Se että 11+9 valittaa että menee huonosti =

Juha822222

hänen käytöksensä muita ihmisiä, ympäristöä kohtaan.
Hän käyttäytyy huonosti, haukkuu muita ihmisiä netissä, tiedän sen.

Siksi hänen omatuntonsa kärsii siitä, hän ei kuitenkaan ole ehkä läpeensä paha ihminen mutta on säälittävää tuo hänen käyttäytymisensä jossa ensin haukkuu yhden henkilön tyhmäksi ja urpoksi ja sitten täällä on kuin joku enkeli lähinnä.

Mm minuakin hän kutsui vitsiksi jääkiekkopalstalla vaikka ihan perustietävä olen kuten hänkin.
En ymmärrä ihmisiä jotka nostaa itsensä muitten yläpuolelle.
Yleensä asioilla on tapana kostaantua.

10

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha8222222

hän kerran kutsui muistaakseni itseään Narsistiksi jossain täällä palstoilla, en ole varma.
      Varmasti meissä kaikissa on pieni osa narsistia.

Se että hän on koulukiusattu henkilö on huono asia, sillä olen itsekin mutta en ymmärrä hänen tyyliänsä täällä, hän saattaa vaikuttaa hyvältä monesti mutta monilta jää ehkä huomaamatta hänen jotkut ilkeät kommenttinsa.

• Juha822222

No nyt kävin lukemassa kommentteja lisää ja paljastui että 11 20 on Narsistin uhri MUTTA se on totta kuitenkin että ei hänkään mikään enkeli ole sillä on kiusannut erästä tyyppiä kerran täällä ja minuakin.

• Niinpä niin

Sinähän olet tunnetusti parhaimpia ihmisiä ja me kaikki muut ilkeitä kiusaajatyyppejä, rahanahneita duunareita ja narsistipsykopaatteja. Kaikessa täydellisyydessäsi päätit sitten tehdä täysin turhan ketjun jostain sinua joskus haukkuneesta jannusta jossa syyllistät tätä vaikka tällä taitaa asiat olla jo valmiiksi surkeanlaisesti. Tiedä sitten oliko kiusaamisesta taaskaan kyse. Sinusta kiusaamiseen riittää jo se että on eri mieltä kanssasi, ei pidä sinusta (mitä en ihmettele) tai jos päättää vähän kommentoida näitä sekavia ketjujasi. Noh siinä olet oikeassa että pahat teot saattaa kostautuakin joten veikkaan että jos se pitää paikkansa niin sinulla on edessä ankeat ajat. Ai niin mutta sinähän olet täydellisen hyvä ja kaikki muut on pahoja. Sori.

PS: Kannattaisi varmaan joskus katsella ihan avaralla silmällä näitä ketjujasi ja miettiä että mistä kiusaaminen johtuisikaan...

• Juha822222

ja onhan se hyvä asia että tietää olevan itse hyvä, aivan sama mitä muut ajattelee minusta.
        Aivan sama vaikka pidätte mua hulluna narsistina tai kiusaajana jne.
        Enkä usko että moni edes pitää mua sellaisena, lähipiirissäni tai täällä netissä.

Pääasia että itse ja omat lähimmäiset tietää totuuden minusta ihmisenä.

Hyi hyi sinuakin kun syyllistät tuolla tavalla että pahoja tekoja minulla.

• Juha822222

Olenko muka väittänyt itseäbni täydellisen hyväksi jossain?????? (=

Vastaus= EN.

Kysymys on siitä että on olemassa kiusaajia ja ei ole kiusaajia,
      itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään ja mm minuahan kiusattiin kouluissa.
      Vai kehtaatko väittää että minua ei olisi kiusattu vaan ite olen väärässä??
      ai niin minähän olen aina oikeassa kuten sinä väität haha.

Monet sääli minua kouluissa ku mua kiusattiin, ja ne sanoi että oisit Juha lyöny turpaan sitä ja sitäkin.

Mä en pelkää sinun kommenttiasi ollenkaan, minulla menee ihan hyvin eikä ole syytä pelätä mitään että asiat kostaantuisi kun tietää sisimmässään sen että on hyvä ihminen.

Hyvällä ihmisellä en tarkoita sitä että olisin täydellinen, haha voi sinuakin kun syyttelet minua.

• Juha82222

SIIS, on aivan sama mitä sinä kirjoitat minusta nettiin, EN VÄLITÄ OLLENKAAN.
      Naurettavaa ja tuomittavaakin sinällään kirjoittaa paskaa minusta jääkiekkopalstalla ja täällä.

Oisko syytä katsoa peiliin kenties??
      Ja usko tai älä, kyllä minäkin katson itseäni joskus peiliin jos on tarvetta.

En todellakaan aio menettää yöuniani sun väitteidesi takia koska ne ei pidä paikkaansa.
      Jos ne pitäisi niin totta mooses menisin itseeni ja KOVASTI ja kärsisin samalla.
      Heikkohermoine ihminen voisi tehdä jopa itsemurhan.

Yksi juttu milloin minun piti mennä itseeni oli se kun harrastin seksiä liian nuorena ja sain nuhteita siitä vanhemmiltani.
      Tein väärin ):
      Ja kyllä kadun asioita esimerkiksi kerran tehtiin kavereiden kanssa ilkivaltaa kun oltiin nuoria teinejä.
      Kadutti yöllä kun menin sänkyyn nukkumaan ja turvauduin Jumalan apuun.

Nää on siis todisteita että kadun asioita jos teen väärin.
      Siis tässä tapauksessa kun tämän otsikon tein niin en ole tehnyt mitään väärää siis ei ole syytä katumiseen.

Ja jos joku kehtaa väittää mua Narsistiksi niin tietääkseni Narsisti on ihminen jolla ei ole tunteita ja joka ei kadu ollenkaan sanomisiaan ja tekojaa, eli vähän siis niinkuin Psykopaatti.
      Ja Narsisti tunnetusti myös kiusaa ja alistaa ihmisiä jotta saa purettua sillä huonoa oloaan, kiusaa siksi että ei joutuisi itse kiusatuksi.
      Psykopaatti on semmonen että se kiusaa ja nauttii samalla siitä jos toisella menee huonosti.

• Selvän teki

Kumman paljon sun tarvitsee vakuutella mulle omaa hyvyyttäsi. Ja kiitos minulle on ihan sama milloin ekan kerran sait. Eikös sun sitä paitsi pitänyt olla neitsyt? No jaa ei kiinnosta. Kannattaisi kyllä TOSIAAN miettiä mitä kerrot itsestäsi täällä. Jos sua joku tuosta kommentistasi alkaa morkkaamaan niin vika voi olla muuallakin kuin morkkaajassa....

• Juha822222

Siksi pitää vakuutella hyvyyttäni sinulle koska sinä tuomitset minut huonoksi ihmiseksi.
      Eikös se jotakuinkin noin mene häh???

Neitsyt?? tavallaan olen ja en ole, se oli semmoista leikittelyä vain yhden naisen kanssa kun oltiin TOSI NUORIA me molemmat, voiko sitä edes rakasteluksi kutsua mut jäätiin kiinni siitä ja oltiin noloina.

Se tuo eka kommenttini on kuitenkin fakta asia tuosta 3 4 henkilöstä.
      Mm sain otatettua pois hänen ruman kommentin täällä nettipalstoilla koska ilmoitin Pomoille jotka poisti ilkeän 3 2 henkilön kommentin.

Itse en ruukkaa syyllistyä tuollaiseen toisen ihmisen haukkumiseen milloinkaan, en usko niin paitsi jos joku tulee mulle vittuilemaan niin kyllä mä saatan itseäni puolustaa, tajuatko? se ei ole silloin kiusaamista mun osaltani.

Aivan sama mitä ihmiset sanoo mulle, ollaan väärässä tai oikeassa, aivan sama.

Sinäkin näyt kommentoivan tosi paljon mun ketjunavauksiin, tuskin sä tuolla tyylillä välttämättä kavereitakaan saat, esim jos puutut kaikkeen netinkin ulkopuolella.
      Eikö??

Itse pyrin olemaan avoin ja täällähän saa nimenomaan keskustella mielenterveydellisistä asioista, eikö tämä keskustelupalsta ole sitä varten että saadaan aikaan kommunikointia ihmisten välillä???

Se on sinällään sääli että kannan katkeruutta sisälläni mikä ilmeni tässä viestin avauksessa mutta halusin kuitenkin lähettää julkiseen keskusteluun koska mielestäni toi tyyppi ärsyttää minua paljon.

Toivottavasti tää loppuu nyt tähän, ainakin mun osaltani.
      Mielenkiintoista yleensä lukea kommentteja sinällään, mut harmillista kun sinä olet niin paljon mua vastaan.
      Taidat itekin kantaa katkeruutta sisällä mua kohtaan kun seuraat mua täällä vai???

Hyvä ois lopettaa se, toivon sitä itelleni.
      Eräs typerä tyyppi keksi minusta yhden jutun jääkiekkopalstalle ja sapetti mua hieman, pitkään oli hiljaisempaa silä foorumilla eikä minusta kirjoiteltu paljoa siellä, hyvä niin mut osasi toi yksi tyyppi tehdä vittumaisen otsikon sinne ihan vain minua loukkaakseen.

• Ses siitä!

Ei kai sillä nyt ole väliä mitä minä sinusta ajattelen? Kamuja muuten on ja pidän itseäni ihan hyvänä ja fiksuna tyyppinä joten minun tarvitse todistella sitä sinulle enempiä. Sun mukaasihan sua ei kiinnosta mitä me susta ajatellaan, joten eikö riitä että kirjotat vaikka että haista paska ja lopetat riidan siihen koska tiedät kuitenkin olevasi hyvä, älykäs ja sillen vai tiedätkö sittenkään? Minä tiedän että olen joten haista PASKAXD

• Narismi

Oletteko kuulleet narismista? Uusin villitys, täytetään nettikeskustelut puolivillaisella narisemisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe