Toisen nimimerkillä esiintyminen

henna...

Huomasin, että tänne on ilmaantunut ketju "iik", jossa on otettu nimimerkiksi henna.., eli kaksi pistettä perässä. Joku siis haluaa kiusata ja esiintyä nimimerkilläni. Oma nimimerkkini on henna..., kolmella pisteellä :D

Huomasin päivä, pari sitten myös sellaisen, että joku oli käyttänyt xcch:n nimimerkkiä, joka on rekisteröity nimmari niin että siihen oli laitettu yksi piste perään eikä tämä ollut rekisteröity nimmari. En usko, että sekään oli "aidon" xcch:n kirjoittama, vaan joku halusi tehdä kiusaa.

Jos tällainen jatkuu, jätän itse henna... -nimimerkin käyttämisen ja kirjoittelen sitten vaihtuvilla nimmareilla silloin kun kirjoitan.

53

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

lämpimästi.

• M.B.

No minulle ainakin tuli se iik lukiessani mieleen, että ehkä et ole kuitenkaan sinä, joka sen olet kirjoittanut. Ja samoin se xcch. nimmarikaan ei vakuuttanut, vaikka mietinkin, että pitäisikö vihjaista sellaisesta, että jos ei ole juuri kirjautunut oman nimimerkkinsä taakse kirjoittaakseen palstalle, että käyttää sitä jotakin -plaa ei kirj.- nimmaria. Eli tiedottaa olevansa kirjoittmassa ei kirjautuneena.

Ikävältähän tuollainen tietenkin tuntuu. Se, että ei ole rekannut nimimerkkiään ei pitäisi olla merkki siitä, että on mitenkään päin asiallista toisen käyttää samaa nikkiä. Kiusaamistahan se on automaattisesti. Ja vähintään ihan tavallisten normikäyttäytymissääntöjen tahallista riepottamista.

• 9+4

22.10.2011 klo 13.30 jälkeen henna...-nimimerkillä kirjoitetut tekstit eivät ole enää minun kirjoittamiani, joku häirikkö näkyy kirjoittaneen ko. nimimerkillä montakin tekstiä esimerkiksi ketjuun "Iiiik". Kyl on sairasta touhua!

• henna...

"Kyl on sairasta touhua! "

Tuo oli kyllä IHAN SELVÄSTI NARSISTIN kirjoittama kommentti. Narsistin kanssa ei voi keskustella ja narsisti EI PARANE vaikka väärät asiantuntijat. Narsisti yrittää juuri TUOLLA TAVALLA KIERRELLÄ JA VÄÄNTÄÄ ASIAT VÄÄRINPÄIN vaikka OIKEAT asiantuntijat tietävät AIVAN ABSOLUUTTISEN VARMASTI että narsismi on sairaus ja luonnehäiriö. Aika sairasta touhua, mutta kaikki varmasti tietävät tämän palstan ikävän tunnelman, mutta kirjoitan tänne silti, koska NARSISTIEN OIKEAT UHRIT tarvitsevat MINUN OIKEAA TIETOANI!

• Joku veti ilmeisesti herneen nenään...En kyllä tiedä yhtään, että mistä. :)

Tietyllä lailla ärsyttää ( vaikka enemmän huumorilla otan ) itseänikin, koska nyt kaikki nämä ns. "palstanarskut" leimaantuvat samanlaisiksi...
        ( Inhoan kyseistä sanaa, mutta en nyt jaksa kiireessä alkaa sepustamaan tämän pitempää tekstiä...lienee kaikille tuolla selvää, mitä tarkoitin. )

• dizel kirjoitti:

Joku veti ilmeisesti herneen nenään...En kyllä tiedä yhtään, että mistä. :)

Tietyllä lailla ärsyttää ( vaikka enemmän huumorilla otan ) itseänikin, koska nyt kaikki nämä ns. "palstanarskut" leimaantuvat samanlaisiksi...
        ( Inhoan kyseistä sanaa, mutta en nyt jaksa kiireessä alkaa sepustamaan tämän pitempää tekstiä...lienee kaikille tuolla selvää, mitä tarkoitin. )

Jos yhdellä nikillä kirjoittelee useampi ihminen, jotka keskenään kommentoivat tämän palstan kommentteja omalla privapalstallaan ja tukevat siellä toisiaan, luovat keskenään oman todellisuutensa ja sitten tulevat tänne tuomaan tuota todellisuuttaan, meille, jotka yksin vastaamme omista todellisuuksistamme, ei liene epäselvyyttä sen suhteen, että tulee mieleen, että vastassa on psykopaatti (tai jokin muu mielenterveysongelmainen ihminen), kun todellisuus on, että kyseessä on ryhmä.

Get the point?

• olet säälittävä
        temppuilija kirjoitti:

Jos yhdellä nikillä kirjoittelee useampi ihminen, jotka keskenään kommentoivat tämän palstan kommentteja omalla privapalstallaan ja tukevat siellä toisiaan, luovat keskenään oman todellisuutensa ja sitten tulevat tänne tuomaan tuota todellisuuttaan, meille, jotka yksin vastaamme omista todellisuuksistamme, ei liene epäselvyyttä sen suhteen, että tulee mieleen, että vastassa on psykopaatti (tai jokin muu mielenterveysongelmainen ihminen), kun todellisuus on, että kyseessä on ryhmä.

Get the point?

"Jos yhdellä nikillä kirjoittelee useampi ihminen, jotka keskenään kommentoivat tämän palstan kommentteja omalla privapalstallaan ja tukevat siellä toisiaan, luovat keskenään oman todellisuutensa ja sitten tulevat tänne tuomaan tuota todellisuuttaan, meille, jotka yksin vastaamme omista todellisuuksistamme, ei liene epäselvyyttä sen suhteen, että tulee mieleen, että vastassa on psykopaatti (tai jokin muu mielenterveysongelmainen ihminen), kun todellisuus on, että kyseessä on ryhmä.

Get the point? "

Temppuilija, luin tekstiäsi ja hämmästelin isosti, koska tekstisi kertoi niin tarkkaan sen, minkälainen mielikuva minulla on sinun itsesi ja kamujesi toimimisesta.

• olet säälittävä kirjoitti:

"Jos yhdellä nikillä kirjoittelee useampi ihminen, jotka keskenään kommentoivat tämän palstan kommentteja omalla privapalstallaan ja tukevat siellä toisiaan, luovat keskenään oman todellisuutensa ja sitten tulevat tänne tuomaan tuota todellisuuttaan, meille, jotka yksin vastaamme omista todellisuuksistamme, ei liene epäselvyyttä sen suhteen, että tulee mieleen, että vastassa on psykopaatti (tai jokin muu mielenterveysongelmainen ihminen), kun todellisuus on, että kyseessä on ryhmä.

Get the point? "

Temppuilija, luin tekstiäsi ja hämmästelin isosti, koska tekstisi kertoi niin tarkkaan sen, minkälainen mielikuva minulla on sinun itsesi ja kamujesi toimimisesta.

Mielikuvien heijastuksia. Väärä palsta keskustella niistä. Tuo psykologiapalsta sopisi siihen paremmin. Siirryttäisiinkö sinne jatkoille?

• temppuilija kirjoitti:

Mielikuvien heijastuksia. Väärä palsta keskustella niistä. Tuo psykologiapalsta sopisi siihen paremmin. Siirryttäisiinkö sinne jatkoille?

Harmi, että siellä on se tähdenlentoromu ... haittaa kiusaamista, vai mitä 'henna...' ?

• xcch

Ilmoita ylläpidolle, tein sen kun joku oli esiintynyt minun nimmarilla xcch ja muutama piste oli perässä.
      "ilmoita asiaton viesti" ilmoituksen avulla viesti poistettiin..

• 19+8

Jotenkin en enää jaksa. Olen ollut jo pidempään kyllästynyt vakinimimerkkien pitkiin, syvällisiin, monimutkaisiin, jatkuviin "pohdintoihin" narsismista ja narsisteista, joissa minun mielestäni ei aina keskustella asiasta edes sellaisena kuin se todellisuudessa on.

Sun kanssa on ollut ihan mukavaa kirjoitella mutta nuo useimpien muiden taholta tulevat jatkuvat hyökkäykset kyllästyttävät (kyllä siis joukossa on aina ihan asiallisia kirjoituksia, mutta ne ovat kuitenkin vähemmistö), kuten esimerkiksi tuo kun kirjoitin vain mieleeni tulleita asioita tuosta Hotakaisen kirjan yhdessä kohtaa esiintyneestä poliisin kuulustelu episodista. Kun mielestäni siitä olisi voinut myös saada ihan asiallisen, pohdiskelevan keskustelun. Mä oon vaan kyllästynyt täällä vähän kaikkeen...

Joo, tuota mainitsemaasi kautta laitoin ylläpidolle mm. halebobin kirjoituksista ja muutamien nimimerkkien samanlaisista haukkumisista pyynnön poistaa ja ne kyllä ylläpido poistikin.

Kirjoitan tästä lähtien sellaisilla nimimerkeillä, mitä sattuu mieleen tulemaan, sen mitä kirjoitan. Jotenkin alkaa tuntua kyllä koko aihe enenmmän ja enemmän elämässäni loppuunkalutulta, ehkä on aika suunnata enemmän muihin juttuihin...

Kiitos sinulle siitä, että olet ollut niin kiva minua kohtaan ja puolustanutkin. Ehkäpä tunnistat kirjoitukseni jollakin muullakin nimimerkillä..:D

T: Minä

• 24

"muiden taholta tulevat jatkuvat hyökkäykset kyllästyttävät"

Henna, sinä itse hyökkäät jokaista vastaan, joka yrittää asiallisin argumentein keskustella.

"Mä oon vaan kyllästynyt täällä vähän kaikkeen..."

Jos kyllästyttää, kannattaa lähteä. Viimeksi, kun kyllästyit, lähdit pois, mutta tulit kuitenkin takaisin. Koettaisit nyt jättää koko palsta, jos kyllästyttää ja jos sinusta tuntuu, että palstalla on ikävä ilmapiiri. (Tietysti voit myös miettiä, mitä itse teet luodaksesi huonoa ilmapiiriä.)

Viimeksi lähdit palstalta pois sen takia, kun sanoit että sinua kiusattiin. Tulis sitten kuitenkin taas " kiusattavaksi". Sinulle kiusaamista taitaa olla ihan tavallinenkin argumentointi, joten on todella parasta, jos et jää tänne enää. Miksi ihmeessä kiusaisit itseäsi jäämällä?

• hannu...

Henna jatkaa säälittävää narsistijahtiaan entistä syvemmästä poterostaan vaihtuvilla nikeillä. Millähän sen sais sieltä ylös?

• 10

Miksi henna yritetään savustaa pois tältä palstalta?

• xcch
        hannu... kirjoitti:

Henna jatkaa säälittävää narsistijahtiaan entistä syvemmästä poterostaan vaihtuvilla nikeillä. Millähän sen sais sieltä ylös?

"Henna jatkaa säälittävää narsistijahtiaan entistä syvemmästä poterostaan vaihtuvilla nikeillä. Millähän sen sais sieltä ylös?"

Hennanhan on ylhäällä, tornissa tähystää minun kanssa narsuja, mutta hannu sinä olet kuopassa josta on vaikea hahmottaa ympäristöä ;)

• hanna...
        10 kirjoitti:

Miksi henna yritetään savustaa pois tältä palstalta?

Kuka yrittää savustaa? Henna on itse kuitenkin ilmoittanut, että on kyllästynyt koko palstaan ja pitää ilmapiiriä ikävänä, miksi kuitenkin roikkuu täällä silti..?

• 10
        hanna... kirjoitti:

Kuka yrittää savustaa? Henna on itse kuitenkin ilmoittanut, että on kyllästynyt koko palstaan ja pitää ilmapiiriä ikävänä, miksi kuitenkin roikkuu täällä silti..?

En tiedä kuka eikä sillä juuri ole merkitystä. Joskus on todellakin parempi vain häipyä paikalta jos muu ei auta, ns. pattitilanne.

• xcch

"Kirjoitan tästä lähtien sellaisilla nimimerkeillä, mitä sattuu mieleen tulemaan, sen mitä kirjoitan. Jotenkin alkaa tuntua kyllä koko aihe enemmän ja enemmän elämässäni loppuunkalutulta, ehkä on aika suunnata enemmän muihin juttuihin..."

Vähitellen varmaan, mutta kirjoittele niin kauan kuin siltä tuntuu, riippumatta muutamista täällä olevista n- hovilaisista :)

"Kiitos sinulle siitä, että olet ollut niin kiva minua kohtaan ja puolustanutkin. Ehkäpä tunnistat kirjoitukseni jollakin muullakin nimimerkillä..:D"

Hyvä että jatkat kirjoittelua, sinun kirjoituksia on mukava lukea, koska ne on niin selkeitä. Luultavasti tunnistan kirjoituksesi :)

• xcc h

"Hyvä että jatkat kirjoittelua, sinun kirjoituksia on mukava lukea, koska ne on niin selkeitä."

Suoraan kuin aapisesta, ei rasita oma ajattelu. ;D

• x c c h

"riippumatta muutamista täällä olevista n- hovilaisista"

Kyllä narsku hovin tuntee :DDDD

• äiti40v

Hotakaisen kirja on hyvä. Hyvä esimerkki myös narskun suhtautumisesta. Lapsen kuolemaa enemmän huolestutti automerkin oikeellisuus ; ). Ei niiden kanssa saa järkevää keskustelua aikaiseksi.

Täällä on kummallista menoa nykyään. En noita kommentteja mitä sait, edes tajua. Kummaa syyttelyä ja haukkumista ja persoonan mollaamista.

Olen harvakseltaan täällä käynyt mielenkiinnosta. Oma terapia menossa ja olen hiljalleen itsenäistymässä narsistisen äidin otteesta.

Narskun suhtautuminen vauvaani hyvin läheltä liipanneeseen kuolemaan: "Sä vaan menit paniikkiin. Sehän vaan nukkui sikeästi.". Tämä kommentti ei lämmittänyt mieltäni palattuani shokissa sairaalasta, jossa vauvaani tutkittiin 5 päivää. Lääkärin todettua, että pelastin nopealla toiminnalla lapseni hengen.

Sellaista.

• 17+7

Kiitos lämpimästä kommentistasi!

"Narskun suhtautuminen vauvaani hyvin läheltä liipanneeseen kuolemaan: "Sä vaan menit paniikkiin. Sehän vaan nukkui sikeästi.". Tämä kommentti ei lämmittänyt mieltäni palattuani shokissa sairaalasta, jossa vauvaani tutkittiin 5 päivää. Lääkärin todettua, että pelastin nopealla toiminnalla lapseni hengen."

Niin kylmiä ja tunteettomia ne voi olla, että se on ihan uskomatonta.

Mukavaa, että olet itsenäistymässä, tsemppiä ja voimia! :)

-h

• 1+1
        17+7 kirjoitti:

Kiitos lämpimästä kommentistasi!

"Narskun suhtautuminen vauvaani hyvin läheltä liipanneeseen kuolemaan: "Sä vaan menit paniikkiin. Sehän vaan nukkui sikeästi.". Tämä kommentti ei lämmittänyt mieltäni palattuani shokissa sairaalasta, jossa vauvaani tutkittiin 5 päivää. Lääkärin todettua, että pelastin nopealla toiminnalla lapseni hengen."

Niin kylmiä ja tunteettomia ne voi olla, että se on ihan uskomatonta.

Mukavaa, että olet itsenäistymässä, tsemppiä ja voimia! :)

-h

Tiedän tuon hädän vauvan puolesta, oma nuorin lapseni sairastui 3 kk:n iässä aivokalvontulehdukseen ja ensin luultiin, että hän ei selviä siitä.

-h

• xcch

"Täällä on kummallista menoa nykyään. En noita kommentteja mitä sait, edes tajua. Kummaa syyttelyä ja haukkumista ja persoonan mollaamista."

On mukava kuulla että huolehdit tunnollisesti lapsestasi ja hoidat itseäsi terapiassa kuntoon. Täällä on narsujen hoviväkeä jotka eivät siedä asiantuntija lainauksia jossa paljastetan narsistien toiminta ja ajastumalli.

• Lähdekritiikkiä
        xcch kirjoitti:

"Täällä on kummallista menoa nykyään. En noita kommentteja mitä sait, edes tajua. Kummaa syyttelyä ja haukkumista ja persoonan mollaamista."

On mukava kuulla että huolehdit tunnollisesti lapsestasi ja hoidat itseäsi terapiassa kuntoon. Täällä on narsujen hoviväkeä jotka eivät siedä asiantuntija lainauksia jossa paljastetan narsistien toiminta ja ajastumalli.

Xcch, itse luotat vain epäpäteviin lähteisiin etkä huomaa omaa narsismiasi ja käytät monenlaisia defenssejä paetaksesi oman persoonasi ongelmia, joten syytöksesi muiden kirjoittajien narsismista on ihan asiatonta ja ennen kaikkea syytät heitä siitä, mikä itse olet.

Seuraavan kerran kun kirjoitat jotain, laitahan myös lähdeviitteet esille, niin voimme vertailla lähteiden asiantuntijuutta.

• xcch
        Lähdekritiikkiä kirjoitti:

Xcch, itse luotat vain epäpäteviin lähteisiin etkä huomaa omaa narsismiasi ja käytät monenlaisia defenssejä paetaksesi oman persoonasi ongelmia, joten syytöksesi muiden kirjoittajien narsismista on ihan asiatonta ja ennen kaikkea syytät heitä siitä, mikä itse olet.

Seuraavan kerran kun kirjoitat jotain, laitahan myös lähdeviitteet esille, niin voimme vertailla lähteiden asiantuntijuutta.

" joten syytöksesi muiden kirjoittajien narsismista on ihan asiatonta ja ennen kaikkea syytät heitä siitä, mikä itse olet."

Hoviväestä oli kyse, ei narsisteista ja asiantuntija linkki oli hennan lainaama, ota kantaa siihen..

• M.B.
        xcch kirjoitti:

" joten syytöksesi muiden kirjoittajien narsismista on ihan asiatonta ja ennen kaikkea syytät heitä siitä, mikä itse olet."

Hoviväestä oli kyse, ei narsisteista ja asiantuntija linkki oli hennan lainaama, ota kantaa siihen..

Siis niinku TAAS ISO TÄH..

Vierität näköjään suvereenisti vastuun linkityksistä hennan harteille??

Ja jokatapauksessa myös syytökset hoviväkisyydestä ovat yhtä asiattomia .. :DDD

*noh, antaapa olla*

• Tulipamieleeni
        M.B. kirjoitti:

Siis niinku TAAS ISO TÄH..

Vierität näköjään suvereenisti vastuun linkityksistä hennan harteille??

Ja jokatapauksessa myös syytökset hoviväkisyydestä ovat yhtä asiattomia .. :DDD

*noh, antaapa olla*

Voiko henna ja xcch olla todellisuudessa sama henkilö..? Hennan keksimä tuki itselleen..?

• M.B.
        Tulipamieleeni kirjoitti:

Voiko henna ja xcch olla todellisuudessa sama henkilö..? Hennan keksimä tuki itselleen..?

Mikään ei liene mahdotonta. Itse kuitenkin olen valinnut suhtautua yhteen nimimerkkiin toisesta täysin irrallisena, ihan vaan, koska menee ihan liian monimutkaiseksi muuten suhtautuminen yhtään mihinkään...

Mutta jos on, niin onpa kummallinen viritelmä kaikenkaikkiaan sitten. Vaikka onhan noita kummallisuuksia maailma pullollaan. Mutta ei, en jaksa itse uskoa tuollaiseen, taipitäisikö sanoa, että en halua uskoa.

• M.B. kirjoitti:

Mikään ei liene mahdotonta. Itse kuitenkin olen valinnut suhtautua yhteen nimimerkkiin toisesta täysin irrallisena, ihan vaan, koska menee ihan liian monimutkaiseksi muuten suhtautuminen yhtään mihinkään...

Mutta jos on, niin onpa kummallinen viritelmä kaikenkaikkiaan sitten. Vaikka onhan noita kummallisuuksia maailma pullollaan. Mutta ei, en jaksa itse uskoa tuollaiseen, taipitäisikö sanoa, että en halua uskoa.

Todennäköisemmin xcch on kirjoitellut henna... :na yhtenä niistä useammasta, jotka henna... :n kommentteja tänne ovat tehtailleet. Tai vaihtoehtoisesti kuuluu henna... puskanikin hiljaiseen tukijoukkoon tuolla muualla. 4-6. M.O.T.

• M.B.
        temppuilija kirjoitti:

Todennäköisemmin xcch on kirjoitellut henna... :na yhtenä niistä useammasta, jotka henna... :n kommentteja tänne ovat tehtailleet. Tai vaihtoehtoisesti kuuluu henna... puskanikin hiljaiseen tukijoukkoon tuolla muualla. 4-6. M.O.T.

Tykkään arvoituksista, mutta spekuloinnit milloin mistäkin nimimerkistä eivät vaan aukea minulle.. :/ Ehkä siksi kun vastaus niissä jää kuitenkin aina arvailujen varaan.

• abclöä
        Tulipamieleeni kirjoitti:

"Voiko henna ja xcch olla todellisuudessa sama henkilö..? Hennan keksimä tuki itselleen..? "

??

• asdcöä
        temppuilija kirjoitti:

"Todennäköisemmin xcch on kirjoitellut henna... :na yhtenä niistä useammasta, jotka henna... :n kommentteja tänne ovat tehtailleet. Tai vaihtoehtoisesti kuuluu henna... puskanikin hiljaiseen tukijoukkoon tuolla muualla. 4-6. M.O.T. "

???

• M.B. kirjoitti:

Tykkään arvoituksista, mutta spekuloinnit milloin mistäkin nimimerkistä eivät vaan aukea minulle.. :/ Ehkä siksi kun vastaus niissä jää kuitenkin aina arvailujen varaan.

tsekkaa sukkien osoite, laitoin sulle yhden faktan

• xcch
        M.B. kirjoitti:

"Mutta ei, en jaksa itse uskoa tuollaiseen, taipitäisikö sanoa, että en halua uskoa."

En minäkään halua uskoa, :) , Palsta täynnä omituisia hemmoja, mistä nuita sikiääkin? Öitä taas, mene sinäkin jo nukkumaan..

Öitä myös hennalle, millä nimerkillä liikutkin :)

• M.B.
        temppuilija kirjoitti:

tsekkaa sukkien osoite, laitoin sulle yhden faktan

Sukkien osoite on Takanreunus Joulun alla.. =DD

Ämeriikkäläiseen malliin :)

• M.B.
        xcch kirjoitti:

"Mutta ei, en jaksa itse uskoa tuollaiseen, taipitäisikö sanoa, että en halua uskoa."

En minäkään halua uskoa, :) , Palsta täynnä omituisia hemmoja, mistä nuita sikiääkin? Öitä taas, mene sinäkin jo nukkumaan..

Öitä myös hennalle, millä nimerkillä liikutkin :)

Oikea tauti päällä vaihteeksi, niin nyt ei juuri nukuta.. ://

Mutta öitäpä öitä nukkumaan meneville :)

• Olen hiljaa itsekseni pohtinut jo pidemmän ajan, kuinka monta kirjoittajaa on puskanikki henna... :n takana?

Oma veikkaukseni on n. 4-6.

• 3+18

Tuo on niin totta!!! Aina niissä tilanteissa, joissa henna on "ajettu nurkkaan", yhtäkkiä ilmestyy joku tuntematon kirjoittaja vahvistamaan hennan mielipidettä. Läpinäkyväähän se on ja suoraan sanottuna sairasta.

• Sanoitpa sen
        3+18 kirjoitti:

Tuo on niin totta!!! Aina niissä tilanteissa, joissa henna on "ajettu nurkkaan", yhtäkkiä ilmestyy joku tuntematon kirjoittaja vahvistamaan hennan mielipidettä. Läpinäkyväähän se on ja suoraan sanottuna sairasta.

NÄIN JUURI JA SIKSI SYYTTÄÄ MUITA OMISTA ONGELMISTAAN.KUTEN NARSUT.SYYTTÄÄ MUITA KOMPPAAMISESTA JA KIUSASTA TÄYSIN SOKEA ITSELLEEN KUN LUKEE MUIDEN AJATUKSETKIN.VASTENMIELINEN.

• asdföä

"Olen hiljaa itsekseni pohtinut jo pidemmän ajan, kuinka monta kirjoittajaa on puskanikki henna... :n takana?

Oma veikkaukseni on n. 4-6. "

???

• Sanoitpa sen kirjoitti:

NÄIN JUURI JA SIKSI SYYTTÄÄ MUITA OMISTA ONGELMISTAAN.KUTEN NARSUT.SYYTTÄÄ MUITA KOMPPAAMISESTA JA KIUSASTA TÄYSIN SOKEA ITSELLEEN KUN LUKEE MUIDEN AJATUKSETKIN.VASTENMIELINEN.

jaettu psykoosi voi tuntua vastenmieliseltä noin äkkisältään ajateltuna, mutta jos sitä miettii hiukan pidemmälle, sen defensiivinen merkitys aukeaa ihan omassa mittakaavassaan, jossa kaltoinkohdeltu ihminen todellakin vain puolustautuu ylivoimaista vihollista vastaan - sen nimi on mieletön todellisuus

sitä vastaan voi pieni ryhmä rakentaa oman todellisuutensa

"indusoitunut (jaettu) harhaluuloisuus (F24). Sillä tarkoitetaan tilannetta, jossa kahdella (tai joskus useammallakin) ihmisellä on samansisältöinen harhaluuloisuus. Psykoottinen ajatussisältö ikään kuin "tarttuu" toiseen ihmiseen. Näillä henkilöillä on varsin tiivis vuorovaikutussuhde, usein symbioottinen suhde ja toisaalta heidän muut sosiaaliset suhteensa ovat vähäisiä tai puuttuvat. "

http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Skitsofrenia_ja_muut_psykoosit

Itselläni on kokemusta näistä jutuista.

• asdcöä
        temppuilija kirjoitti:

jaettu psykoosi voi tuntua vastenmieliseltä noin äkkisältään ajateltuna, mutta jos sitä miettii hiukan pidemmälle, sen defensiivinen merkitys aukeaa ihan omassa mittakaavassaan, jossa kaltoinkohdeltu ihminen todellakin vain puolustautuu ylivoimaista vihollista vastaan - sen nimi on mieletön todellisuus

"indusoitunut (jaettu) harhaluuloisuus (F24). Sillä tarkoitetaan tilannetta, jossa kahdella (tai joskus useammallakin) ihmisellä on samansisältöinen harhaluuloisuus. Psykoottinen ajatussisältö ikään kuin "tarttuu" toiseen ihmiseen. Näillä henkilöillä on varsin tiivis vuorovaikutussuhde, usein symbioottinen suhde ja toisaalta heidän muut sosiaaliset suhteensa ovat vähäisiä tai puuttuvat. "

Itselläni on kokemusta näistä jutuista.

"jaettu psykoosi voi tuntua vastenmieliseltä noin äkkisältään ajateltuna, mutta jos sitä miettii hiukan pidemmälle, sen defensiivinen merkitys aukeaa ihan omassa mittakaavassaan, jossa kaltoinkohdeltu ihminen todellakin vain puolustautuu ylivoimaista vihollista vastaan - sen nimi on mieletön todellisuus

Itselläni on kokemusta näistä jutuista. "

????

• asdcöä kirjoitti:

"jaettu psykoosi voi tuntua vastenmieliseltä noin äkkisältään ajateltuna, mutta jos sitä miettii hiukan pidemmälle, sen defensiivinen merkitys aukeaa ihan omassa mittakaavassaan, jossa kaltoinkohdeltu ihminen todellakin vain puolustautuu ylivoimaista vihollista vastaan - sen nimi on mieletön todellisuus

Itselläni on kokemusta näistä jutuista. "

????

Edelleen lähteellä?
        Oletko huomannut tämän kirjoittelun viihdearvon?

;)

• M.B.
        temppuilija kirjoitti:

Edelleen lähteellä?
        Oletko huomannut tämän kirjoittelun viihdearvon?

;)

Tämä on janoisten lähteiden lähde kuivassa autiomaassa ja tänne kokoonnumme kaikki kumartuaksemme nauttimaan virvoketta selvitäksemme hengissä koettelevasta kuivuudesta..

*köhii keuhkoistaan hiekkaa*

• M.B. kirjoitti:

Tämä on janoisten lähteiden lähde kuivassa autiomaassa ja tänne kokoonnumme kaikki kumartuaksemme nauttimaan virvoketta selvitäksemme hengissä koettelevasta kuivuudesta..

*köhii keuhkoistaan hiekkaa*

* tarjoo leilistä taskulämmintä vettä *

• M.B.
        temppuilija kirjoitti:

* tarjoo leilistä taskulämmintä vettä *

*kulauttelee kunnolla yskimisen lomassa*

Kiitos, tästä onkin jo enemmän apua kuin palstalähteestä.. :)

• M.B. kirjoitti:

*kulauttelee kunnolla yskimisen lomassa*

Kiitos, tästä onkin jo enemmän apua kuin palstalähteestä.. :)

* nauttii palstalähteestä *

;)

• M.B.
        temppuilija kirjoitti:

* nauttii palstalähteestä *

;)

:DD Ja tää vois yrittää uudestaan itsensä kellistämistä kumoon..

*tunkee kourakaupalla yskänpastilleja kitaan*

:)

• M.B. kirjoitti:

:DD Ja tää vois yrittää uudestaan itsensä kellistämistä kumoon..

*tunkee kourakaupalla yskänpastilleja kitaan*

:)

vastaisuuden varalle

* kaataa lähteestä kultaisen kauhallisen taskulämmintä elämän vettä leiliin *

ojentaa leilin mää:lle

(ja pitää kultaisen kauhan itsellään - hä hä hää!)

• Hyvin tiivistetty

Amen.

• taipa vaan teet iha rekistetöityneen nimimerkin, esim kuin mulla. ei sen hankalampaa...

• äiti40v

No, tämä loppuhan osoitti kaiken mielettömyyden. Ihan kuin kiusaisitte tms. Enpä taida tätä palstaa enää kurkkia. Logiikka puuttuu.

Olen ihan ulkopuolinen henkilö ja toivon, että palstan ylläpito siivoaisi hiukan.

Kun on ihan oikeasti koko elämänsä kärsinyt narsistisesta äidistä, joka on tehnyt elämästäni helvettiä, vaikka sentään viime vuodet olen rajoja vedellyt rankalla kädellä, niin jotain aiheesta uskoisin tietäväni. Hotakainen kuulosti todella tutulta.

Terapeuttini sanoin: "Ei sentyyppisillä ihmisillä ole kykyä asettua toisen ihmisen asemaan (empatia) vaan muut ihmiset ovat heille välineitä." Itse koen että heidän maailma on mustavalkoinen ja siellä on vain pahiksia ja hyviä. Jos et ole manipuloitavissa, olet vihollinen. Niin kauan kun sinut kyetään vetämään mukaan heidän sotiinsa sinusta on hyötyä ja kuulut sisäpiiriin. Jotain virtaa ne jatkuvista ristiriidoista saavat.

Minä laitoin välit täysin katkolle ja käyn terapiani loppuun, jotta pärjäisin ja saisin syvät haavat parannettua. Vaikeinta on antaa anteeksi. Ymmärtää miksi minä olen ollut uhri. Hyväksyä, että minulla ei ole koskaan ollut äitiä sen sanan oikeassa merkityksessä.

Kukaan normaali isoäiti ei mitätöisi juuri lapsensa melkein menettänyttä äitiä. Olisi niin kaikkivoipainen, että uskoo olevansa erikoislääkäreitä viisaampi maallikko ja levittelisi vielä sukulaisiin tätä väärää tietoa. Se tapahtuma avasi silmäni lopulllisesti. Mitään järkyttävämpää ei tässä elämässä ole kuin pidellä elotonta lasta sylissänsä. Olen niin äärettömän kiitollinen että saimme hänet pitää luonamme.

Tsemppiä meille kaikille! Jonain päivänä aurinko vielä paistaa ilman surua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe