ehkä edes joskus voisi olla mahdollista että saisit nuo kaikkien täälläkin ihmettelemät ihmisoikeutesi takaisin.
Mutta se on ainakin varmaa että taidemaalariliitosta sinun on turhaa edes haaveilla tuollaisilla puolikömpelöillä teoksilla joita olet täällä netissä esitellyt, usko huviksesi! Sinun täytyy vielä kehittää itseäsi ilmaisullisesti ja paljon. Pitää nimittäin osata muitakin tyylejä ja menetelmiä. - eepihk
Heh heh! kirjoitti:
Laita ihmeessä jos katsot sinulla olevan tarve ja oikeus yrittää kaikin keinoin puukottaa kateutesi kohdetta nnimimerkkisi suojasta selkään, siitähän tässä on kyse. Lapsellisuudellasi ei taida olla mitään rajaa, mutta kyllä olet sitten oksettava tyyppi, uhkailet julkisesti toista taiteilijaa nimimerkkisi suojasta!!!!"Heh heh, vai pusikosta uhooja vedonlyönnin häviäjä siellä vieläkin nimimerkin suojasta pullistelee. Voi voi ja vielä perässä juokset vainoamassa yhtä taiteilijaa ja esittämässä tyhjiä väitteitäsi, ei sinua oikeasti voi kuin sääliä!"
Kuulehan hyvä mies! Tuolla sinun vainoharhaisuudellasi ei näytä olevan edes rajoja! Esitä omasta mielestäsi sovelias tapa millä voisin sinulle todistaa henkilöyteni kun kerran ei edes tuo sähköpostini sinulle kelpaa!? Puhumattakaan nimeni Esa Hirvikoski paljastamisesta?
Annapas kun arvaan. Sinun luonnolle todella käy se että todella tiesit hävinneesi tuon vetosi. Nyt yrität sitten täällä uskotella porukoille että olenkin feikki!!
Koska itselläni ei ole mitään salattavaa ja vastaan huutoihini rehellisesti omalla nimelläni ja vielä rekisteröimälläni nikillä niin kysyn sinulta uskallatko itse edes kerran täällä vastata omalla nimelläsi esimerkiksi tähän viestiini? Vaikka tiedät jokaisen sinut tuntevan niin miksi pirussa et edes uskalla omalla nimelläsi vaatia porukkaa täällä kirjoittamaan omalla nimelläsi? Jos sinulla on otsaa vaatia moista niin ensimmäisiin edellytyksiin tietenkin kuuluu että teet sen myös omalla nimelläsi! Vai onko asiat jo sillä tolalla että suorastaan häpeät olla se kuka olet?
En millään olisi halunnut ryhtyä sinua tuikkimaan noilla kipeillä neuloilla mutta ystävä pieni, sinä suorastaan kerjäät niitä! Tiedä se että et ole jatkossakaan mikään ainoa etuoikeutettu harrastamaan sitä. Jos tunnet nämä täällä kovin kiusalliseksi niin e-mail osoitteeni tiedät ja kernaasti voimme jatkaa näitä siellä. Huomaan että sinä suorastaan kihiset täällä kun neuvosi loppuvat.
Paras vaihtoehto tietenkin on että myönnät hävinneesi miehen lailla tuon vedon niin minä en vaadi sitä satasta minkä lupasit minulle maksaa. Vai haluatko todella jatkaa? Siinä tapauksessa tiedät osoitteeni. Turha meidän on vääntää täällä koska ne kääntyy aina sinua vastaan noin pahasti. - Höpö höpö!
Verrannut!!??? kirjoitti:
Mitä ihmettä höpiset noista vertauksista! Yritätkä ehkä muuttaa puheenaihetta? Tässä ei ollut minun osaamisestani kysymys! Mistä muuten tiedät vaikka oikeasti olisinkin sinua parempi taiteilija? Ainakin jos mittapuuna pidetään taidemaalariliittoa ja matrikkelia niin ilmeisestikin olen sinua parempi, sillä nimeni killuu molempien sivuilla. Lisäksi saan toimeentuloni taiteesta ilman mitään almuja ja apurahoja. Jos ei oteta lukuun sitä kohdeapurahaa jonka avulla pidin Pariisissa näyttelyn aikanani.
Kysymys oli täysin sinun hölmöydestäsi ja ajattelemattomuudestasi jonka vuoksi olet pilannut maineesi käytännössä kaikkien silmissä ehkä jopa peruuttamattomasti. Pointtini näet oli että voisit edes yrittää parantaa tapasi niin ehkä edes joskus voisi olla mahdollista että saisit nuo kaikkien täälläkin ihmettelemät ihmisoikeutesi takaisin.
Mutta se on ainakin varmaa että taidemaalariliitosta sinun on turhaa edes haaveilla tuollaisilla puolikömpelöillä teoksilla joita olet täällä netissä esitellyt, usko huviksesi! Sinun täytyy vielä kehittää itseäsi ilmaisullisesti ja paljon. Pitää nimittäin osata muitakin tyylejä ja menetelmiä.""Tässä ei ollut minun osaamisestani kysymys! Mistä muuten tiedät vaikka oikeasti olisinkin sinua parempi taiteilija?
Heh heh, siitä että täällä sinäkin olet juttelemassa minun kanssani ja minusta sekä teoksistani ja vieläpä nimimerkin suojassa palkurimaisesti!
""Ainakin jos mittapuuna pidetään taidemaalariliittoa ja matrikkelia niin ilmeisestikin olen sinua parempi, sillä nimeni killuu molempien sivuilla. Lisäksi saan toimeentuloni taiteesta ilman mitään almuja ja apurahoja. Jos ei oteta lukuun sitä kohdeapurahaa jonka avulla pidin Pariisissa näyttelyn aikanani.""
Oho, aikamoinen nimimies ja silti olet täällä juttelemassa nimimerkkisi suojasta minun taiteestani! Taidanpa olla merkittävämpi henkilö kuin luulinkaan!
""Kysymys oli täysin sinun hölmöydestäsi ja ajattelemattomuudestasi jonka vuoksi olet pilannut maineesi käytännössä kaikkien silmissä ehkä jopa peruuttamattomasti. Pointtini näet oli että voisit edes yrittää parantaa tapasi niin ehkä edes joskus voisi olla mahdollista että saisit nuo kaikkien täälläkin ihmettelemät ihmisoikeutesi takaisin.""
No mutta nythän rupesikin kiinnostamaan, kerroppa hieman tarkemminh miten olen itse pilannut maineeni, lakisääteisten oikeuksieni haullako? Samoin minua kiinnostaa suuresti nämä ihmisoikeuksieni palauttaminen ja tuleeko tarjous liiton sisältä ja mitä se pitää sisällään?
""Mutta se on ainakin varmaa että taidemaalariliitosta sinun on turhaa edes haaveilla tuollaisilla puolikömpelöillä teoksilla joita olet täällä netissä esitellyt,""
Heh heh, ainahan sinulla on mehdollisuus esitellä sitä omaakin kömpelyyttäsi, niin kaikki muutkin voisivat sitä avoimesti verrata omaani, vaan ei taida kantti kestää! - Semtex!
Repeän kohta!XD kirjoitti:
Ajattelit sitten Tehostaa tuota viestiäsi tuollaisella "räjähdenimimerkillä" XDXDXD suo anteeksi mutta en voi tuolle naurulleni mitään!
Sorry mutta puhuit tuossa henkisesti sairaista....Sinä =o XDXDXDXDJa sairaus sen kun pahenee!
- Heh heh!
eepihk kirjoitti:
"Heh heh, vai pusikosta uhooja vedonlyönnin häviäjä siellä vieläkin nimimerkin suojasta pullistelee. Voi voi ja vielä perässä juokset vainoamassa yhtä taiteilijaa ja esittämässä tyhjiä väitteitäsi, ei sinua oikeasti voi kuin sääliä!"
Kuulehan hyvä mies! Tuolla sinun vainoharhaisuudellasi ei näytä olevan edes rajoja! Esitä omasta mielestäsi sovelias tapa millä voisin sinulle todistaa henkilöyteni kun kerran ei edes tuo sähköpostini sinulle kelpaa!? Puhumattakaan nimeni Esa Hirvikoski paljastamisesta?
Annapas kun arvaan. Sinun luonnolle todella käy se että todella tiesit hävinneesi tuon vetosi. Nyt yrität sitten täällä uskotella porukoille että olenkin feikki!!
Koska itselläni ei ole mitään salattavaa ja vastaan huutoihini rehellisesti omalla nimelläni ja vielä rekisteröimälläni nikillä niin kysyn sinulta uskallatko itse edes kerran täällä vastata omalla nimelläsi esimerkiksi tähän viestiini? Vaikka tiedät jokaisen sinut tuntevan niin miksi pirussa et edes uskalla omalla nimelläsi vaatia porukkaa täällä kirjoittamaan omalla nimelläsi? Jos sinulla on otsaa vaatia moista niin ensimmäisiin edellytyksiin tietenkin kuuluu että teet sen myös omalla nimelläsi! Vai onko asiat jo sillä tolalla että suorastaan häpeät olla se kuka olet?
En millään olisi halunnut ryhtyä sinua tuikkimaan noilla kipeillä neuloilla mutta ystävä pieni, sinä suorastaan kerjäät niitä! Tiedä se että et ole jatkossakaan mikään ainoa etuoikeutettu harrastamaan sitä. Jos tunnet nämä täällä kovin kiusalliseksi niin e-mail osoitteeni tiedät ja kernaasti voimme jatkaa näitä siellä. Huomaan että sinä suorastaan kihiset täällä kun neuvosi loppuvat.
Paras vaihtoehto tietenkin on että myönnät hävinneesi miehen lailla tuon vedon niin minä en vaadi sitä satasta minkä lupasit minulle maksaa. Vai haluatko todella jatkaa? Siinä tapauksessa tiedät osoitteeni. Turha meidän on vääntää täällä koska ne kääntyy aina sinua vastaan noin pahasti.Juttele mitä juttelet, eihän se kerro kuin lapsellisuudestasi! On sinulla näköjään aikaa, onkohan hoitolaitoksessa valvonta kenties pettänyt?
- eepihk
Heh heh! kirjoitti:
Juttele mitä juttelet, eihän se kerro kuin lapsellisuudestasi! On sinulla näköjään aikaa, onkohan hoitolaitoksessa valvonta kenties pettänyt?
"onkohan hoitolaitoksessa valvonta kenties pettänyt?"
Kas noin!!! Juuri noin "asiallinenhan" sinä olet näissä. Tuolla tavalla yleensä räksyttävät ne monet internetin Rakkikoirat joilla kertakaikkiaan sen yläpään kapasiteetti loppuu eikä mitään sanottavaa enää löydy niistä aivolohkojen tyhjistä kohdista.
Koetahan piruuttas edes arvailla itseksesi miltä tuollainen näyttää näistä palstan lukijoista!? Kun tiedossamme on että mielelläsi sentään yrität luoda lukijoille mielikuvaa että olet "kaikkesi uhraava 'ihmisoikeustaistelija'"? Huomaatko itse olenkaan tuota ristiriitaa toiminnassasi? Ihmiset sentään tuntevat täällä kuka sinä olet!
Se että tahdot ihan välttämättä näin julkisesti tällä palstalla olla kynnysmattona ainakin tässä tapauksessa, on sinun oma valintasi! Minä olen sinulle antanut e-mail osoitteeni jossa oltaisiin voitu keskustella nämä asiat halki mies miestä vastaan, mutta sinulle ei näytä kelpaavan! Luulisi sinulla edes sen vertaa olevan itsesuojeluvaistoa jäljellä!? Jos itkettää tällä palstalla niin älä silloin valita hyvä mies!
Äläkä sinä ole ollenkaan huolissasi tähän käyttämästä ajastani, sillä se on näet ihan ammatinvalintakysymys. Miten toi asia on sinulla? - Aivan!
eepihk kirjoitti:
"onkohan hoitolaitoksessa valvonta kenties pettänyt?"
Kas noin!!! Juuri noin "asiallinenhan" sinä olet näissä. Tuolla tavalla yleensä räksyttävät ne monet internetin Rakkikoirat joilla kertakaikkiaan sen yläpään kapasiteetti loppuu eikä mitään sanottavaa enää löydy niistä aivolohkojen tyhjistä kohdista.
Koetahan piruuttas edes arvailla itseksesi miltä tuollainen näyttää näistä palstan lukijoista!? Kun tiedossamme on että mielelläsi sentään yrität luoda lukijoille mielikuvaa että olet "kaikkesi uhraava 'ihmisoikeustaistelija'"? Huomaatko itse olenkaan tuota ristiriitaa toiminnassasi? Ihmiset sentään tuntevat täällä kuka sinä olet!
Se että tahdot ihan välttämättä näin julkisesti tällä palstalla olla kynnysmattona ainakin tässä tapauksessa, on sinun oma valintasi! Minä olen sinulle antanut e-mail osoitteeni jossa oltaisiin voitu keskustella nämä asiat halki mies miestä vastaan, mutta sinulle ei näytä kelpaavan! Luulisi sinulla edes sen vertaa olevan itsesuojeluvaistoa jäljellä!? Jos itkettää tällä palstalla niin älä silloin valita hyvä mies!
Äläkä sinä ole ollenkaan huolissasi tähän käyttämästä ajastani, sillä se on näet ihan ammatinvalintakysymys. Miten toi asia on sinulla?"""onkohan hoitolaitoksessa valvonta kenties pettänyt?"
Kas noin!!! Juuri noin "asiallinenhan" sinä olet näissä. Tuolla tavalla yleensä räksyttävät ne monet internetin Rakkikoirat joilla kertakaikkiaan sen yläpään kapasiteetti loppuu eikä mitään sanottavaa enää löydy niistä aivolohkojen tyhjistä kohdista.""
Aivan juuri noin räksyttävät rakkikoirat nimimerkin suojasta ampuvat katkerat ja kateelliset mielenvikaiset! Halusit lyödä kanssani vetoa ja sen sijaan että maksaisit reilusti tappiosi, niin aloitatkin valtavan ajojahdin nimeltä tietämääsi kohtaan! Ketjusta toiseen tulet mustamaalaamaan ja selkäänpuukottamaan kateutesi kohdetta, kun ei ressukasta muuhunkaan ole! - hei kuule....
Aivan! kirjoitti:
"""onkohan hoitolaitoksessa valvonta kenties pettänyt?"
Kas noin!!! Juuri noin "asiallinenhan" sinä olet näissä. Tuolla tavalla yleensä räksyttävät ne monet internetin Rakkikoirat joilla kertakaikkiaan sen yläpään kapasiteetti loppuu eikä mitään sanottavaa enää löydy niistä aivolohkojen tyhjistä kohdista.""
Aivan juuri noin räksyttävät rakkikoirat nimimerkin suojasta ampuvat katkerat ja kateelliset mielenvikaiset! Halusit lyödä kanssani vetoa ja sen sijaan että maksaisit reilusti tappiosi, niin aloitatkin valtavan ajojahdin nimeltä tietämääsi kohtaan! Ketjusta toiseen tulet mustamaalaamaan ja selkäänpuukottamaan kateutesi kohdetta, kun ei ressukasta muuhunkaan ole!...millähän tavalla näkisimme tuon voittajan? Esititkö sen kyseisen "taltionumeron" edes siellä hänen sähköpostissaan, nimittäin kun emme ainakaan täällä ole sitä nähneet?
Älä jätkä jauha paskaa! Olet hävinnyt ja miksi hutussa vieläkin täällä uhoot!
Ainaki se asia on selvillä kuka oot ja se taitaakin olla sulle suurin ongelma! kun vielä kärsit tollasen tappion niin alamäkesi suorastaa jopa kuuluu.
Muuten, olisi jo aika vaihtaa noita "maneerejasi"! Toi "nimimerkin suojasta" ei enää nimittäin päde! Saman vaikutuksen ne tekee sinulle muutoinkin. Ei näytä kelpaavan nimen anto kuin ei myöskään rekisteröitynyt nikkikään! XD Olet täydellinen kahjo kun et pysty edes tunnustamaan ilmiselvää tappiotasi!!! - Heh heh!
hei kuule.... kirjoitti:
...millähän tavalla näkisimme tuon voittajan? Esititkö sen kyseisen "taltionumeron" edes siellä hänen sähköpostissaan, nimittäin kun emme ainakaan täällä ole sitä nähneet?
Älä jätkä jauha paskaa! Olet hävinnyt ja miksi hutussa vieläkin täällä uhoot!
Ainaki se asia on selvillä kuka oot ja se taitaakin olla sulle suurin ongelma! kun vielä kärsit tollasen tappion niin alamäkesi suorastaa jopa kuuluu.
Muuten, olisi jo aika vaihtaa noita "maneerejasi"! Toi "nimimerkin suojasta" ei enää nimittäin päde! Saman vaikutuksen ne tekee sinulle muutoinkin. Ei näytä kelpaavan nimen anto kuin ei myöskään rekisteröitynyt nikkikään! XD Olet täydellinen kahjo kun et pysty edes tunnustamaan ilmiselvää tappiotasi!!!Heh heh, voit itse aina tuoda hävityn satasen, niin saat numeron tietoosi!
Mutta olet sinä perinjuurin lapsellinen tyyppi!
- eepihk
Heh heh heh, tunsitko olevasi nyt erityisen nerokas?
Noh tuollaista nurkantakaa räksyttämistähän olet tottamooses harrastanut ennenkin jos muistat! Voisit edes yrittää olla asiallisempi jos kyseinen "asia" on sinulle niin perin tärkeä. Mietihän vähän annatko uskottavan ja vilpittömän kuvan itsestäsi kyseistä asiaa ajaessasi? Ei millään pahalla ;)- Hissunkissun!
No voi että ja entä mikähän on virallisen taidemaailman oma kuva! siinä sitä miettimistä ja kyse on sentään taiteilijoista!
- Heh heh!
""Noh tuollaista nurkantakaa räksyttämistähän olet tottamooses harrastanut ennenkin jos muistat!""
No mutta sinähän tiedät kenen kanssa juttelet, toisin kuin minä, joten ääliömäisyytesi paistaa läpi! - "Ei Eepi"
Heh heh! kirjoitti:
""Noh tuollaista nurkantakaa räksyttämistähän olet tottamooses harrastanut ennenkin jos muistat!""
No mutta sinähän tiedät kenen kanssa juttelet, toisin kuin minä, joten ääliömäisyytesi paistaa läpi!"No mutta sinähän tiedät kenen kanssa juttelet, toisin kuin minä, joten ääliömäisyytesi paistaa läpi!"
No esimerkiksi Minä ja moni muukin pystyy sen tekemäänkin mutta toisin on sinulla häiskällä. :) Olet niin ennalta arvattavissa ja tunnistettavissa tuon suunnattoman kateutesi ja ilkeämielisyytesi vuoksi kaikkia tänne kirjoittelevia kohtaan joten Tuo "puumerkkisi" näkyy viesteissäsi aina tahdoit tai et. Eli omaa ääliömäisyyttäsi et edes kykene piiloutumaan minkään nimimerkin taakse. Kaiken huippu on vielä että täällä ylpeilet tuolla tyhmyydelläsi. :) Osaatko edes hävetä? - Heh heh!
"Ei Eepi" kirjoitti:
"No mutta sinähän tiedät kenen kanssa juttelet, toisin kuin minä, joten ääliömäisyytesi paistaa läpi!"
No esimerkiksi Minä ja moni muukin pystyy sen tekemäänkin mutta toisin on sinulla häiskällä. :) Olet niin ennalta arvattavissa ja tunnistettavissa tuon suunnattoman kateutesi ja ilkeämielisyytesi vuoksi kaikkia tänne kirjoittelevia kohtaan joten Tuo "puumerkkisi" näkyy viesteissäsi aina tahdoit tai et. Eli omaa ääliömäisyyttäsi et edes kykene piiloutumaan minkään nimimerkin taakse. Kaiken huippu on vielä että täällä ylpeilet tuolla tyhmyydelläsi. :) Osaatko edes hävetä?No mutta en ainakaan nimimerkin suojassa räksytä nimeltä tiedetylle, niin kuin sinä kateuttasi teet ja vielä ketjusta toiseen!
Ja vain minun maineeni kasvaa kaltaistesi raukkisten takia, joten toimesi osuvatkin loppupelissä omaan nilkkaan! Vain sinä taidat olla niin tyhmä ettet huomaa miten selvästi kirjoituksissasi paistaa pelkkä kateus itseäsi lahjakkaampaa taiteilijaa kohtaan!
Miten joku voikin olla noin katkera ja kateellinen, täytyy ilmeisesti olla täysin lahjaton!
- Johvinen
Ihmetyttää miksi ketjun aloittaja ei ole huomannut että myös omille jutuille löytyisi niitä paremmin vastaava palsta!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10158387
Ehkä ne viestit nyt jatkossa menevät oikeaan osoitteeseen! - Ketjun aloittajalle!
Tuntuuko tutulta?
http://www.bulevardi.fi/blogit/mattiluostarinen/2010/08/ammattina-kiusaaja/ - Nordice
Minusta toi on hiukan säälittävää, jos virallisella taidekentällä toimivat taiteilijat eivät muuten voi tehdä uraansa, kuin polkemalla alalla toimivien taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeuksia!
- Anteeksi mutta...
...mistä päättelet että täällä nämä kirjoittajat olisivat "viralliselta taidekentältä"? Ketä yleensäkin kuuluu tuohon "kenttään"? Millä tavalla taiteessa yleensäkin voi toimia ihmisoikeus- perusoikeuksien vastaisesti? Mielestäni pikemminkin epäreilusti tekemällä parempaa taidetta kuin esimerkiksi vaikkapa sinä? Siitäkö kenkä loppupeleissä puristaa?
En ymmärrä tuollaista vaahtoamista!!?
T: Sami N - Joo joo!
Anteeksi mutta... kirjoitti:
...mistä päättelet että täällä nämä kirjoittajat olisivat "viralliselta taidekentältä"? Ketä yleensäkin kuuluu tuohon "kenttään"? Millä tavalla taiteessa yleensäkin voi toimia ihmisoikeus- perusoikeuksien vastaisesti? Mielestäni pikemminkin epäreilusti tekemällä parempaa taidetta kuin esimerkiksi vaikkapa sinä? Siitäkö kenkä loppupeleissä puristaa?
En ymmärrä tuollaista vaahtoamista!!?
T: Sami NNo niin Sami N!
""mistä päättelet että täällä nämä kirjoittajat olisivat "viralliselta taidekentältä"?""
Entäpä mistä itse päättelet etteivät he olisi viralliselta taiteen kentältä? Omia päätelmiäni en anna tälle palstalle, mutta tiedän ja tunnen useita kirjoittajia ja tulen ottamaan heidän nimensä esille toisissa yhteyksissä kun aika koittaa!
""Millä tavalla taiteessa yleensäkin voi toimia ihmisoikeus- perusoikeuksien vastaisesti?""
Eihän kyse ole taiteessa vaan taidealalla ammattialana toimiminen ihmis- ja perusoikeuksien vastaisesti niiden tahojen toimesta, joiden pitäisi pitää huolta alan toimijoiden oikeusien toteutumisesta!
""Mielestäni pikemminkin epäreilusti tekemällä parempaa taidetta kuin esimerkiksi vaikkapa sinä? Siitäkö kenkä loppupeleissä puristaa?""
Tässä asiassa -vaikka itse sanonkin- ei ole minun puoleltani mitään ujosteltavaa, vertaan teoksiani ja niiden ideoita aivan kenen kanssa tahansa. Ja jos sinulla on halua avoimeen vertailuun, niin ei muuta kuin teokset esille ja annetaan kaikkien muidenkin palstalaisten verrata niitä keskenään. Joten onko juttujen takana muutakin kuin löysät puheet?
""En ymmärrä tuollaista vaahtoamista!!?""
Et siis ymmärrä että ihmis- ja perusoikeudet kuuluvat taidealallekin ja koska taiteen virallisen kentän toimijat estävät näiden oikeusien toteutumisen, niin asiastako ei saisi julkisesti keskustella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561826- 1731343
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591