Tilanne on ikävä, todella ikävä. Tänään olen laittanut myyntiin jopa käytettyjä alushousujani, olen niin pohjalla.
Vuodatuksesta tulisi liian pitkä että miksi olen tähän tilanteeseen päätynyt, paljon tarvitsisin rahaa, miksi en saa pankista, miksi mennyt luottotiedot....
Haluaisin vain saada nopeasti yöunet takaisin. Hölmöillyt olen nuoruudessa, sekä nyt ja pahasti. Uskokaa pois, kolmen lapsen äiti osaa ottaa opikseen. Ja nt olen ottanut.
Mitä seuraavaksi, seksiä rahasta? Niin alas en asetu. Onko yksityisiä lainanantajia oikeasti, jos on, tarvitsisin sellaisen apua. Maksan takaisin, sopimukset tehdään kunnollisesti, vuosikorko hyvä mutta ihan taivaan rajaan en mene siinäkään. Kuukaudessa pystyisin lyhentämään lainaa 250-300e ja pystyn sopimukseen antamaan jonkinlaisia takauksiakin.
Jos tiedät ketään joka voi auttaa, yhteydenotot sähköpostiin Netikkakaupat(a)hotmail.fi
Yksityisiä rahanlainaajia, onko heitä oikeasti?
20
1100
Vastaukset
- Netikka
Haluan vielä lisätä että kyse ei ole kohtuuttoman suuresta lainasta minkä tarvitsen. Eli emme puhu kymmenistä tuhansista, mutta parista tuhannesta.
- Grohva
Mitä ne "jonkinlaiset takaukset" ovat? Toivottavasti jotain parempaa kuin Kreikan valtiolta saadut.
- Netikka
Jaahas...paha sanoa, koska en ole koskaan tällä lailla lainaa ottanut. Sovin asioista mielellään sähköpostitse, en julkisesti. Eli tarkoitan etten tiedä millaisia takauksia lainaajat haluaa. Onko selitetty ymmärrettävästi? :)
Sanotaanko myös näin että koskaan en ennen ole tälläisessä hädässä ollut ja uskotteko kuinka nöyryyttävää on oikeastaan pyytää mahdollista lainaa julkisesti. Sen voin toki heti alkuun sanoa että sukupuolielin jutut voidaan jättää sähköpostien ulkopuolelle, ihan niin alas en minäkään vajoa asiani kanssa. (Joten kiitos sillekkin herralle joka tarjosi rahaa synnytynelintäni vastaan, toivottavasti vastaukseni sinulle tyydytti.)
Ja joo, Kreikan valtio... Heh, se vasta aika tapaus onkin ollut. Mutta voin tähän samaan syssyyn antaa vaikka ilmaisen mainoksen, kannattaa varmaan teidän rahakkaampien harkita ostavan vaikka loma-asuntoa kreikasta, voisi saada halvalla.- hmmm...
Uskon kyllä että olet pahassa tilanteessa mutta jos niinkin pientä lainaa ei saa vakuuksia vastaan kavereilta,tuttavilta tai sukulaisilta niin jossain mättää. Jos ylpeys ei anna sinun tunnustaa tilannettasi heille niin sitten joutuu kärsimään...
- Kova selittämään
"uskotteko kuinka nöyryyttävää on oikeastaan pyytää mahdollista lainaa julkisesti. "
Älä selitä. Miten sinä voi olla nöyryytetty julkisuudessa, kun emme tiedä edes nimeäsi. - -mokkula-
Kova selittämään kirjoitti:
"uskotteko kuinka nöyryyttävää on oikeastaan pyytää mahdollista lainaa julkisesti. "
Älä selitä. Miten sinä voi olla nöyryytetty julkisuudessa, kun emme tiedä edes nimeäsi.se nimi on netikka......
muakin nolottais pyytää mokkulana rahaa... vielä julkisesti - niinps.
hmmm... kirjoitti:
Uskon kyllä että olet pahassa tilanteessa mutta jos niinkin pientä lainaa ei saa vakuuksia vastaan kavereilta,tuttavilta tai sukulaisilta niin jossain mättää. Jos ylpeys ei anna sinun tunnustaa tilannettasi heille niin sitten joutuu kärsimään...
kaverit ja sukulaiset saattavat olla yhtä persaukisia. Ainakin mun on.
- uskokaa jo
Turhaa laitatta näitä rahan keruu viestejä. Jos ei lainanantajalle ole antaa oikeaa panttia, niin ei sitä lainaa tipu. Jos sukulaiset/vanhemmat eivät auta, niin ainut tapa millä sen rahan saat on nimenomaan itsesi myyminen. Ei thaikku-tytötkään mielikseen sextaile kännisten turistien kanssa, mutta heillä ei ihan oikeasti ole vaihtoehtoja.
- Exxon Valdez
millä sen rahan saat on nimenomaan itsesi myyminen
Ja todistettavasti näin on jo käynnyt kolme kertaa.
- Netikka
Sukulaisia ei kamalasti ole minulla ja ystävät ja tuttavat koostuvat pääsäntöisesti pienipalkkaisista lapsiperheistä tai opiskelijoista. Tilanteeni heistä tietävät jo ne ketkä olen sen tarpeelliseksi kokenut.
"Uskokaa jo" nimimerkille, anteeksi laittamani viesti. Minä ajattelin että olisin ihan oikeasti voinut löytää tätä kautta pienen lainan, jonka tiedän maksavani ja pystyväni maksaa takaisin kyllä kohtuu ajassa ja sopivalla korolla. En ehkä eilen ihan loppuun asti ajatellut tuota viestiäni, lähinnä toimin varmaan pienessä epätoivossa. Minun oikeista panteistanihan sinä et tosin voi tietää.
Thai-tyttöihin, ehkä heillä on erinlainen kasvatus kuin minulla asian kanssa? Käsittääkseni heistä osa etsii myös ihan avioliittoakin ja ihmistä joka veisi heidät pois, itse en ainakaan ole liittoa etsimässä.
Huoraaminenhan on maailman vanhimpia ammatteja ja ei, minä en koe väärin sitä asiaa heiltä jos he tekevät sen omasta tahdosta. Pakottamisesta eli jos joku myy heitä tai vaihtoehtojen puutteiden takia en asiasta pidä.- VOI VOI ja taas
Kerropas netikka miten sä teet tuon itses myymisen fiksusti?
Meet sä sanoo jollekin miehelle suoraa päin naamaa, että pesää olis myynnissä tai kerrot miehelle, että on housut myynnissä.... vai miten?
Ei se onnistu ku autokauppa, että asiakas tulee ja kertoo mitä on ajatellut... sit myyjä soittaa luottokuntaa ja kysyy onko se kelvollinen...
Vaikeat on markkinat tuolla alalla.
- One light burning
Minusta tuntuu äärimmäisen pahalta, kun ihminen hakee apua ongelmaansa, niin oitis löytyy viisastelijoita, joiden pääasiallinen tarkoitus tuntuu useinmiten olevan jo valmiiksi henkisesti kovilla olevan ihmisen lyöminen maan rakoon. Itse olen pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa ja ajatukset ovat käyneet hyvinkin synkissä vaihtoehdoissa suuren häpeän, pelon, masennuksen lisääntymisen vuoksi. Osa meistä (itseni mukaanlukien) olisi varmaan pitänyt toimia toisin ja olen itseni ankarin arvostelija, mutta toivoisin todella ihmisten, jotka omaa erinomaisuuttaan esilletuodakseen tulevat avaamaan sanaisen arkkunsa asenteella " itse olet itsesi kuseen järjestänyt. Järjestä nyt itsesi siitä pois." Suku voi olla hyvä tukija ja mahdollinen auttaja, mutta se voi olla myös pahin. Omassa suvussani ei voi tehdä virheitä. Tässä suvussamme ollaan mestareita olemaan jälkiviisaita siinä, että kun perheenjäsenellä menee huonosti, hänet jätetään sen jälkeen kun on ensin arvosteltu, mikä luuserien ykkönen olet. Kaksi suvun sisällä tapahtunutta itsemurhaa ei ole opettanut mitään. Eli joskus on parempi jättää avunpyyntö sinne suuntaan tekemättä. Toivotan voimia kaikille talousahdingossa oleville ja toivoa, että vaikka olemme tehneet virheitä elämässämme, meillä on silti olemassa asia, jota ihmisarvoksi kutsutaan.
- Yksi sielunkumppani
Sinulle netikka!
Ymmärrän sinua täysin ja itselläni on sama tilanne eli sukulaisia on vähän ja hekin ovat pienipalkkaisia ihmisiä ja vaikka itse yrittääkin hoitaa asioita niin elämässä tulee tilanteita, joille itsekkään ei mahda mitään.
Itse olen joutunut kokemaan todella piinallisen läheisen ihmisen sairastumisen ja siitä seuranneen kuoleman ja sen jälkeen niskaani kaatui muiden velka asiat ja kaikesta huolimatta olen yrittänyt sinnikkäästi jatkaa elämää, vaikka aina se ei ole ollutkaan helppoa.
Täällä palstalla luullaan,että kaikki ovat narkkareita,peliriippuvaisia tai muuten vaan kieroutuneita ihmisiä.
KUULKAA TÄÄLLÄ ON TYÖSSÄ KÄYVIÄ IHMISIÄ, JOITA ELÄMÄ ON VAAN KOHDELLUT KALTOIN ILMAN,ETTÄ HE ITSE OLISIVAT SEN AIHEUTTANEET!
VOIMIA SINULLE NETIKKA! - VOI VOI
Mietin tovin.
Kun mennään ajassa reilu 10v taaksepäin, niin puhuttiin muutamasta tuhannesta markasta, niin se oli jo silloin iso summa. Nyt puhutaan vain muutamista tuhansista. Unohdetaan markat, mutta sanotaan, että kyllä 2000e oli jo euroon siirryttäessä iso summa, kun se oli 31.12.2001 n. 15000 mk
Ja mitä oikeastaan toisten velkaantuminen ketää liikuttaa. Se on surullista, mutta myös me velattomat ja köyhät tehdään omia unelmia ja halutaan joskus jotain, jota ei tarvi talouskrapulassa sitten lusia vuosia.
Ainakin itse olen jäänyt jopa yksin sen takia, että ei ole taloudellista pohjaa ja moraalia mennä toisen luo selitteleen miksi asiat on niin. Omassa elämässä on tullut pataan, kun ollut terveysasioita jotka vaikeutti kaikkea lapsuudesta saakka, ja sitten ku tulit aikuiseksi ja olis pitänyt alkaa elää, niin tuli 90-luvun lama ja vajaakuntoisena / nuorena aikuisena luovut työstä ja sen myöden ihmissuhteista yms.... ja nyt on tämä nykytilanne, joka puree vielä enemmän.
Tuolla alussa tämän viestin alkaja kertoi mitä oli juuri tehnyt.... No, eipä sitä tuollaisella itsensä myymisellä hirveesti tienaa... Ku itse on yksin, nii odottaa mielummin saavansa säälistä kuin rahasta.
Kyllä ne sotkut on itse vain selvitettävä ja tiedettävä miten ne vaikuttaa nykyaikaan ja tulevaan.
ei tää maailma ole mitää hyväntekeväisyyttä, eikä kukaa alistu toisen eteen tuollaisen takia. ..
Muta mitä vaatis se että kun on itse köyhä ja on oppinut osin kantapaan kautta sen miten pallopyörii... Mielestäni se ei riitä, että saa rahat omaan kotiin ja elämiseen.... se vaatii paljon enemmän rahaa, että on oikesti turavassa kaikelta pahalta.
En tiedä haluaisnko edes palastaa muuta kuin itseni, mutta onko siitäkään mitää hyötyä. Jos nyt pitäs olla n. 2 milj. euroa 20 vuoden ajaksi, että olisi asiat hyvin, niin nykymenolla sen summan pitäs olla paljooooo enemmän... Mikää ei riitä, vaikka nyt on kuivilla- Lllllllllllluh
Hyvin sanottu
- Mieheltäsi kysy
"Uskokaa pois, kolmen lapsen äiti osaa ottaa opikseen. Ja nt olen ottanut."
Kysy mieheltäsi rahaa. Samaa talouttahan te olette. - voi voi voi ja VOI!
Tulipa vielä mieleen pari asiaa.
Arvaas Neitikka tuntuuko se nöyryyttävälle, kun lukee näitä kerjäysviestejä samaan aikaan, kun itse on huonossa asemassa luopunut omassa elämässä kaikesta ettei olisi kellekkään vaivaksi.
Se on todella nöyryttävää, että sanoo kaikelle EI; EI, EI - vaikka kaikki tietää, että ei elämä ole luopumista. Sitten täällä käydään kokoajan keskustelua milloin mistäkin asiasta näkökannasa, mikä on hyvää ja paljonko maksaa.
Sitten vähänajanpäästä tulevat sinunkaltaisesi jotka kysyvät lainaa tai kertovat ettei kukaan varoittanut.
Te pikkuvelalla itsenne hirttäneet olette saattaneet onnistumista haluavankin ihmisen elämän perseelleen..... niinkuin tuolla aiemmin sanoin, niin elämä on kallista jo ilman velkaakin. Jos haluat itsellesi kodin ja hyvän elämän vielä sen jälkeenkin kun olet jo luopunut kaikesta rehellisyyden ja pienituloisuuden vuoksi, niin yhden ihmisen harteilla on seuraavalle 20 vuodelle liki 2 miljoonan reikä.
Nyt kun teitä asiat kusseita aletaan hyyssäämään, että pääsette edes nollavelkaan, niin omille haluavan aitoköyhän 2 miljoonan reikä kasvaakin yllättäen paljon isommaksi..... ehkä moninkertaiseksikin. - hoahaohahoahoaohahoa
Kuinka monta aloitusta aiot vielä laittaa?
Ihan kuin sinua ei nyt kirjoistustyylistäsi ja SAMASTA emailsivuston käyttäjänä huomaisi.
HAH. Mihin kummaan tarvitset lainaa 2000 euroa?
Jos pystyt lyhentämään mahdollista lainaasi 250-300e kuukaudessa, et ole minkäänlaisessa lainan tarpeessa.- älä ole tyhmä
Jos olet todella hädässä, niin soita Takuusäätiön palvelevaan puhelimeen ja kunnalliselle velkaneuvojalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472