Viimeinen vaihtoehto?

yksinäinennainen

Eli nyt olen ryssiny homman aika pahasti..
Kesällä oli raskas ero jonka jälkeen mieheni muutti pois. Kesän olin työtön ja erittäin stressaantunut. Laskupinot kasvoi kasvamistaan ja loppukesästä otin ison vipin (300€) maksaakseni edes osan laskuista pois. Vuokraa en kyennyt maksamaan, mutta sovimme vuokranantajan kanssa että maksan jälleen syyskuussa (olen opiskelija, opintotuki alkoi taas syyskuussa) vuokria normaalisti ja kuukausittain lisäksi 200-300€ takaisin maksamattomia vuokria...
No.. Syyskuussa otin opintolainaa jotta sain maksettua vipin kuluineen pois, sekä 50€ lisää vuokraan.. Sekä sitten perintötoimistoon sopimiani laskuja... Tilanne oli taas tämä: tili nolla, laskuja edelleen ja vuokrarästejä en mitenkään pysty maksamaan sovitusti (650€ vuokra 200-300€ rästejä/kk) joten soitin vuokranantajalle.. Hänen kärsivällisyytensä loppui ja hän vaati rästit tililleen mahdollisimman pian. Lupasin yrittää parhaani. No... Viikko taisi mennä kunnes tippui käräjäoikeuden ilmoitus luukusta.. Vuokranantaja hakenut minulle häätöä perusteena toistuvasti maksamattomat vuokrat. Vuokrasopimus irtisanottu alkaen 30.10. ja käräjäoikeus vaatii nyt vuokrien maksua häädön uhalla tuohon päivään mennessä.
Rästissä on kaiken kaikkiaan heinä- ja elokuun sekä nyt lokakuun vuokrat. Yhteensä siis 1950€ oikeudenkäyntikulut.