noita Veikkauksen onnenrivit arpoja, joissa pitää saada 2 samaa kuviota päällekkäin 50 sentillä. Olen kokeillut ainakin 200 kertaa, mutta mitään isompaa ei voi saada. 2 euroa tuntuu olevan maksimivoitto. Aina silloin, kun paria ei muodostu, komeilee voittorivissä komeasti 500 euroa. Jo on kusetusta!
Onkos kukaan kokeillut raapia netissä
6
233
Vastaukset
- lotototototo
Niin sun mielestä jokaisella arvalla pitäisi voittaa 500 egeä, olen lotonnut 35 vuotta ja suurin voitto on ollut viisi oikein, lopeta rahapelit niin voitat enempi
- ex pelaaja
Olen pari kertaa ostanut nettiarvan, eihän sieltä mitään tullut, mutta ei tule muualtakaan ostetuilla. Katso niitä voittomamahdollisuuksia, nekin on siellä kerrottu,eli minimaaliset ovat.
Lotonnut olen yli 30 vuotta ja Vikingiä olen pelannut niin kauan kun se on ollut olemassa. Suurin voitto lotossa on 5 oikein, vikingissä 4. Nekin pelit olisi kannattanut jättää pelamatta.
Jokerissa voitin kahdesti viidellä oikein, molemmilla kerroilla yli 3000€, se oli silloin kun sitä vielä kannatti pelata. Tähän nykyiseen pellejokeriin en laita senttiäkään.
Veikkauksen pelit on fiilattu sellaiseksi, että viisas jättäisi ne kokonaan väliin. - hgyuyuoo
Saman saa jos raapii persettä. Täyttä kusetusta.
- entinen tuttu
Veikkauksen arvoissa on numerosaja mistä tietää missä pakassa ja "arvassa "voitto,voitot jaetaan tuttujen kesken ,myös viralliset valvojat saa osansa sekä politiikot ,isoja voittoja ei päästetä markkinoille ennekuin kaikki tyhjät arvat on myyty.
- hölökyt sinnekkin
kukapa valvoo että yleensä suurempia voittoarpoja liikkeelle lähtee, no isoveli tietenkin. Uskokaa jo, että rahapelit on keksitty niin, että voittoja mahdollisemman vähän ja valtion eliitti rikastuu. Miksi ihmeessä niitä kädestä ruokitaan???kysyn vaan.
- 31246
ÅÄnestämällä voit ts vaikuttaa, jos voit?!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502