Nyt siis haetaan tietoja:
Mikä taso?
Panos?
Voittosumma ?
Vuosiluku?
Näitä kyselen siksi,koska päiväkenossa en ole ikinä voittanut mitään!!!!!
GALLUPPI! MONIKO ON VOITTANUT PÄIVÄKENOSSA?
7
221
Vastaukset
- katsellaanpas
Vaikka miten päin olisin laittanut päiväkenossa niin voittoa ei ole tullut kuin joskus 50 centtiä mutta sehän ei ole voitto. Aina menee vierestä tai sitten kokonaan siltä kohden kaikka numerot pois, jos on laittanut vähänkin samaan numerosarjaan esim. alkupäähän vaikka 5 numeroa. En ikipäivänä usko, etteivätkö pelatut rivit vaikuta tulokseen. Olen tehnyt kokeita, että laittanut vain alkupään, loppupään tai mistä tahansa muusta paikasta useita rivejä ja käyttänyt saman numerosarjan esim. 20, 30 jne numeroita niin eikös vaan ne ovat puuttuneet kokonaan. Nytkin on taas koe menossa eli katotaan. Olen säilyttänyt kaikki.
- bbnubi
10 taso
1 euron panos
0 - 1 euroa
2011 - mukava seurata
No niin, kuten tuolla edellä kerroin että katotaan ja näinhän se meni!!!!
31-42 väli kokonaan pois, samoin 52-62 väli. Joopa joo!!!! Se menee juuri niin. Olisikohan mitenkään pelaltuilla riveillä vaikutusta. Sen jälkeen kun palaute veikkaukselle meni, ei ole tullut yhtään 7 samaa numeroa mutta muuten pitkien sarjojen poistaminen jatkuu. - kokkoo52342424
240e voitin 8 tasolla joskus 2011
- tässäpä sitä
Melkein aina ei mitään ja muutaman kerran 50 centtiä vaikka tekisi 15-20 riviä ja miten päin tahansa niitä pyörittäisi (4-7 tasoa) niin aina sama juttu, 4-tasolla korkeintaan 2 oikein, 5-tasolla 3 oikein, samoin 6-tasolla ja 7-tasolla joskus silloin tällöin 4 eli se 50 centtiä, niin tänäänkin ja vierestä viedään tai kokonaan numerosarja pois. Ja tätä on jatkunut koko päiväkenon historian ajan. Tietokone hoitaa homman jotta voittoja ei tule.
- kusti
Keno on täysin huijausta ja Veikkaukselle rahasampo. Olen sitä mieltä, että heilä on joku systeemi miten numerot tulevat ja voittaja ei juurikaan.
- mnkngvf
Onhan niitä voittoja tullut panoksen palautuksesta -100 euroon asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462