tässä oisin mahdollisesti hankkimassa ekaa bemua ja nuo kyseiset mallit iskee pahasti ärhäkkäällä ulkomudolla ja moottorilla silmään. kyseessä olis 2006-2007 mallit. olikos näissä malleissa tuota automaatti vaihelaatikko vikoja? aika kalliita korjata mitä oon kuullut?
muuta huomiotavaa esim. huoltohinnoissa saati kaalliissa kulutusosissa, jakopää hihnan vaihto väli yms... mistä ny keksitte kertoa.
kiitokset etukäteen
525/530 kiikarissa
9
387
Vastaukset
- oigiggigigi
vikoja on sen mitä ehdit korjata, kierrä kaukaa kyseiset mallit kun ne on vain faseliftattuja bulkkimalleja eli kasattu niistä osista jotka on tippunut liukuhihnalta lattialle ja semmosta,
koneet syö öljyä minkä kerkee lisätä ja tehot on mitä on.paperilla tehot on ok mutta kun ajamaan lähet niin ei kuulu kuin semmosta louskutusta koneesta mutta mihinkkän ei kule
älä siis osta,osta joku muu! - X-Drive
Paskat ne mitään syö. Mulla 530XiA 2005. Hyvin on pelannut.
Vinkkinä, että btcf.fi sivuilla keskustelua. - Lääkkeet loppu
mun mielestä parasta vanhakoppasessa 500-sarjassa (vain sedanissa) on takavalot. Ne näyttää pimeässä vähän niin kuin kissan viiksiltä. höhö.
- joppppee
EI SYÖ ÖLJYÄ AINAKAAN 520D
Mutta moottori hajos 200 000kilometrin paikkeilla.
Maahantuoja,autoliike ja tehdas ponsoroivat uuden koneen.
Nyt on auto pelannut - Julppa
Itselläni on E60 BMW 525i sedan vm. 2004 ostin auton viime kesän alussa ja olen nyt rullannut sillä moitteetta 40 000km ilman mitään ongelmia. Eiku oho ainut vika oli et parkkivalot palo!
- ---
Olipas surkea kestoiset parkkivalot.
- parasonbmw
mulla samanlainen mut vuoden ikäero ja 250tkmrullausta ilman mitään remontteja, ei tarvinnu tankatakkaan
- IS-F
parasonbmw kirjoitti:
mulla samanlainen mut vuoden ikäero ja 250tkmrullausta ilman mitään remontteja, ei tarvinnu tankatakkaan
Eli olet joutunut työntämään autoasi 250 tkm? Tuttua BMW:n "laatua".
- Sinäpä
IS-F kirjoitti:
Eli olet joutunut työntämään autoasi 250 tkm? Tuttua BMW:n "laatua".
Taidat olla aika kakara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82718Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1632620- 1842481
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122004Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181975Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541818Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691548Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101113Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681109Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63960