Millasia perjantaitanssit ovat Tallukassa (Vääksy)? Käykö tanssitaitoisia miehiä ilman paria? Mikä on ikähaitari?Tulipunaruusuja hieman suunnittelin, kun oon siinä lähellä käymässä.
Tallukan tanssit
6
2552
Vastaukset
- Lattarilikka
Kai sen kanssa tanssiakin voi?
- lattarilikka
jaa, edellinen viesti onkin sitten poistettu...
- toiset osaa toiset e
Onpa taas helppo arvata, mikä oli suurin piirtein poistetun viestin sisältö ja ketä se koski, vaikka en sitä ehtinyt lukea!
On se niin suurta se kateus toisia osaavia tanssijoita kohtaan!- osaavas
ketä osaavaa,?Tallukassa ei niitä ainakaan ole
- Äinään Miäs
Tallukka on pikkuinen,kuten tiedätte.
- Lattarilikka
Tallukasta ei tullut tolkkua tällä palstalla, joten suunnistin askeleeni Yöjalkaan. Oikein hauskat tanssit! Kiitokset ttanssittajilleni! Orkesteri soitti hyvin ja hyvää tanssimusiikkia, vaikka lattareita olisin kaivannut enemmän. Lattialla ei ollut liikaa tungosta, vaan juuri sopivasti väkeä. Lattia tuli myös putsattua pitkillä hiuksillani. Käykääpä lähempänä asuvat kokeilemassa Tallukan tansseja ja kertokaa sit palstalla, millaista oli. Voisin suunnata seuraavalla reissulla sinne, jos näyttäisi lupaavalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701