Kuinka paljon treeniä vaatii..

wnBLihaskImmppu

Olen nyt alottanut treenaan itteni sopusuhtaiseen kuntoon, koska coopperissa tulokseni laski 300m. Ja ajattelin treenata itteni hyvään kuntoon niin lihaksista kuin yleiskunnostakin.
Käytössäni mulla on rekkitanko missä pystyn tekemään mm. normi leuanvetoja, sekä dippejä, vatsalihaspenkki, crosstrainer, sekä nyt olen tehnyt punnerruksia tälläisella ohjelmalla: http://www.100punnerrusta.com/ ja lenkkeillä en voi kovin kauaa koska minulla on penikat jaloissa.
Ja noissa punnerruksissa viikossa kolme olen nytten, eli yli 30 punnerrusta menee.
Ikää löytyy vasta vaivaiset 17 vuotta, ja ajattelin kysyä että onko minun mitenkään mahdollista hommata kunnollisia näkyviä rintalihaksia, sekä sitä kuuluisaa sikspäkkiä kyseisillä harjotteilla? Normaalipainoinen olen.
Itse kyllä uskosin että saisin näkyvät vatsalihakset crosstrainerin, lenkin ja vatsalihasliikkeiden avulla. Mutta haluan myös hyvät rintalihakset, ja eikös se onnistu kans crosstrainerilla, sekä leuanvedoilla että punnerruksilla? Mitä muita lihaksia tuo minun treenini tulisi harjoittaan kun kolmesti viikossa (ma,ke,pe) olen ajatellut treenata. Selkää mahdollisesti, mutta kasvattaisiko nuo treenit vielä minun hauistani?

1

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-A

Kyllä se on "napittomalle" lähes mahdoton tie yhtä aikaa hankkia lihasmassaa, ja kuitenkin vetää rasvat äärimmäisen alas. Lihasten kasvattaminen vaatii RUOKAA, ja treenatakin on vit...viheliäistä nälissään...(olen kisadieetillä itse..)

Mutta se ei tarkoita, etteikö sitä pystyisi tekemään vähällä lihomisella, sinun PITÄÄ syödä painosi mukainen peruskulutus(pysyt terveenä), ja jos siihen päälle otat 500 kaloria proteiinipitoisena juomana/ruokana päivittäin, niin sanoisin ettet liho kovin kummoisesti. Päälle säännöllistä treeniä KUNNON mukaan, ja mielellään nousujohteisesti lisäät rasitusta-hienosäätöä tarpeen mukaan siis.

Varaudu siihen, että aikaa kuluu-mutta keväällä näkyy kyllä varmasti tulosta jo. Mites muuten UIMINEN jonkun lenkin sijaan? Jos paikkakunnalla on hyvä halli, niin eikun sinne vaan. Vesi tekee hyvää sisäisesti ja ulkoisesti.

Saa olla eri mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe