Hei! Nyt kerron minun gerbiileitteni oloista meillä kotona! Vastatkaa jos on jotain väärää tai hyvää, outoa tai jotain muuta...
1. Ruokaa on aina tarjolla, käytän nyt Oskun Herkkuruokaa johon kuuluu: Kaura, vehnä, maissi, herne, Johanneksen leipäpuu, maissikroketti, porkkana ja kurpitsansiemen. Herkkutikkuja ja pähkinöitä Lauantaisin / Sunnuntaisin / Palkkioksi.
Herkkutanko roikkuu katossa, siihen kuuluvat: maissipelletti, ohra, saflori, kaura ja kauransilmut, kaurahiutaleet, hirssi, pellavansiemen, musta ja raidallinen auringonkukansiemen, kuivatut hedelmät ja pähkinä.
2. Terraarion koko on 100 x 40 x 75, elikkäs melko iso ( yläkertakin on ). Purua noin 13 - 25 cm yleensä ( purut lentelevät aika lailla )... Piiloja on, taloja on 5, tunneleita jotain 3 - 7, ei tietoja oikein... Jyrsittävää kuten WC-rullia, puuta ja pesän pehmukkeena WC-paperia ja heinää. Gerbiilit ovat vasta 5kk vähän päälle, niin melko suuri asumus niillä...
3. Liikuntaa ne saavat joka toinen päivä, juoksutan lattialla aitauksessani noin 20min - 45min. Keinulaútoja sun muuta on terraariossa! Gerbiileitä on kaksi, joten tulevat hyvin toimeen, ovat veljekset.
4. Mistä saan näyttelyistä tietoa?
- Milloin näyttelyt ovat?
- Missä ne ovat?
- Mihin luokkaan ilmoitan gerbiilini?
- Vienkö vain toisen, vai kummatkin?
- Paljon kerta maksaa?
- Kannattaako?
- Kumman vien, Agoutin, vai Lilacin
5. KIITOS VASTAUKSISTA KAIKILLE VASTAAJILLE ETUKÄTEEN!
Jotain tietoa omista gerbiileistäni...
3
75
Vastaukset
- HuliVili123
Vastatkaa vain! Tarvitsisin muilta tietoa! Kitos jos vastaatte!
- lg
noh, ihan hyvin näyttää menevän, jos oikeesti juoksutat gerbujasi jokatoinen päivä, ja hyvänkokonen terra on. Kysyt mikä on huonosti niin voisit esim syottää laadukkaampaa ruokaa kun tuo osku, eläinkaupasta jotakin laadukkaampaa rapunzel gerbiilimix. ja tuoreruokaa myös noin. kerran viikossa. oskussa on paljon rasvaa ja varsinkin kun on vielä ne herkkutikut, itse en anna niitä ikinä gerbuilleni, niin paljon rasvaa niissä on. koska terra on noin iso, laita purua enemmän! vaikka ainakin 30cm. kuivikkeita (wc-paperi ja heinä) on hyvin, samoin jyrsittävää. virikkeeksi heinää voi tunkea vessapaperirullaan, myös pai palaa itse paperia, sitten mukaan muutama herkku niin saavat tonkia.
näyttelyiden aikataulut löytyvät gerbiiliyhdistyksen sivuilta, samoin paikat ja ilmoittautumisohjeet. maksu pyörii 25euron luona per eläin. ota molemmat mukaan, on toisilleen seuraa, ei kumpikaan joudu olemaan yksin. jos et kuljetusboxiin saa juomapulloa, laita iso pala kurkkua mukaan. Mieti, kumpi gerbiileistäsi (uroksia kun ovat) on suurikokoisempi, eli ei mikään ruipelo, ja kumpaa on helpompi käsitellä. lilacin ja agoutin voi molemmat viedä näyttelyihin. - HuliVili123
Mutta mun Osku ruoassa ei oo herkkutikkui....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462