Keski-ikäiset pojat

888888

Miksi ihmeessä monet neli- ja viisikymppiset miehet kutsuvat itseään pojuiksi, poitsuiksi, poikasiksi tai miehenaluiksi profiileissaan? Juuri äsken törmäsin yhteen pahimmista: 47-vuotias mies ilmoittaa olevansa poikamainen miehenalku. :D

Voi pyhä jysäys. Onko sen tarkoitus olla hauskaa? Tai merkki miehen nuorekkuudesta? Jos näin on, niin metsään menee ja pahasti.

Missä vaiheessa sitä sitten ollaan kasvettu miehiksi? Kun köpötellään rollaattorin tai kepin kanssa vanhainkodin käytävillä? :D

49

1105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdsfsfssg

Voi elämä... On sullakin ongelmat!

• 14+9

Mielestäni on aina naurettavaa lukea näitä joidenkin naisten kommentteja, joiden perusteella tietyssä iässä miehen pitäisi muuttua yliasialliseksi tylsäksi tallaajaksi, joka ei saisi edes itsestään kirjoitella läppää. Ymmärrän, että tietyt jutut kuuluva tietyn ikäisille, mutta jos jonkun maininta "poikamainen miehenalku" on yksi pahimmista, niin taitaa se hellehattu kirstää hieman liian kovasti.

• 888888

No en ole todellakaan sitä mieltä, että tietyssä iässä pitäisi olla tietynlainen - jokainen eläköön kuten haluaa. Myöskään mitään tylsää setäihmistä en ole itselleni hakemassa, en itsekään ole mikään tylsä täti.

Esittäydyn silti mieluiten naiseksi, en esim. likaksi, tytsyksi tai tytöntylleröksi. Mies saa olla mieluusti poikamainen ja positiivisesti itseään nuoremman oloinen. Mutta "poitsuihin" tai "pojuihin" ihastuin viimeksi kun olin n. 14 v.

Ja läpänheittona tuo on aika köyhää. :)

• 30-vuotias miekkonen

En nyt viitsi alkaa listaamaan naisten itsensä ihannointi tekstejä tähän jokainen voi käydä lukemassa niitä lähes joka toisesta nettiprofiilista jotka naisilla on.

Ainakin kolmekymppisenä miehenä olen huomannut että oman ikäiset naiset myös nettideitissä alkavat tätiytyä, mammautua ja lähes mummoutua.

En tajua kyllä että 30-vuotiaana ollaan kuin jo keski-iässä. Johtuneeko siitä että tuo elämänkaari on tuhoutunut nykyaikana sillä tavoin että voi olla jo pitkiä suhteita ja avioeroja takana kouluttaudutaan yms. että sitten on pakko alkaa esittää "aikuista naista".

Tietysti on typerää esittää mitään teiniäkään, mutta on vähän omituista jos nainen on kolmekymmentä vuotiaana menettänyt hupsheikkaa kaiken "parikymppisyytensä" ja tyttömäisyytensä.

En kuitenkaan ainakaan itse etsi itselleni 40 tai 50 vuotiasta naista vielä, mutta kun osa jo 30-vuotiaista alkaa olla jo tuon tuntuisia niin pikkaisen ahdistaa.

Ehkä kyseessä on sama ilmiö kuin nuorilla että halutaan "aikuistua" (omaksua tietty turhan tärkeys ja sosiaalinen statuksiin perustuva käytösmalli) sekä erityisesti ulkoisesti näyttää miten aikuisia ollaan.

Huvittavaa sikäli että ajatukset mm. ihmissuhteista ovat kovin keskeneräisiä eikä tunnu olla opittuvan yhtään mitään.

• fdgfdgsdrg re

Ihanan vaikeaa tämä suomen kieli: "...tunnu olla opittuvan..." :)

Minä kasvaisin aikuiseksi, jos osaisin. Tyttönen kuitenkin taidan olla, näytänkin siltä. Kohta olen liian vanha aikuistumaan. Tulen vanhuudenhöperöksi suoraan nuoruuden typeryydestä. Mitähän varten minullekin annettiin elämä?

Tytön huitikka, 48 vuotta.

• ; &.

Minäkin aijon mennä hyväkuntoisena taivaaseen, mutta nuo "pojuttelut ja tytöttelyt" voi jättää alle parikymppisille, ei sitä nuorru, vaikka mitenpäin
      seisois.

Kannattaa pysyä maanpinnalla.

• buahhaahhaaaaa

Yki 47 vuotias äijä profiilissaan: "Olen nuorekas pojankloppi, joka on huomattavasti todellista ikäänsä nuoremman näköinen. Moni luulee 30 vuotiaaksi"

Ihan varmaan!!!

Vanha äijä yrittää saada nuorta naista tuollaisella esittelyllä :D

• rajansa kaikella !

Nämä yli hilseen menevät typeryydet on juuri niin äklöjä, kuin olla voi.
        Toki itsestään pitää kertoa positiivisia asioita, mutta tälläiset ylistykset on jo kaiken huippu.

• 13+5

Kyllä 47-vuotias voi olla poikamainen, ymmärrän sillä tietynlaista pilkettä, innostusta uusiin asioihin, ennakkoluulottomuutta, rohkeutta olla välittämättä mitä muut ajattelee jne. En usko sillä tarkoitettavan ulkonäköä vaan nimenomaan sitä pään ja sielun sisältöä. Joku 30-vuotias taas voi olla kuin vanha ukko mieleltään. Jotkut miehet taas ei koskaan kasva aikuiseksi. Paras juuri sellainen aikuinen mies; fiksu, aikuinen, osaa käsitellä naista, silti poikamainen. Nam, sanoo hän.

Siksi minusta on ihan hyvä tuollainenkin itsensä kuvaus, tosin rajansa kaikella; 47-vuotiasta ei kukaan luule eikä usko 30-vuotiaaksi.... ja miksi edes pitäisi.

• hohhohhooh

Itserakkautta kehua itseään kolmikymppistä muistuttavaksi tuolla iällä. Tuollaisessa ei ole mitään hauskaa. Vitsikäs voi olla muullakin tapaa.

Jos viisikymppiset ovat poikia, niin mitä muuten seitsenkymppiset sitten on ?

• rouvanamu.47

Komppaan aloittajaa ihan täysin.

Mitähän sanaa osais käyttää?
      No vaikkapa naurettava on keski-ikäinen "poikamainen miehenalku"

"Tytön huitikka 48" ei herätä sen enempää sympatioita vaikka kuinka kuvittelisi näyttävänsä tyttöselle..

Nuorekkuus on osa joitakin ihmisiä, sekin on hölmö sana, keskenkasvuisuus tai kypsymättömyys kuvaa paremmin henkilöitä joilla voi olla 25vee lapsia joiden kanssa tehdään "tyttöjen tai poikien juttuja" eivätkä ne lapsetkaan enää ole tyttöjä tai poikia saatikka vanhemmat.

Jos ei huumoria onnistu repimääm muualta kannattaisi antaa olla sillä saralla ja keskittyä muihin vahvuuksiin

• Tytön huitikka 48

Sinusta, namurouva, on tullut kovin negatiivinen. Aikaisemmin ihastelin positiivista asennettasi. Missä nyt vika?

Nuorekkuus on minulle ajatusten tuoreutta, kaavoihinsa kangistumattomuutta, katsomista maailmaa lapsen silmin, taiteilijan tavoin, uutena ja ihmeellisenä. Se on innostumista, iloisuutta, myönteisyyttä, kiinnostavuutta, tunnetta siitä, että tulevaisuus on suuri lupaus ja jotain, joka innostaa, ei pelota.

Mummopermismammat ja seipäännielleet nelikymppiset papparaiset antavat nuorekkaille kontrastia. Jos heitä ei olisi, nuorekkuus olisi normaali tapa elää. Nyt se on valitettavan harvinaista.

• nainen, ei tyttö

minä en halua, et kutsutaan tytöksi, ja kun ei edes tunne vielä, näin usein vanhemmat miehet tekee, haluavatko olla kohteliaita vai alistaa, tiedä häntä..

• D69

Itse etsin nimenomaan poikamaisia miehiä, mutta "miehenalku" taitaisi tökätä omaankin silmääni. Ja haluan että se olen minä joka päättää sen onko se mies poikamainen vai ei. Eli ei kannata omassa ilmoituksessaan alkaa kuvailemaan itseään poikamaiseksi, nuorekkaaksi tms. Antaa vastapuolen päätellä asia. Tai vastapuolella voi itsellään olla omassa ilmoituksessaan että hakee em. piirteet omaavia.

"Nuorekkuus" on kyllä semmoinen kirosana että sitä ei kannattaisi enää kenenkään käyttää.

Yksi mikä minua ärsyttää (ja voi ihmetyttää muita) on se että on kaikenlaista Jomppaa Jamppaa sun muuta, eli siinä vaiheessa kun pitäisi kertoa etunimi, haluaa toinen käyttää jotain lempinimeä. Minulle ne Kaket ja Keket vaan ovat jotenkin tympäiseviä. Miksei voi sanoa oikeaa etunimeä? Tai olla kokonaan sanomatta, jos ei halua.

• KuivankitiseväKääkkä

Sinä et pysty päättäämään, onko mies poikamainen, vai ei, sekös sinua ja muita kuivakkaita kääkkiä ärsyttää. Ei sinun kannata etsiä poikamaisia miehiä, se edellyttäisi toisenlaista luonteenlaatua juuri sinulta.

Joku voi olla 80 vuotiaana vielä poikamainen, vaikka takana olisi menestyksekäs ura ja muuta. Sinun kaltaiset saavuttavat usein jo 16 vuotiaana sen pisteen, että mielikuvituksella ei ole elämässä mitään sijaa, kaikki on vain p@skantärkeää ja ärsyttävää. Minun lähipiiriin ei tule koskaan kuulumaan tuollaisia.

Deitti-ilmoitukseen ja viesteihin kannattaa laittaa pientä ärsykettä, joka karsii nämä rasittavat ihmiset, jotka ärsyyntyvät kaikesta, siksi he ovatkin ikisinkkuja.

• 20 and fabulous
        KuivankitiseväKääkkä kirjoitti:

Sinä et pysty päättäämään, onko mies poikamainen, vai ei, sekös sinua ja muita kuivakkaita kääkkiä ärsyttää. Ei sinun kannata etsiä poikamaisia miehiä, se edellyttäisi toisenlaista luonteenlaatua juuri sinulta.

Joku voi olla 80 vuotiaana vielä poikamainen, vaikka takana olisi menestyksekäs ura ja muuta. Sinun kaltaiset saavuttavat usein jo 16 vuotiaana sen pisteen, että mielikuvituksella ei ole elämässä mitään sijaa, kaikki on vain p@skantärkeää ja ärsyttävää. Minun lähipiiriin ei tule koskaan kuulumaan tuollaisia.

Deitti-ilmoitukseen ja viesteihin kannattaa laittaa pientä ärsykettä, joka karsii nämä rasittavat ihmiset, jotka ärsyyntyvät kaikesta, siksi he ovatkin ikisinkkuja.

No kylläpä käppänä nyt veti herneen nenuun ;). Mene muualle kitisemään setä..

• -.Nainen.-

Se on tosi säälittävää, kun ihminen yrittää pysyä kiinni ajassa, joka jo livahti ajat sitten.
      Keski-ikäiset ns. pokamaiset miehet on niitä, jotka kannattaa kiertää kaukaa.He eivät ota vastuuta ja välitä loppujen lupuksi kuin itsestään, vaikka muuta yrittävät näyttää.

On kokemusta rankasti.Siksi olenkin naimisisssa onnellisesti itteäni vuoden nuoremman miehen kanssa, joka on miehekäs, turvallinen.Ei ollenkaan sellainen pelle kuin aikaisempi.Onneksi tajusin erota..

• 45v tyttönen

mua ärsyttää aivan sama asia, vaikka noiden ketjun miesten mielestä olemme tyhmiä kun puutumme pikkuasioihin.. juuri tuo itsensä pojaksi nimittäminen on oiva merkki miehen kypsymättömyydestä. aivan yhtä naivia kun jotkut aikuiset naiset puhuvat "poikakaveristaan".

toinen oksettava tun off on, jos mies mainostaa olevansa "nappisilmäinen" tai vihreäSIMMUINEN - hyi saakeli. mulla katoaa kyllä siinä kohtaa jo halut.

• aikuinen nainen

Joo, ja sitten vielä se "olen nallekarhumainen" joka haluaa naisen viekkuun. No thank's!

• yäk

Minusta on hyvä, että nää poikamaiset on nii tyhmiä, että tuovat jo ilmoituksissaan julki sen etteivät ole miehiä ja etsivät äitihahmoa.Naisten on siten helpompaa erottaa kunnon miehet reppanoista.

• Mä oon mä

47 vuotias poikanen ja ihan sama mitä muut siitä ajattelee.

• jumittuneet

Joillekkin nuo "pojuttelut ja tytöttelyt" on myrkkyä, toiset pitää huumorina,
      tai hyvänä itsetuntona. Wou wou.

Noh,,, jos ikä huitelee yli 50, niin korkea aika alkaa jo jarrutella noilla irveilyä, sillä on se kyllä aika koomista, suorastaan, jaahas, antaapa olla sanomatta.....

Iskä onkin poju ja äiskä typy. HIIIIIIH......!.

• ällötys70

Minä myös ärsyynnyn siitä että vanhat miehet kutsuvat itseään pojuiksi. Ei voisi vähempää kiinnostaa, tulee heti mieleen että mies on taas niitä jotka pukeutuvat nuorekkaasti farkkuihin ja kauluspaitaan (mallia 1980) ja hiukset on jollakin ihme rasvalla kammattu taaksepäin peittämään orastavaa kaljuuntumista.

• minä nauran teille

Ärsyynny vaan, jatkuva lähes kaikesta ärsyyntyminen on muuten yksi tyypillisimmistä luonteenpiirteistä, joka vaivaa naisia, erityisesti nettideiteissä. Se on varmasti raskasta, kun orastava tutustuminen kaatuu aina siihen, että taas joku seikka ärsyttää. Ikää kertyy, vuodet vierii ja oireet pahenee, saatpahan olla jossakin vaiheessa täysin yksin, ei tule viestejä, sitten voit kytätä kerrostalon ikkunasta kulkijoita ja ärsyyntyä. Tunnistat tästä varmasti itsesi ja moni muu nainen myös.

• poika nauraa
        minä nauran teille kirjoitti:

Ärsyynny vaan, jatkuva lähes kaikesta ärsyyntyminen on muuten yksi tyypillisimmistä luonteenpiirteistä, joka vaivaa naisia, erityisesti nettideiteissä. Se on varmasti raskasta, kun orastava tutustuminen kaatuu aina siihen, että taas joku seikka ärsyttää. Ikää kertyy, vuodet vierii ja oireet pahenee, saatpahan olla jossakin vaiheessa täysin yksin, ei tule viestejä, sitten voit kytätä kerrostalon ikkunasta kulkijoita ja ärsyyntyä. Tunnistat tästä varmasti itsesi ja moni muu nainen myös.

Minä poika 40 nauran teille VANHAT ikätoveri-mummelit ja tähyän innokkaasti naisia, jotka voisivat olla tyttäriäni iän puolesta.

• AnnaOnneaAina

Ihminen on nelikymppisenä uudestaan lapsi ja siitä edelleen elämänkierto alkaa taas uudelleen. Kyllähän täällä keskustelupalstallakin sen näkee että vähän yli nelikymppinen on uudestaan uhmaiässä ja sikäli poikanen tai tyttönen nimitykset on ihan paikallaan.

• Sekä 'nuorekas' että 'viriili' ovat sanoja, joita itse vierastan.

• kuka mitäkin

Minä vierastan simasuita, mansikkasuita, hunajasuita ym, jotenkin limaisen kuvan antaa näin itsestään.

• aikuinen nainen mä o

Empä kyllä vierastaisi yhtään noita sanoja, jos simasuuneiti -nimimerkillä itse esiintyisin. Aika mauton, sori vaan. Mitä luulet miehille tulevan mieleen sun nimimerkistäsi?

Meillä työpaikalla miehet on poikia ja me naiset tyttöjä, vaikka iät huitelee kaikilla yli neljänkympin. Ja työskennellään nuorten parissa. Tuskin meistä kukaan kuitenkaan kertoo itsensä olevan nuorekas, poikamainen tai tyttömäinen. Se nuorekkuus on oman pään sisällä. Tarkoittaa jokaiselle erilaisia asioita. Ei sitä tarvitse erikseen mainostaa.

Joihinkin kai nettimaailmassa uppoaa viriili ja nuorekas esittely. Nuoruutta jotenkin ihannoidaan, voi johtua siitäkin. Mutta voisiko sille, että haluaa pysyä ajan hermoilla, keksiä jonkun muun sanan kuin nuorekas? Sille että pystyy seksiin, muun sanan kuin viriili?

• Itse.,
        kuka mitäkin kirjoitti:

Minä vierastan simasuita, mansikkasuita, hunajasuita ym, jotenkin limaisen kuvan antaa näin itsestään.

Vihaaaaaaan yli kaiken kaikkia -tar ja -tär loppuisia,leijonatar,namutar,läskitär,ihratar ym.

• älä pelkää mua

jaa kyllä 35voi vielä olla poika(mainen) erityisesti kunnoltaan ja viriilliidyltään ehkä huolettomuudella ja vallattomuudellaankin

• vanaha
        älä pelkää mua kirjoitti:

jaa kyllä 35voi vielä olla poika(mainen) erityisesti kunnoltaan ja viriilliidyltään ehkä huolettomuudella ja vallattomuudellaankin

Luin ensin väärin "huolimattomuudellaan", olisi sekin varmaan sopinut luonnetyyppiin.
        Muuten ajatus 40 varttuneesta ADHD-pojasta, joka edelleen on levoton, rahaton, avuton käytännön arjessa, päämäärätön haaveilija, aiheuttaa viboina lähinnä kauhunväristyksiä..

• 4526643

olen 42 vuotias miehenalku! ALkU? kuule, sun elämäs meni jo! HERÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
      Olen 35 vuotias nuorimies. ET OLE. ET: ET: ET.ET. vaan keski-ikäinen aikuinen mies.

• 40+ nainen

No vaikka ei olekaan enää miehen alku, niin ei se elämä nyt ihan nelikymppisenä ole mennyttä. Elämä meni sitten kun on pari metriä multaa pään päällä. Ollaan sellaisia kun ollaan ikään katsomatta. Se mikä toista miellyttää, niin toista ärsyttää.

• aikakone

Tämä hyvin ilmaistu.

• 34v mies,,vaaaaan

Tuo on kyllä totta, jos 47 vuotias tosiaan kutsuu itseään miehenaluksi, niin missä kohtaa se sitten on aikuinen? 70 vuotiaana kenties??

Tulee varmaan vaikutelma ettei mies ole vielä,, aivan aikuisen tasolla, en tiedä...

itse olen 34v mies,,, enkä voisi kutsua itseäni miehenaluksi,, minusta se olisi jotenkin alentavaakin.

• sdfgsdfsdfsgdgdf

Itse täytän muutaman kuukauden kuluttua 45vee.

En ole koskaan oikeastaan seurustellut, en ole ollut naimisissa, en omista lapsia. Seksiä olen harrastanut elämäni aikana noin 200 naisen kanssa.

Olen nimittänyt itseäni pojaksi varmaan viimeiset 15 vuotta. Ei sen vuoksi, että pelkäisin tai koettaisin salata ikääntymistäni, vaan sen vuoksi että olen kovin poikamainen.

Juttuni ja huumorintajuni on kovin lapsellista, enkä tule ns. aikuisten miesten maailmassa kovin hyvin toimeen, en osaa uhota asioilla "minun autossani on 200hv" tai "minä juoksen 30km lenkkiä". Ikäluokkani miehet ovat perustaneet perheet ja juttelevat aivan eri asioista kuin minä.

Eli, en koe kasvaneeni (tylsäksi) aikuiseksi, en koe kasvaneeni mieheksi. Mikä sitten olen jos en poika. Vielä kun ulkonäköni puolesta olen aina ollut hieman ikäistäni nuoremman näköinen niin....

Miksi minun siis pitäisi nimittää itseäni? Epäonnistujaksi? (sitähän te ajattelette varmaankin)

• =))

Jep, just "sdfgsdfsdfsgdgdf" on hyvä esimerkki tyypistä joka tulee miehenalusta, nuoresta miehestä, villiviikarista jne mieleen... ei tod. kuvasta piirteitä joita MIEHESSÄ haluaa nähdä. Lähinnä tulee mieleen äitiä etsivä eksyksissä oleva reppana... seksi ei tuu yhtään mieleen pojanviikarin kaa... lähinnä sanko, lapio ja hiekkalaatikko...

Voihan laittaa vaikka että pipo ei kiristä... pystyn nauraa itselleni... ja vaikka mitä muuta.

• sdfgsdfgsfgsdfgsdfgs

En ihan löytänyt kirjoittajan ajatusta tuosta viestistä...

Oliko tarkoituksesi sanoa, että en edusta miestyyppiä josta olisit kiinnostunut? Jos tuota tarkoitit niin voihan sen yksinkertaisemminkin kirjoittaa, jos se on tarpeellista ääneen sanoa. Minulle tuota seuraa on riittänyt, ja näemmä riittää edelleenkin, ihan ilman jokaisen huomiota.

Jos taas, tarkoituksesi oli jotenkin loukata, niin et onnistunut, eikä siinä onnistu muutkaan. Olen sitä mitä olen, ja sinällään ihan tyytyväinen. Voisin tietysti esittää miesroolia... Mutta ehkei roolinveto ole tämän elämän tarkoitus.

Niin, mietin tässä että mitä itse tahdon sanoa tällä... ehkäpä sen, että meitä miehiä on monenlaisia. On niitä peräkammarin tapauksia, on muottiinvalettuja perheenisiä ja sitten on meitä "reppanoitakin" jotka uskaltavat nauttia elämästään vapaammin kuin hakemalla sitä onnea naimisiinmenosta ja eroamisesta, lasten huoltajuuspäivistä kinastelun kautta lakimiehen juttusille...

Ymmärrän kyllä että tämä naisihmisiä saattaa ärsyttää, kun en ole kiinnostunut elättämään heitä ja rakentamaan heille heidän haluamaansa lasten onnellista tyyssijaa. Se ei vaan ole mun juttu.

No, jokainen tavallaan.

• =))

Tarkoitukseni oli osoittaa, että sinä edustat HYVIN sitä miestyyppiä, joka 47v pojanviikarista, 45v miehenalusta, 50v poikasesta mulle tulee mieleen... oikein HYVIN! Toisin sanoen olit viittaus, et sen kummempi tuossa mun jutussa.

On hyvä, että sulla on seuraa, en millään tavoin edes epäilly sitä! Varmasti myös tulevaisuudessa. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan edusta sun ihailemaa miestyyppiä, vaan ehkä yrittävät viestittää muuta näillä mainitsemillani kuvauksilla (pohjaakin väitteelleni olen treffikeskusteluista saanut), vaan pieleen menee... Säälittää ne mun mielestä oikeat miehet, jotka käyttää profiilissaan "vääriä" sanoja, joista monelle naiselle tulee ihan toisenlainen kuva tyypistä, kun on tarkotus.

En ymmärrä sitäkään miksi täällä muiden mielipiteistä edes välität, jos sun elämä sujuu hyvin ja seuraa riittää... et saa kenenkään mieltä väkisin käännettyä, mutta luulenpa että sekin liittyy tuohon edellä kuvailemaani miestyyppiin... kokemusta sunlaisista on, ei tod kiinnostanut, mutta ei mun tarvii silti yrittää sua tai ketään muutakaan muuttaa...

Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös munlaisten, eikö, vaikka sunlaisista "miehistä" en piittaa... =)

• noin esimerkiksi

Tässä ilmeisesti sopivan realistinen aloitus:

" 50-vuotias "kääkkä" etsii itselleen vanhuuden turvaa ja omaishoitajaa tuleville päiville. Tukka hieman lähtenyt jo, harmaat hiukset enimmillään jäljellä. Hampaat melko uudet ( laitettiin viime vuonna täysremontti). Hieman on eturauhasvaivoja, mutta muuten olen melko hyväkuntoinen. Ei ylipainoa eikä alkoholiongelmia. Tilipussi on kunnossa eli työssä käyn enkä tupakoi.
      Tytöt ottakaa yhteyttä!"

• ReiskaSkaSka

Itseäni naurattavat mm. kypsä tai aikuinen nainen -termit. "Olen 47-vuotias aikuinen nainen." Eiköhän se aikuisuus ala viimeistään siitä, kun täyttää 18 vuotta? Toisaalta, on se varmaan kuitenkin ihan hyvä juttu, että joku viimeistään 47-vuotiaana tajuaa olevansa aikuinen...

• Korpiorjamunakas

Tuo aikuinen nainenhan tarkoittaa sitä, että naisihminen "tietää mitä haluaa"

Useimmiten tuo haluaminen on sitten reipas ylipaino, tupakointi ja yksinhuoltajana toimiminen.

• 0987

Tuo aikuinen nainen on oikeastaan vain synonyymi keski-ikäiselle naiselle. Sen käyttö on niin yleistä, että ei ihme jos sitä viljellään myös täällä nettideiteissä.

Se voi tietysti käyttäjästä riippuen pitää sisällään mitä erilaisimpia merkityksiä ja sisältöjä. Mutta lähtököhtaiseti se ei tarkoita muuta kuin sitä, että nainen ei ole enää ihan nuori.

Vähän sama kuin sanasta seniori tietää että kyseessä on vähän iäkkäämpi ihminen.

• sellasta

Kiitos ap hyvistä nauruista!!! puhut asiaa ja oon samaa mieltä kanssas etten itsekkään tajua näitä "52 vee pojannassikka" -tyyppejä, mutta kirjoitit vaan niin tunteella että itse tipuin tuolilta :D

• pihalla sateessa

kertokaas millainen on poikamainen mies

• nainen keski-iässä

Ei sellaista olekaan. Poika on poika kunnes kasvaa aikuiseksi eli mieheksi. Eikö kaikki miehet halua olla miehiä jo pienestä asti? Miksi kukaan haluaisi olla poikamainen?

• :):):)
        nainen keski-iässä kirjoitti:

Ei sellaista olekaan. Poika on poika kunnes kasvaa aikuiseksi eli mieheksi. Eikö kaikki miehet halua olla miehiä jo pienestä asti? Miksi kukaan haluaisi olla poikamainen?

Olen 40 nainen ja tykkään poikamaisista miehistä, puhutaan sitten ulkonäöstä tai luonteesta. Eli käytännössä se tarkoittaa:

Ulkonäkö/ulkoinen olemus: lyhyt tai lyhyehkö, hoikka, ilmeikäs, ripeäliikkeinen....

Luonne: avoin, luova, leikkisä, helposti innostuva, kujeileva....

Toki miehen pitää olla myös ns. aikuinen, eli kypsä, velvollisuudentuntoinen, elämää jonkin verran kokenut ja uskollisuuteen ja sitoutumiseen kykenevä ilman muuta. Mutta en siis pidä esim. karskeista äijistä, virkamiestyyppisistä "sedistä" enkä jöröttävistä "nallekarhuista" :D

Vaikeaahan tämä on, mitä vanhempiin ikäluokkiin mennään, sitä vähemmän tuollaisia poikamaisia miehiä löytyy. Siksi kai sitä tässä sinkkuna ollaankin vuodesta toiseen. Ei sitä kuitenkaan omalle maulleen mitään kai voi.

• aika rientää

Tätähän tämä on, eli yritetään olla väkin jotain, mitä ei oikeasti
      olla. Sanoohan sen järkikin, ettei em. 57 vuotiaasta saa pojan
      vesseliä millään ilmeellä, mutta on tässä se hyvä puoli, että
      voi ohittaa nämä pojat ja etsiä miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      9
      3424
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      58
      3263
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2969
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2836
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2610
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2317
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1951
    Aihe