Ostetaan Schleich hevosia/poneja/varsjoja ja/tai niiden tarvikkeita kuten, satuloita, suitsia, ratsastajia, riimuja, riimunaruja ym... Elikkä jos sinulta löytyy tarpeettomia Schleisch hevosia/poneja/varsoja ja/tai niiden tarvikkeita joita yllä mainitsin niin ilmoita ihmeessä. Hinnasta voidaan neuvotella mutten mielelläni maksa mitään kalleuksia elikkä jos saisi meille molemmille sopivaan hintaan ja toki vaihtokauppa elikkä vaikka suklaalevyyn ym... :) Kiitos.
Ps. Jos rahoista vaihto tehtäisiin Imatralla taikka postituksen kautta :)
Uudempia Schleich hevosia ja niiden tarvikkeita hakusessa!
6
692
Vastaukset
- Charertsu
Kuka tietää mihin kauppoihin on tulossa 2012 schleich hevosia ? Haluisin ostaa niitä, mutta en tiedä missä kaupoissa niitä on. Uudet schleich hevoset kuulema ilmestyvät tammikuussa. Voisitko kertoa? Kiitos. :) :)
- ....................
http://www.lahjakas.fi/product_catalog.php?c=4
http://www.br-lelut.fi/brands/schleich?s_kwcid=TC|13959|schleich hinta - Vampire164
Netissä lahjakas.fi toivottavasti olin avuksi : )
- hknbloo
Vieläkö olisi tarvetta Schleich-hevosille? Minulla olisi tarjota v 2005 Andalusianhevosori jos kiinnostaa, 5 e postikulut. Jos laitat email-osoitetta kehiin niin voin laittaa kuvia ja sopia tarkemmin :)
Mulla olis tarjolla about 100 schleich eläintä josta noin 90 on hevosia vuosilta 1995-2007. Osa on keräilyharvinaisuuksia. Kunto on hyvä joissakin mainio, osassa hiukan pienenä leikittyjen leikkien jälkiä! Hinnasta voimme sopia, sekä sulla on mahollisuus saada kuvia vaikka s-postiin jos haluat. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462