30v, kohta 31 v onnellisessa parisuhteessa elävä nainen etsii juttuseuraa. Sitt kun ollaan pitkään mailattu, niin sitt ehkä, jos molemmille tuntuu siltä, voidaan mennä kahville tai jotain. Jos siis satutaan olemaan samassa kaupungissa. Mä asun pk-seudulla, mutta juttelen mielelläni ihmisten kaa muillakin puolilla Suomea.
Minulla tärkeää on ihmisten ja eläinten oikeudet sekä tasa-arvo. Jos minun pitäisi valita _yksi_ asia mihin yhteiskunta (Suomi) pitäisi just nyt panostaa, se olisi nuorten hyvinvointi ja mielenterveys.
Olen kiinnostunut uskonnoista, psykologiasta, kriminologiasta, sosiologiasta ja filosofiasta.
Harrastuksiin kuuluu kirjoittaminen, lukeminen, käsityöt, tv-sarjojen katsominen ja netissä surffaaminen.
Kuten otsikossa kirjoitin, olen pakana. Tai siis, en tykkää lokeroida itseni, mutta luonnonuskonnot ovat mulle tärkeät. Tykkään kuitenkin keskustella kaikista eri uskonnoista ja elämänkatseista ja filosofioista.
Ihmisarvot ovat minulle tärkeät, ja mua ärsyttää kaikki kysymykset missä pitää vastata että onko mies tai nainen eikä ole mikään kolmas vaihtoehto eikä saa jättää vastamattakaan. Olen ihan tyytyväinen siihen että olen nainen, mutta tiedän ihmisiä jotka eivät ole. Miksi yksi pieni kromosooni päättää niin paljon???
Avopuolisoni ja minun kanssa elää neljä karvalasta, eli kissaa
Pakana etsii juttuseuraa!!
fiddle.fay
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701