Onko mahdollista lähettää ajatuksia toiselle ihmiselle, joka on ns. läsnä siinä missä sinäkin. Esim. samassa huoneessa.
Minusta tuntuu että lähetän ajatuksia muille kokoajan, ja he kuulevat ne... tai mikskä niitä nyt voi sanoakkaan, esim; kylläpä pihalla tuulee. ja kohta henkilö katsoo ikkunaan ja toteaa että niin tuulee tai kylläpä tuulee..
Voiko siis olla mahdollista?
Kiitos vastauksista.
Lähetän ajatuksia muille.
7
219
Vastaukset
- rfid
Se riippuu etäisyydestä, valaistuneimmat lähettävät useankin metrin päähän ajatuksiaan mutta yleensä matka rajoittuu muutamiin kymmeniin sentteihin. Foliohatun läpi lähetetyt ajatukset eivät kuulu eivätkä ne myöskään päästä lähde eteenpäin muille eli se estää tehokkaasti sekä lähetyksen että vastaanoton.
- eräs skitso
Et lähetä ajatuksia kenellekään! Skitsofreniassa yleinen oire on kuvitella tällaista telepatiaa. Foliohattujuttu on ihan vitsi.
- tutkijaluonne
No mulla on kyllä ihan omakohtaisia kokemuksia telepatiasta, että kyllä se saattaa ihan mahdollista olla. Jos on kaks ihmistä ihan samalla taajuudella.
Itse olin nauttinut meskaliinia ja kannabista tuolloin, mutta olin hyvinkin järjissäni. Ei hirveesti juteltu etes, mutta heti ku kaveri sano jotain niin olin miettiny ihan samaa asiaa ja toistepäin. Tätä jatku melko pitkään. Kyllä siinä molemmat oltiin melko ihmeissään ku ei tarvinnukkaan puhua enää.
Mun mielestä siinä ei oo etes mitään ihmeellistä että ajatukset vaikuttaa ympärillä oleviin. Sitä tuntuu tapahtuvan useinkin, miettii jotain ja heti joku ihminen samassa tilassa ottaa asian puheeksi. Ihan normaalia. - ....................
Kryptaa tietokonees kovot ja käytä suojattua yhteyttä! Nykymaailman meno on ihan sairasta!
- jk
ei ole mahdolisuusia
- JK
On se mahdollista , testaa vaikka hammaslääkärissä, psykiatrilla jne käydessäsi. Kyse on herkkyydestä ja jos hoitsun posket punehtuvat on ajatus mennyt perille.
- Lääkäri Liisa
AJATUKSIA EI VOI LÄHETTÄÄ KENELLEKÄÄN. OLET SKITSOFREENIKKO JA ILMEISESTI TÄMÄN ASIAN LUETTUASI PISTÄT MINUT HULLUJEN KIRJOIHIN, MIKÄ MYÖSKIN KUULUU SKITSOFRENIAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502