Uudempia Schleich hevosia ja niiden tarvikkeita hakusessa!

Scheich

Ostetaan Schleich hevosia/poneja/varsjoja ja/tai niiden tarvikkeita kuten, satuloita, suitsia, ratsastajia, riimuja, riimunaruja ym... Elikkä jos sinulta löytyy tarpeettomia Schleisch hevosia/poneja/varsoja ja/tai niiden tarvikkeita joita yllä mainitsin niin ilmoita ihmeessä. Hinnasta voidaan neuvotella mutten mielelläni maksa mitään kalleuksia elikkä jos saisi meille molemmille sopivaan hintaan ja toki vaihtokauppa elikkä vaikka suklaalevyyn ym... :) Kiitos.

Ps. Jos rahoista vaihto tehtäisiin Imatralla taikka postituksen kautta :)

6

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Charertsu

Kuka tietää mihin kauppoihin on tulossa 2012 schleich hevosia ? Haluisin ostaa niitä, mutta en tiedä missä kaupoissa niitä on. Uudet schleich hevoset kuulema ilmestyvät tammikuussa. Voisitko kertoa? Kiitos. :) :)

• Vampire164

Netissä lahjakas.fi toivottavasti olin avuksi : )

• hknbloo

Vieläkö olisi tarvetta Schleich-hevosille? Minulla olisi tarjota v 2005 Andalusianhevosori jos kiinnostaa, 5 e postikulut. Jos laitat email-osoitetta kehiin niin voin laittaa kuvia ja sopia tarkemmin :)

• Mulla olis tarjolla about 100 schleich eläintä josta noin 90 on hevosia vuosilta 1995-2007. Osa on keräilyharvinaisuuksia. Kunto on hyvä joissakin mainio, osassa hiukan pienenä leikittyjen leikkien jälkiä! Hinnasta voimme sopia, sekä sulla on mahollisuus saada kuvia vaikka s-postiin jos haluat. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe