Narskun tyylistä käytöstä?

kaveriko?

Olin erään kaverin kanssa viihteellä viime vkl. Juteltiin kaikenlaisia asiota normaaliin tyyliin, kunnes kerroin etten ymmärrä pettemistä ja siitä leuhkimista kavereille.
Kaveri meni vähän hiljaiseksi ja tuntui että hänestä hävisi kokonaan rentous ja ihan kuin hän olisi silmänräpäyksessä muuttunut toiseksi ihmiseksi. Toisteli välilä perässäni lauseita joita olin hänelle sanonut.
Pian tämän jälkeen hän alkoi kertomaan, että viimeksi kun hän oli liikenteessä työkaverinsa X:n kanssa, niin silloin x oli iskenyt naisen ja raahannut kämpille ja blaa, blaa. Loppuun tokaisi ettei itse voi ymmärtää tuollaista toimintaa, että varattu mies lähtee vieraisiin.

Tunnen X:n ja sattumalta törmäsin häneen. Tuli sitten juttua illanvietosta ja selvisi että kaverini oli itse tehnyt kaikki jutut mitä väitti X:n tehneen.
Todella omituista toimintaa ja tuli melkoisen spooky olo.
Onkos joku muu törmännyt vastaavaan?

10

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varpaat-

Aikas outoa, kannataa vähän seurata tilannetta. ongelmia sillä ainakin on jos ei muuta! Varoivainen kannattaa silti olla ainakin vähäsen

• varpaat-

ongelmia tai ei

• niin,

nyt tiedät, että jompikumpi tai kumpikin valehtelivat sulle. Tai puhuivat totta, jos kumpikin raahasi naisen kämpilleen. Tai vaikka samalle kämpälle, saman naisen. Ken ties.

• tommi sonni

No eikös ole jokaisen oma asia miten elää- jos pettäminen on sen laji, urheilkoon rauhassa, mitä se kenellekään kuuluu.

• Diootit ajatelkaa

Narsisti ajattelee juuri noin. Sinulla on oikeus pettää ja tehdä mitä haluat. Minun asiani. Jos sinua petetään, ei ajattelisi samoin.

• kumpionnarsu

Onko tuttua toimintaa teille, jotka baareissa pyöritte?

• pahanpuhumistatoisesta

Ei kumpikaan.

• Kaikonmänt

Trolli koko juttu

• thujaoccidentalis

Oli lokakuuta vuonna 2011, kun minut jätettiin, oliko mahdollisesti narskun tyylistä.
      Rakastin häntä todella, tapasimme ravintolassa. Se, mitä hän minulle teki oli kamalinta mitä voi ajatella rakkaan ihmisen tekemänä. Ei se rakkaus nappia painamalla sammu, ei todellakaan. Yritin mennä eteenpäin ja elää omaa elämääni, mutta se oli todella vaikeaa, koska rakastan häntä jollain tasolla. Myös vihasin ja halveksin. Ja sitä vaimoakin kyllä, ei niille tunteilleen mitään voi. Kyllä voin sanoa, että lähellä itsetuhoa kävin pahimpaan aikaan vuodesta, kun oli synkkää ja pimeää joka puolella. Tartuin pulloonkin ja pienessä hiprakassa soittelin ja pyysin luokseni, mutta sanoi minun olevan niin kännissä, etten tajua edes puhetta. Anelin ja kerjäsin häntä luokseni kaikilla tekosyillä mitä ikinä keksin, mutta hän valitsi vaimonsa ja en sitä kestänyt. Olen aika varma, että kyseessä oli narsku.

• Kusetettu_urpo

Mä avaudun kanssa. Olin sellasessa tulevaisuudessa kaikki menee hyvin suhteessa jossa avustin kyseistä henkilöä monin tavoin. Tavallaan olen hänen täällä olonsa elinehto vaikka ei sitä myönnäkään. Odotin tietenkin tyhmänä ja sinisilmäisenä edes jonkinlaista lojaalisuutta, mutta kun vähän netissä surffailin niin huomasin erään naisen hänen kotimaastaan olevan kihloissa hänen kanssaan. En varsinaisesti koe olevani mustasukkainen, mistä olisinkaan vaan ihan saatanan vihainen vedätetyksi tulemisesta. Ja tätä on jatkunut jo pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe