Muuten on nuori nätti naisihminen, mutta ihmettelen sitä pullotusta etumuksessa tiukan minihameen alla?
Naapurina asuu Lady Gaga!
7
238
Vastaukset
- Poker Face
Olen Suomen ensimmäinen, joka on nähnyt livenä Lady Gagan munan!
- MAC-bannit^
Suosittelen elämän hankkimista, näillä jatkuvilla Naapuri-palstan provoiluilla et saavuta mitään.
PS. Suomi24 ylläpito: Ottakaa jo vihdoin ja viimein käyttöön MAC-BANNIT! Loppuisi vihdoin tällaisten älyttömien törkyviestien tulva, mahtaisi rahoittajannekin tykätä. - Lady Gakka
Miten Lady Gaga vastaa puhelimeen?
Vastaus:
"Kakalla" - Bad Romance
On kertonut itse olevansa hermafrodiitti, mutta sanoi myöhemmin sanomansa olevan vitsi.
- Sad Romance
Olihan se jossain vaiheessa Hemoglobiinikin, mutta sekin tais olla uutisankka, tai sitten on melkoinen Kameleontti koko Dude.!
- Lady Ihmisjäte.
Leidi Paska. Musiikki on paskaa, akka ite on täys paska ja ne jotka sen musiikkia kuuntelee on perseestä.
- bang bang,gang bang
Oot tainu lukea liikaa Lucky Lukea!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462