monesti kuulee,ku ihmiset haukkuu h.housuja ja sanoo et näyttää ku ois paskat housuissa. No,nyt kiinnostaa tietää,että kumipa housuja tarkotetaa ? puhuuko ihmiset OIKEISTA haaremihousuista,jotka näyttää melkee ku ois hame: http://www.google.fi/imgres?q=haaremihousut&um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1T4ACEW_fiFI415&biw=1366&bih=513&tbm=isch&tbnid=7-jVPY-qT6n71M:&imgrefurl=http://aurinkoa.tarjoaa.fi/tuotteet.html?id=32/417&back=history&docid=PMlsVTvf0e27rM&imgurl=http://aurinkoa.tarjoaa.fi/files/aurinkoa.tarjoaa.fi/vaatteet/naistenhousut/sade_1.jpg&w=523&h=1000&ei=XI-tTrPsBK3E4gSx_amUDw&zoom=1&iact=rc&dur=208&sig=109432377918976138481&page=2&tbnh=130&tbnw=68&start=17&ndsp=19&ved=1t:429,r:14,s:17&tx=33&ty=52
vaiko sitte näistä k a u h e i s t a muotihousuista,jotka tosiaanki näyttää et ois paskat housuissa: http://www.google.fi/imgres?q=haaremihousut&um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1T4ACEW_fiFI415&biw=1366&bih=513&tbm=isch&tbnid=DzrnDnpAQojR_M:&imgrefurl=http://vierasvara.blogspot.com/2009/03/haaremihousut.html&docid=AFJvXcQYENS6wM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_wgb2h8ANQjk/Sb_s2RB81pI/AAAAAAAAAGw/MzWh_KD5-T8/s400/harem.jpg&w=399&h=400&ei=XI-tTrPsBK3E4gSx_amUDw&zoom=1&iact=rc&dur=97&sig=109432377918976138481&page=1&tbnh=128&tbnw=128&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=105&ty=75
http://www.google.fi/imgres?q=haaremihousut&um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1T4ACEW_fiFI415&biw=1366&bih=513&tbm=isch&tbnid=HLIIqNVgHb_dxM:&imgrefurl=http://businessdress.blogspot.com/2011/03/haaremihousut-in-vai-out.html&docid=EHFtrPzH11NXSM&imgurl=http://www.stylebakery.com/daily/images/6a00d8341c733953ef01156f2733b3970c-800wi.jpg.jpeg&w=500&h=390&ei=XI-tTrPsBK3E4gSx_amUDw&zoom=1&iact=rc&dur=133&sig=109432377918976138481&page=1&tbnh=128&tbnw=164&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=99&ty=67
Haaremihousuista
hippiehippiehoorah
3
244
Vastaukset
- weya
Noista jälkimmäisistä. Hrrh.
- 12+11
Joo, nuo jälkimmäiset on rumat, mutta ei mua häiritse jos joku tykkää pitää. Musta ne ei vaan imartele kenenkään vartaloa. Sellaiset klassiset koristeelliset haaremihousut on ihan kauniit, ei mitkään harmaat virttyneet pappakalsarit.
- Jblaze
Itse käytän harem housuja ja en ole saanut kuin positiivista palautetta :) olen mies joten ihan miesten malleja käytän. Joillakin naisilla ne näyttävät oikein näteiltä , toisille taas ei sovi sit yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482