Hyvinkään asuinalueet??

tulevahyvinkääläinen

Moi!

Aion muuttaa lähiaikoina vuokralle Hyvinkäälle ja...

Haluaisin teidän mielipiteitä Hyvinkään asuinalueista:

Mitkä alueet lähellä keskustaa ovat rauhallisia/ levottomia??
Minne ette missään tapauksessa muuttaisi??
Missä halvimmat vuokra-asunnot, mutta silti rauhallista??

12

4640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RÖHÖ

kato googlesta RÖHÖNAURUA

• tulevahyvinkääläinen

Tuollaiset kommentit ei paljoa auta. Röhöllä taitaa olla tekemisenpuutetta!!

• M*

Kun itse muutin joitakin vuosia sitten Hyvinkäälle, oli ainoa neuvo, että älä muuta ainakaan Paavolaan. Näin se taitaa edelleenkin olla, vaikka toisten mielestä alue on nykyisin mainettaan parempi. Mene ja teidä, en ole Paavolassa liiemmin vieraillut... Keskustan alueella on mielestäni kivoja alueita, esim. Parantola, Viertola, Kruununpuisto. Vuokra-asunnoista en osaa sanoa; toivottavasti löydät kivan kodin.

• tulevahyvinkääläinen

Kiitos M* !! Niin mä hieman päättelin, että Paavola on ehkä levoton alue.

Olis vielä kiva saada muitten kommentteja asiaan...

• jeeeep

No, meidän kokemuksen mukaan keskustassa on huomattavasti rauhattomampaa kuin Paavolassa. Riippuu ihan talosta.

• ei patelaan

Paavola on kyllä paha paikka, rauhallista olisi kyllä Kytäjällä.

• plööp

Paavolassa on kyllä rauhallisiakin alueita, lähinnä VVO:n alueilla tosin. Hakalassa on rauhallista, monta vuotta täällä asuneena voin allekirjoittaa tämän. Ei ole kyllä keskustan lähellä, pari km matkaa.

• Tiedä sitten

Yksi taksikuski tässä puhui että paavola on rauhoittunut paljon siitä mitä se oli, ja että martti alkaa oleen pahempi jo...

• ja ylpeitä siitä

Aloittajalle tiedoksi, me ollaan sitte kovia rasisteja, niinkuin kaikki muutkin käpykyläläiset.

• Paljasjalka-

Minä tykkään kovasti parantolasta ja muuttaisin sinne vaikka heti, jos ei jo olisi niin ihana koti muualla. Parantola on viihtyisä ja rauhallinen alue, ja ydinkeskustaan on todella lyhyt matka. Suosittelen, vaikken siellä ole asunutkaan, mutta paljon alueella liikkunut.

Toinen mukava alue on mustamännistö. Siellä on usein kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja tarjolla. Alue on myös rauhallinen ja lähellä keskustaa. Ja mustamännistössä sijaitsee myös kaupunkisillan maauimala, joka on ihana paikka viettää kesäpäiviä hiekkarannalla makaillen :)

Kolmas mieleen tuleva alue, joka sinulle saattaisi sopia, on viertola. Se on ihan keskustan kupeessa ja muuten rauhallinen, kunhan et muuta uudenmaankadun varteen. Uudenmaankadulla on kovaäänistä liikennettä myös yöaikaan.

• tulevahyvinkääläinen

Kiitos paljon vastauksista!! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe