Olen 17-vuotias poika ja rekisteröitynyt ko.sivustolle. Olen toki alaikäinen, mutta eipä sitä voi todistaa kun kaikissa näkyy että minulla on ihan aikuisen pöheikkö ja varustuksen koko (vaikka pari senttiä saisikin tulla lisää sekä pituuteen että ympärysmittaan).
Olen ekshibitionisti, saan nautintoa siitä että saan esiintyä alastomana vastakkaisen sukupuolen silmieni edessä - nimenomaan vastakkaisen!- 99 % ellei enemmänkin profiilini vieraslistan kävijöistä on itseäni vanhempia, puutteessa olevia homomiehiä jotka tiirailevat himoissaan karvatonta, viatonta, poikamaista kehoani, nuoruuden eliksiirin voimalla pystyyn noussutta kaluani sekä pientä sievää peppuani. Kommenteista päätellen minut mielletään naiseksi (vaikka sivustolta löytyy kyllä myös naispuolisten käyttäjien pieni vähemmistö), olen tosin ihmetellyt miten yksi sivusto voi kerätä puoleensa niin paljon perverssejä kuin painovoima.
Eikö ole aivan luonnollista jos pitää 50-vuotiaan hintin viestittelyä jotenkin vastenmielisenä ja häiritsevänä asiana tai jotain kyrvän kuvien linkittelyä sivulleni? Olen kuitenkin tietääkseni hetero eikä minun iskemiseeni muutenkaan riittäisi mitkään lähikuvat kaiken maailman kurttukulleista.
Ja kommentit, ne vasta ovatkin omiaan aiheuttamaan traumoja kelle tahansa tervejärkiselle, yksi iljettävimmistä oli kun 36-vuotias homomies kommentoi erektiokuvalleni "saako tuota henkilökohtaisesti ja luottamuksellisesti imeä loppuun?". Ei jeesus, ihan kuin lisääntymiselimeni olisi jokin seksuaalisesti kieroutuneen himovemppaajan imeskeltävissä oleva tikkukaramelli jolla voi tyydyttää sekä lihalliset että makean himonsa.
Koska tälläkin palstalla on paljon niitä jotka joiden ensisijainen tavoite kehonrakennuksen sijasta on saada mahdollisimman paljon ja usein patukkaa takasuoleensa ja suuhunsa että miksi - VOI MIKSI ETTE VOI JÄTTÄÄ MEITÄ HETEROMIEHIÄ EDES NAKUPALSTALLA RAUHAAN??!!
Ahdistelua alastonsuomi.comissa
10
1418
Vastaukset
- Göran Börge
Laukesin.
- Keke 39v
Pistäs linkkiä niin tulen katsomaan onko tilanne niin paha kuin sanot...
- Alastonsuomi.com bi
Oletko ilmoittanut olevasi hetero ja että et ole kiinnostunut miehistä? Jos et, niin eihän tää sitten mikään ihme ole. Monille meistä täällä kelpaa molemmat sukupuolet, joten jos alastonsuomi.com:issa on nuoren miehen hottia kuvaa, niin kyllähän sitä katsellaan ja sitten ehdotellaan jos vaikka onnistaisi. Äläkä nyt ole niin ahdasmielinen. Jos menekkiä on, niin kokeilisit vaikka kerran miestä. Jos vaikka tykkäisit... :-D
- ap.
Olen ilmoittanut olevani hetero, lisäämällä tietoihini että etsin naista, tästäkin huolimatta miespuolisten lähettämät riettaudet ovat jatkuneet. Ei minulla mitään miespuolisten kommentteja vastaan sinänsä ole mutta jos ne ovat jatkuvasti tasoa "ompa komee kalu, tuon eteen ku pääsis polvistumaan ja imemään..." tai "nam mikä kulli. Jotenkin niin nuori ja viaton. Kiitos tästä. Mitenköhän sille kävis jos meikäpoika pääsis imemään?" niin alkaahan siinä täydellisesti naisiin suuntautunutta kaveria äklöttämään.
Kummasti pistää myös ihmettelemään homo- ja bi-henkisten suuri osuus sivustolla, ja koko käyttäjäkunnastakin n. 95 % tuntuisi olevan miehiä. Vähäiset naisetkin näyttävät tyytyvän pelkästään heruttelemaan omilla kuvillaan. Yksi martta 47v on ainoa joka kolmen päivän aikana jätti kommenttia. Poistin tunnukseni muuten tänään aamulla.
- Olen homoliitossa
Kyllä tässä nyt haiskahtaa pahasti provo. 20 vuotta lukion äidinkielenopettaja työskennelleenä sanoisin, että vähemmän kuin yksi prosentti 17 vuotiaista osaa kirjoittaa non värikästä tekstiä. Ja siitä älykkövähemmistöstä tuskin kukaan osallistuisi tämän palstan keskusteluun.
Paljastuu myös kirjoittajan epäjohdonmukainen ajattelu. Jos laittaa kuvansa netiin niin onhan selvä, että se on kaikkien pervojenkin katseltavissa, ja noin lahjakkaan tekstin kirjoittaja varmasti sen tietää. Provossa tapahtui loogisuusvirhe.- ap.
-Eiköhän ole itsestäänselvyys että jokainen, älyllisestä tasosta riippumatta nyt pidä koko suomi24-palstaa korkeintaan säälittävänä vitsinä.
-Pervojen läsnäolo ei tullut yllätyksenä vaan heidän suuri lukumääränsä, olisin muutenkin odottanut heidän runkkaavan enemmänkin naispuolisten kuville mutta tässä nähtiin että näköjään kaikki kelpaa...
-Usko mitä haluat, mutta ikää on todellakin 17 vuotta, joskin 18 tulee täyteen kuukauden sisällä. On tieteellisesti tutkittu juttu muutenkin että henkinen kehitys päättyy 16-18-vuotiaana joten iälläni ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä sen suhteen kuinka hyvin kirjoitan.
Vai teitköhän itse jotain loogisia virheitä kun et osannut kyllin tehokkaasti yhdistellä kerrottuja faktoja toisiinsa?
- panisin suakin
homo
- otinkopin
Saatanan saastaiset homot! Palakaa helvetin tulessa ikuisesti!
- Ateisti73
Itse palat jos olet noin täynnä vihaa.
- Bi-mies 73
Tuo sivusto on kyllä herkkua meille, jotka tykkää tytöistä ja pojista. Herkullisia pi|luja ja ku|leja. Nam nam nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462