Olen lähdössä finnairin koneella koreaan, en muista kumpaan, mutta kuitenkin.
Saako koneeseen mennä tötteröjäätelön kanssa vai pitääkö jäätelö laittaa lennonajaksi ruumaan.
pikku poika jäätelötötterön kanssa
18
398
Vastaukset
- tötteström
Ei vaan tötterö on tässä tapauksessa ehdottomasti tungettava...ööö....b-rappuusi
- isi maksaa netin?
On sullakin viihdykkeet. Et keksinyt MITÄÄN fiksumpaa tekemistä? Luulitko, että oikeasti tollainen naurattaa jotakin? Tai että edes viihdyttää?
Koomikkokoulu selvästi käyty. Ehhehe. - pikkupoika kajaanist
entä nahkatötteröt???
- TROLLOLLOLOL
TROLLOLLOLLOLLOLLOOOO
- tötterö15v
Ei oo mikään trolli! Ihme porukkaa täällä, kysyt asiallisen kysymyksen johon toivot asiallisia vastauksia niin saman tien täällä kommentoidaan TROLLLTROLLL.
Jätski on vaan niin hyvää! Osaako joku teistä sanoa, että toimiiko niissä penkkien selkänojatelkkareissa pippelisimu. Siinä kun vetelee jäätelöä naamariin niin olisi kiva ajaa pippelisimulla. Voiko sitä kapteenin hattua lainata, ai että pippelisimu ja kapteenin koppalakki päässä siinä vasta ois kotopuoleen kertomista.- älaapeeäsiihanurista
Todella sääli, että tämänkin palstan seriffi on ilmeisesti koomassa kun ei siivoa juttuja.
Nyt olet sitten "15-v"? Muissa ketjuissa olet "13-v" tai "14-v" ja samaa simu-juttua viljelet toistamiseen.
Ei voi kuin ihmetellä, minkälainen järjenjättiläinen olet kun ihan itsesi iloksi jaksat kirjoitella tuntemattomille aivan p**kaa.
- ei enää jädee
Minä taas en voi kun ihmetellä, että minkälainen järjenjättiläinen sinä olet kun jaksat lukea ja kommentoida kirjoituksiani. Seuraavassa perustelut:
1. En ole 15 vuotias.
2. En pidä jäätelöstä, enkä pelaa videopelejä.
3. Kirjoitan tänne kaikenlaista paskaa koska minulla on tylsää.
4. Saan edes pikkuisen valoa synkkään päivääni lukiessani ihmisten
kommentteja. Kiitos niistä!
5. En todennäköisesti ole ainoa joka tätä harrastaa.
6. Nautin kun ihmiset provosoituvat.
7. Mielestäni vietän silti täysin normaalia elämää.
8. Poistun täältä nyt lopullisesti.
Kiitos!- olennormaaliolennorm
"7. Mielestäni vietän silti täysin normaalia elämää."
Onkin aivan normaalia kirjoitella tuntemattomille ihmisille palstan aihepiirin vierestä täyttä paskaa ja saada siitä itselleen jotain hupia. Aivan normaalia...
Syrjäytynyt on syrjäytynyt. Kunhan sossu vetäis vielä piuhan irti.
- etvaikutaitsenormaal
Miksi kutsut minua syrjäytyneeksi, voitko perustella? Mitä tarkoitat piuhoilla jotka sossun pitäisi vetää irti?
- ELÄ, älä keksi
Kirjoitat keksittyä roskaa eli haaskaat omaa ja muiden aikaa, nautit ja saat valoa synkkään päivääsi lukemalla tuntemattomien provosoituneita tekstejä tyhjänpäiväisiin keksimiisi kommentteihin, sinusta se on on kun kerran muutkin niin tekevät ja sinusta kaikki tuo kuuluu "normaaliin" elämään.
Ei ole kaikki kohdallaan.
Ei ole normaalia sepitellä asiapalstalle puutaheinää. Normaalia olisi osallistua rakentavasti keskustuun.
Ei ole normaalia nauttia toisten ärsyyntymisestä.
Ei ole järkevää pitää jotain ookoona sillä perusteella että muutkin tekevät niin. Ajattele vaikka ihan itse.
Ei ole normaalia ajatella että kaikki tuo on normaalia.
Sisältörikas arki pitäisi pollan kunnossa ja huomaisit, että tuossa ajattelutavassa on jotain vialla.
Sossun pitäisi vetää kaikilta toimettomilta nettipiuha irti eli lakata maksamasta syrjäytymistä tukevaa toimintaa. Ulos ja lenkille. Keksimään jotain ihan oikeaa asiaa. Mielikuvitusmaailma ei ole terve paikka aikuiselle.
- voipientä
Mistä tiedät, että sossu tukee minun tekemisiäni?
- sua isompi
Eikö sun pitänyt numero kahdeksikon mukaisesti poistua täältä lopullisesti?
Kiitos! - piip piip
(Tarkoititko mistä tiedän vai mistä luulen? Ei, älä vastaa...) Ja todellakin teikäläiset on niin nähty, pelkkää bullshitiä ja sitten uhotaan ettei enää tulla ikinä takasin. Ainoa hyvä päätös kesti tässä tapauksessa 2,5 tuntia.
- tötterö15v
Täällä vain kommentoidaan edelleen! Kiitos ja anteeksi!
Simu pelittää hyvin! Pakko vain jatkaa........ - Kalle K. H.
Virallisesti tötterö pitää laittaa korkeintaan 214ml läpinäkyvään ilmatiiviiseen vesipussiin ja viedä käsimatkatavarana koneeseen. Luonnollisesti purseri tekee jädestä ns. koemaiston, että voidaan varmistua sen olevan räjähtämätöntä. Ja jos on toinenkin (varsinainen) käsimatkatavara mukana, niin silloin jätskipussista joutuu maksamaan lisämaksun 40 eur polttoainevero 33 alv 11 %.
Viisi kertaa vuodessa kun vie tötterön koneeseen, niin saa ilmaisen sisäänpääsyn (ulospääsy maksaa 200 eur) Helsinki-Vantaan sauna-osastolle.
Tötterön salakuljettamisesta koneeseen joutuu maksamaan ankarat sakot, joten sitä en suosittele tehtävän! - liber0
up and go
- AY8901
Tänään testasin tullessani Pariisista kotiin. Meitä oli useampiakin joilla tötteröt oli mukana. Purserilla oli ilmeisesti kiire, niin koemaistot teki lentoemäntä. Yhdellä nuorella miehellä oli tötterön sijaan mehujää: siihen kohdistunutta tarkastusta voisi luonnehtia erittäin perusteelliseksi.
- kuuli ainen
Hulvaton ketju!
ps. finnair plus ei tuo arvoa kuin firmamiehille ja finnairille itselleen. missä on tavallinen matkaaja finnairin arvoasteikossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482