Hei.
Onko kenelläkään tietoa mistä saisi ostettua Nokian puhelimiin merikortin, nyt kun Nokia ovi-kaupasta ei enää saa Navionicsin merikarttaa?...
Merikortti Nokian puhelimeen
7
1244
Vastaukset
- agfakfj78654
Garminin vanhemmat BlueChart kortit toimii Garmin XT symbian sovelluksessa. Tulee vaan paljon kalliimmaksi kuin Navionicsin... Googleta niin löytyy lisää infoa.
- baltic sea
Minäkin päivitin uuteen Nokialaiseen isonäyttöiseen saadakseni varanavigaattorin, maksoin yli 500, ostin navionicsin ja totesin, että ei toimi. Samalla kapine piti lähettää huoltoon ja huollon päivityksessä se toimimatonkin Navionicsi hävisi. Ei ole enää edes toimimatonta. Se siitä OVI-kaupasta...
- 15
Nokiat jumittaa ja kaatuilee niin paljon, että ei sillä mitään navigoida. Hyvä, jos puheluihin voi käyttää...
- karthaako?
Navionics ei toimi Noksussa. Mulla pelitti aluksi hyvin pari kuukautta parilla pienellä kaatuilulla, mutta sitten jokin symbian-päivitys sekoitti softan lopullisesti. Navionics toimii kyllä hyvin android-puhelimissa ja iPadissa sekä iPhonessa, kaikista näistä on kokemusta.
- PopNow
Nokiaan ei saa mitään appseja, ja siksi Nokia onkin alle 1% markkinaosuus USA:ssa mistä app-vallankumous leviää pikkuhiljaa muihinkin maihin.
Jos haluat karttoja osta Android, ja jos haluat kunnon näytön niin osta joku halpa 7-10 tuuman android tablet aasiasta (100-200e). - 5+19
Osaan Nokialaisista saa taskuloiston, en tiedä mikä käyttis on E7:ssa saako siihen. Ehkä parempi vaihtoehto kakkos navigaattoriksi olisi autonavigaattori taskuloistolla tai Oziexplorerilla puhelimen sijaan. WinCE pohjaiset autonavigaattorit käy tähän tarkoitukseen.
- velmuri76
Hanki Tasku Loisto II -ohjelmista merikartat. Toimii hyvin juuri Nokian Symbia-ohjelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701