Tutustuin hänen viisi vuotta sitten ja ensimmäiset niistä olivat hyvin mukavia, kun hän on niin mielyttävä mies.
Nyt hän on muuttunut täysin.
Hän saattaa herätä keskellä yötä ja alkaa keittämään kahvia.
Kolistelee keittiössä niin maan perusteellisesti, että varmasti naapuritkin heräävät!
Huippu oli se, kun yhtenä yönä mieheni hääräsi essu päällä keittlössä pullaa leipomassa.
Mikä häneen on mennyt?
Tällä hetkellä hän onneksi nukkuu, mutta koska tahansa voi herätä alkaa keittiöhommiin.
Ps: on muuten ihan kunnollinen töissäkäyvä ja sivistynyt mies
Mieheni on mielipuoli!
19
411
Vastaukset
- sykiatrii-dazzuu
Onko miehenne ammatiltaan mahdollisesti kokki?
- uupunut nainen
Ei vaan psykologi,
- xcch
Jos häiritsee niin kerro että että on vaikea nukkua ja kerro tunteista, ammatin puolesta pitäisi ymmärtää. Muuten neuvoisin kyllä asennoitumaan siten että antaa touhuta omiaan, jos on siitä onnellin niin sehän on vain hyvä, kun se ei ole mikään vakava asia. Jos pikkuasioista nostaa kovin suuren metelin niin koko liitto voi hajota.
- leipuri hiiva
Kuulostaa pelkältä provosoinnilta ja todellisten uhrien ivailulta, jotka muka turhasta leimaavat puolisonsa narsistiksi.
- xcch
Provo tuo on, onkohan meidän kanta-asiakkaita vai ohikulkija jota riivaa huomionhakuinen narsimi :)
- henna...
:D
- kantaa asiakkaana
Kirjoittaa mies joka valittaa viereisessä trollissa vaimon keittötyöskentelystä kun se on narsisti!!
- 75575757575
kantaa asiakkaana kirjoitti:
Kirjoittaa mies joka valittaa viereisessä trollissa vaimon keittötyöskentelystä kun se on narsisti!!
Keittiötyöskentely lienee pieni yksityiskohta lukemattomista itsekkäistä yksityiskohdista narsistilla eikä mikään määräävä ja oleellinen peruste, minkä vuoksi pitää vaimoaan narsistina?
- M.B.
75575757575 kirjoitti:
Keittiötyöskentely lienee pieni yksityiskohta lukemattomista itsekkäistä yksityiskohdista narsistilla eikä mikään määräävä ja oleellinen peruste, minkä vuoksi pitää vaimoaan narsistina?
Juu, varmasti on yksi yksityiskohta muiden yksityiskohtien joukossa...
Mutta mutta.. xcch on ainakin kotiutunut palstalle, käyttää sanamuotoa 'meidän kanta-asiakkaat' ja hennalla somasti naurattaa siihen päälle.. .o
En ole ihan varma, mutta sellainen kutina on tullut pöksyyn, että tuo astianpesukonetta täyttelevä ja ruokia jääkaappiin latova naisihminen, jota vaimoksikin on kutsuttu, saattaa olla omalta osaltaan aika kylmässä suhteessa.. Että oli narsisti tai ei ollut narsisti. - xcch
M.B. kirjoitti:
Juu, varmasti on yksi yksityiskohta muiden yksityiskohtien joukossa...
Mutta mutta.. xcch on ainakin kotiutunut palstalle, käyttää sanamuotoa 'meidän kanta-asiakkaat' ja hennalla somasti naurattaa siihen päälle.. .o
En ole ihan varma, mutta sellainen kutina on tullut pöksyyn, että tuo astianpesukonetta täyttelevä ja ruokia jääkaappiin latova naisihminen, jota vaimoksikin on kutsuttu, saattaa olla omalta osaltaan aika kylmässä suhteessa.. Että oli narsisti tai ei ollut narsisti."saattaa olla omalta osaltaan aika kylmässä suhteessa.."
Narsisti nauttii kylmästä suhteesta, koska hänessä ei ole empatiaa.
Pilasin paljon suhdetta aiemmin elämällä lämpimästi kylmän ihmisen kanssa. Se on asia josta eivät todella pidä, lisäksi sen nph (jota vaimoksi on myös kutsuttu:) tulkitsee sen heikkoudeksi ja käyttää hyväksi. Joten olen joutunut opettelemaan narsistisen kylmän elämän tavan suhteessa ja nyt onkin ollut kovin rauhallista.
Addis persoona oli sen jo oppinut ennen minua.
"heidän kanssa pärjää jos ei jaa omia asioita liikaa ja pitää etäisyyttä"
Juuri noin, unohdin tosiaan mainita, että ei missään tapauksessa saa mennä kertomaan omia asioita liikaa, narsulla on mukavasti töitä ja virikkeitä kun seuraa minun tekemisiä ja yrittää arvailla että missä mennään.
Muutaman kerran on yrittänyt oikotietä ja kysynyt että mikä sinua vaivaa?. Talvella menin ansaan ja kerroin hölmöyttäni, sitä virhettä en tee toiste.
Henna on ihana, hänellä on myös hyvä huumorin taju. Hän hyvällä tiellä ja toipumassa hyvää vauhtia. :)
Toipuminen voi kestää keskimäärin vähintään sen ajan kun on ollut altistettuna nph:lle.
- bullaa
Miehesi on todella ihana kun leipoo sinulle aamuksi tuoretta pullaa. Voisit vastalahjaksi antaa miehellesi piparia!!
Totta ;)
Sano kun lähtee, että laittaa kaffet kanssa. Nisut pöytään.
Sitten sanot vain että kiitos kulta.
- uuupunut miäs
Tutustuin vaimooní 87 vuotta sitten. Ensimmäiset 20 vuotta niistä oli hyvin mukavia. Nyt hän on muuttunut täysin:
Hänellä on ryppyjä ja tukka on harmaa. Lisäksi hän kulkee köyryssä.
Hän saattaa herätä kesken Kauniiden ja Rohkeiden ja ruveta puhumaan politiikkaa.
Mesoaa olohuoneen pöydällä niin maan perusteellisesti, että varmasti kapitalistitkin heräävät.
Huippu oli se kun yhtenä yönä vaimoni hääräsi parvekkeella punalippu päällä
manifestia kirjoittamassa.
Mikä häneen on mennyt?
Tällä hetkellä hän nukkuu onneksi kuin porvari, mutta voi koska tahansa herätä kommunistihommiin.
P.S. Muuten hän on ihan kunnollinen eläkeläinen ja sivistynyt nainen - iks addis persoona
mikä narsisiteissa koukuttaa? usein törmännyt tällaisiin tyyppeihin ja ehkä heidän persoonansa vaan on ääri sellainen että itsekin kun olen räiskyvä nainen,niin tunnen vastusta rämäpäistä.tosin kohtuus kaikessa.johtuiskohan se siitä etä olen räväkkä adhd nainen ja en käytä päihteitä mutta eloa ja väriä löytyy-narsistisen ihmistyypin tunnistan heti kun olenasunut sellaisen kanssa ja usein he ovat tulleet iskeneet minua.heidän kanssa pärjäää jos ei jaa omia asioita liikaa ja pitää etäisyyttä sillä ns normaalitkin ihmiset ovat häijyjä,v,mäisiä siinä kuin neurologiset poikkeavat henkilötkin.minustakin löytynee niitä piirteitä,mutta en ole narsisti kun adh-ehkäpä me erilaiset persoonat,aiankin mä pitkästyn jos hemmossa ei oo sitä jotain-personallisuutta ja ytyä.en tarkoita että väkivaltaisuutta vaanluonnetta ja potkua-he ovat erotiikassa ainakin upeita.täällä nyt liikaa korostetaan narsisti miehiä,kun niitä on naisissakin ,sellaisia riidanhaluisia,pirullisia tunnevammasia keisllä ei ole oikeita terveitä ystäviä.ahdasta huolimatta mä olen tosi suosittu kaveri ja tuttavapiirissä,mun räiskyvä luonne ja olemus ja karisma vaan vetää ääripersoonia ympärilleni.olen rehellinen ja empatiakykyinen herkkä luonteeltani.narsistit erotan heti muutaman virkkeen ja menneisyyden perusteella ,sekä ilmeistä ja eleistä,puhetyylistä-he ovat pikkulapisa,hauraita sisimmässään vaikka ovatkin aikuisen kokisa nokkamiehiä ja naisia-rauhalliset persoonat saavat oloni turhauttavaksi ja tylsäksi...
- mikä tämänkin trolli
n tarkoitus mahtoi olla?
- Hyviä tekoja
Eikö hän yllätäkään sinua iloisesti, sehän voi olla hieno ele häneltä tarjota "yömyssyksi" kahvia ja aamiaiseksi tuoretta pullaa...ei mielestäni mielipuoli, vaan herrasmies!
- miksi et lauo?
Ei tuo nyt MIELIPUOLELTA kuullosta. Onko mies mielipuoli silloin kun vaimo on uupunut?
- John F. Ilmaveivi
Mikä miehellä on?! Vastaus: "SNAP!"
- Inge Henkelll
Inge Maria Henkelll Hepokuja /vantaa .on mielipuoli-tässä muutamia poimintoja
- psykiatrit ovat viisaita, syökää neuroleptit ja masennuslääkkeet
- keuhkoveritulppia , kuolintapauksia
-jos et huomenna soita emme ole kavereita , astian pesukoneen asentajan tulon takia olisi pitänyt poistua omasta kodistaani vesisateeseen, että saa pölötää
- elää yhdistyselämää, yhdistyksestä et saa jäädä kahdeksi päiväksi pois , vaikka olisi hautajaiset tai hammashoito
-tekee turhaa työtä, oopperaan ja teatteriin väkisin , kuolintapaukisa kuulemma oopperessa neljä vuodessa, joten vuorikiipeliy turvallisempaa
.-aina anteeksi pyydettävä häneltä, asiantuntijat ovat aivan muualla, nekä kuulu kategoriaan, kun olen ollut leikkaukissa ym
- kielsi oopperaan tulon, kun jollain voi olla ulkomaillta vieraita
- suoritttaa oopperoita, ei katso niitä, ulkomainen ei kelpaa , koska tätä käytetään yhdistysten kontrollin välineenä: "missä olit kaksi päivää"
-tekee turhaa työtä, sillä mt ja kehitys vammapalvelut voidaan yhdistää, ja kehitysvammapuolella ei ole määrärahoja elokuvissa käyntiin
-hoidon taso pudonnut Suiomessa ja hoito ja kokeet maksavat, itsensä voi hoitaa myös ulkomailla
. ei pysty joustamaa rutiineisssaan , harrastukset yksilöllisiä, esim. jollain voi olla koira
-en osallistu yhdistystoimintaan missään muodossa enkä olosuhteissa
- kuvittelee olevansa muiden yläpuolella neuvojansa jakelemassa, näin jos ajatellaan on myös joku häntä ylempänä,
- keksii itsellleen sairauksia fibromyalgia ?, kuitenkaan onko edes ollut tutkimuksisa, mutta todellisen vaivansa jättää kertomatta
- outo , pukeutuu miesten vaatteisiin, eräs pakkomielle AA;:ta ylistää, vaikka ei sinne kuulukaan, ulkomailla yhdistetty päihde ja mt hoito , joka toimii
-valmis manipuloidakseen keksimään mitä vaan, luulee olevansa hieno "analyyttinen " ihminen kun papistokin luopunut analyyttisesta ajattelusta
.ei hallitse filosofista keskustelua, toistelee terapian mielipiteitä ja pakottaa muut ( vaarallinen )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482