Sitä kyselen tässä, kun olen miettinyt kauan aikaa.
Kun yksiö on tosi kallis nykyään. Niinkuin myös kaksio.
Mutta kolmiot eivät kovin kalliita ole kuitenkaan noihin verrattuna.
Niin miten tuo asumistuki menee noissa, että kuinka paljon noissa saa asumistukea.
Että meneekö nuo asumistuen päätökset neliöiden mukaan, vaan onko sen mukaan, että onko yksiö, kaksio, kolmio vai joku muu.
Olisiko jotain neuvoja teillä antaa.
Kiitos
Asumistuki tiedustelua
__Megabass__
2
212
Vastaukset
- kelan sivuilla tieto
Tuolta linkistä kun käyt katsomassa ne tiedot.
Asumistukea saa yksinasuva vain 37:n neliöön asti, 2 ihmisen perhe 57 neliöön asti ja kolmehenkinen 77 neliöön asti jne. jne
Loput neliöt joudut maksaan itse ilman tukia...
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/050901130444HV?OpenDocument - __Megabass__
Kiitos todella paljon.
Tuo selvensi todella paljon minua nytten.
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591