Oli niin hauskaa lukea sen kehuskeluita, olivat sitten totta tai tarua. Aika hässijä. Vai onko saanut kevät-kesä-syys- ja talvipillua tarpeekseen monelta naiselta, joukossa pari kolme rouvaa, kuten minäkin olen, vai onko saanut turpaan niiden miehiltä? Toivottavasti vain tussua eikä turpaan, on niin hauska mies, että minä ölukisin mielellään lisäseikkailuita.
Missä on se hauska Satakunnan nussijapoika?
12
669
Vastaukset
- asdaaaafasdf
haista huora vittu
ja tapa ittes - Luin justiin nti
Ilmoittelee vihjaavasti "Missä Heinolassa" -kohteessa.
- ekkönä muista
No Jyrängössä
- Kuulijaneiti kuulee
Olipa tosiaan sen Satakunnan nusupojan pieksäny joku rekkamies, kun se oli sen rekan muijaa käyny jyystämässä ja jääny v..tun päältä kii, oli akkaki saanut läksyn. Niin käy kun himotsee ja käyttää toisen omaa.
- Työmies vaa
Yritti se paska panna munkin muijaa mut pääsiin väliin ku se oli vokottamassa eukolta pilluva, on iha mahoto ja hanakka v..tun perrään, varokaat sitä, aena kulhi sojosa akkojen kimpusa. Pannee kaekki jokka kahella jalala liikkuut vanahoja ämmijä myöte, meikäisennii muija jo ylj 50 eikä oo juur mikkään näkönen, lihava.
- Aloittajarouva20v
Nyt sen tapasin! Ihana mies! Osaa ottaa naisen. Ei hosu eikä heti laske sisään, vaan naida hinkkasi liki tunnin ennen kuin ejakuloi kondomiin. Otin sitten suihin ja jätkällä ruikkasikin aika pian. Täytin eilen 20. Mikä onni tavata tämä Satakunnan nussssssijapoika! Oli letkulla mittaa. Otin kahden kourin varresta kiinni kun sillä seisoi ja vielä jäi heppi jakovaraa. Suosittelen. Hepu itse ei ole kovin kummosen näköinen, on lyhyehkö, alle 170 sm ja laiha luikku, mutta mikä ihana kyyyyrrrppää!
- Sysmän yh
Olen kateellinen,mistä sen löysit?
- Se iskijärouva 20v
Usko tai älä, mutta totta on, että Heinolan kirjaston sähköpostipäätteltä, tuli jonottamaan jälkeeni 15 minsan koneelle, ja kysyi minulta meneekö kauan. Ruvettiin siinä juttskaamaan, ja huomasin puheesta tai oikeammin murteesta että kaveri ei ole ainakaan paikallallisia, ja sanoinkin sen, johon arvioni mukaan ikäiseni mies vastasi että on Satakunnan puolesta. Aavistin heti kenestä on kyse ja tein asiaa enemmänkin niin että päädyimme istumaan kellarikerroksen lehtihuoneeseen ja sieltä meille, kun olin päivällä yksin ja mieheni ajossa. Käsi kuten kävi, ja sain nauttia tosi pitkään tosi pitkästä vehkeestä. Mene hyvä tyttö kytikseen puolen päivän tienoilla kirjastoon ja jos on säkää, voit tavata ja kokea hurmion, jos olet ottavainen ja antavainen. En uskalla olla vakkaria hänelle, mutta numero on ja meili mulla, ja ollaan tavattu hänen luukussa jo kolme kertaa. En ole antanut omia tietojani enkä oikein kehtaa enää kutsua meille, kun on noita uteliaita naapureita.
- Sama nuori rouva
Se iskijärouva 20v kirjoitti:
Usko tai älä, mutta totta on, että Heinolan kirjaston sähköpostipäätteltä, tuli jonottamaan jälkeeni 15 minsan koneelle, ja kysyi minulta meneekö kauan. Ruvettiin siinä juttskaamaan, ja huomasin puheesta tai oikeammin murteesta että kaveri ei ole ainakaan paikallallisia, ja sanoinkin sen, johon arvioni mukaan ikäiseni mies vastasi että on Satakunnan puolesta. Aavistin heti kenestä on kyse ja tein asiaa enemmänkin niin että päädyimme istumaan kellarikerroksen lehtihuoneeseen ja sieltä meille, kun olin päivällä yksin ja mieheni ajossa. Käsi kuten kävi, ja sain nauttia tosi pitkään tosi pitkästä vehkeestä. Mene hyvä tyttö kytikseen puolen päivän tienoilla kirjastoon ja jos on säkää, voit tavata ja kokea hurmion, jos olet ottavainen ja antavainen. En uskalla olla vakkaria hänelle, mutta numero on ja meili mulla, ja ollaan tavattu hänen luukussa jo kolme kertaa. En ole antanut omia tietojani enkä oikein kehtaa enää kutsua meille, kun on noita uteliaita naapureita.
Ja vielä kun unohtui tuntomerkkejä: Minua (174) lyhyempi kaveri, lyhyt siilitukka, tumma, rento farkkuasu melkein aina, siniharmaat silmät, nopea puhetapa, siis "säkeltää". Ja osaa sekstailla! Niitä yksityiskohtia en käy kuvaamaan ettet halkea kateudesta, ota itse selvää.
- Sysmän yh
okkay.Antaako se paljaalla? Ei haittais vaikka joku panisi mut taas paksuksi.kotona on kiva oleilla:)
- Himokasaviovaimo 20v
Kondomeja käytettiin, mutta viime kerralla ei ollut mulla eikä hällä kumia, joten... arvaat että pakko, niin mikä v...un pakko!, jees, oli n u s s i a paljaalla, ja se se olikii herkkuva! Voi taivas! Sain kahdet tärinäorkut, sellaset että heikotti vielä kadulla himaan päin mennessä, ja kaveri laski sisään, ei siinä muuta voinut, hipstereihin valu koko kotimatkan märkää spermaa, hitto! No perheeseen menee ja ukon piikkiin, jos paksuna olen. Ei meillä yhteistä beibiä ookkaan, ei ole startannu vaikka ollaan jo koko viime aviovuosi n u s s i t t u ilman mitään paljaaltaan ja olen imaissut sisääni joka tipan, jos ei p i l l u u n, niin sitten poskeen ja nielly. Älä ole kade, mutta voit lainata vapaasti kunnon paniomiestä, jollaista en ole ennen Hönölästä tavannut, vaikka jo lukioaikana panin varmaan kymmenien kundien kaa jokossa myöhemmin vanhojakin äijiä, joiden pitäis olla kokeneita muka.
- Tärkein asia Suomess
Ovatko Satakunnan nussijapoika ja Opiskelijaneitonen yhtyneet koskaan? Siinä olisi hyvä pari toisiaan täydentämässä. Heille sopisi yhteiseksi mainokseksi seksi ja Peter Nyqordin kuolematon mietelause, jonka hän julkaisi ääneen Rintheessä ohjelmassa: "Nussiminen on kivaa." Laittamattomasti sanottu. Peterillä on jopa oma kondomimerkki. Hän on niiden suojaaman kullinsa upottanut sivusanojen mukaan jo tuhansiin neitoperseisiin, siis tarkoittaen vittuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472