Kaverini saivat ylipuhuttua minut salille ja ensikertalaisena sitten innostuin kokeilemaan maksimeja penkistä ja kyykystä (mikä on kylläkin aika typerää) nostin ensiksi penkistä 50kg:lla ns.lämpöä ja tein 20 toistoa joka ei tuntunut juurikaan raskaalta sitten 60kg tein 10 toistoa edelleen meni todella helposti
nostimme sitten painot suoraan 90kg jolla sain saman 10 kertaa tosin en enää kevysti, kaverit väittivät kilpaa että olen treenannut mutta voin sanoa että penkkiin tai rautoihin en ole aikaisemmin koskenut, kyykystä sain lämmittely jälkeen 120kg:lla 16 toistoa
Oma painoni on 88kg ja olen 181cm pitkä ja haluaisinkin tietää onko saamani tulokset treenaamattomalle normi kaverille hyvät?
Kuulema hyvät tulokset salilla
13
229
Vastaukset
- qq
Todella surkeat tulokset. Normaalisti jo tuollainen treenaamaton 70kg kaveri nostaa 180kg jalkakyykystä jotain 28 kertaa ja penkista punnertaa 130kg kympin ja syö penkin sarjan päätteeksi.
"POKS"
Ai se olikin unta! - älä yritä
Ja sitten sä heräsit ja otit sormen pois p3r5ee5tä.
- Jaavetti89
Itse nostin ekalla kerralla penkistä ensin 100 kiloa 10 kertaa ja hain lämpöä mut eihän sillä lämpöä edes tullut. Sitten kokeilin nostaa 130 kilolla joka oli helppo, kaverit yllytti ja nostin 140 sitten 150, 160... Joka alkoi jo painaa. 165 nousi kerran ja en ole koskaan treenannut vaan tehnyt maatöitä. Olen 185cm ja 110kg. Tämä on tarina on tosi.
- qq
Motonetistä saa nestetunkkeja edulliseen hintaan. Max. 2t. alle 30 euron.
Tuollaisella välineellä voi nostella jos millaisia painoja ilman että olisi kuntosalia nähnytkään.
Jatkovarrella ja nopeilla pumppausliikkeillä voi saada jopa 2,34 tonnia liikkeeseen.
Pumppaa..pumppaa... - sklfjsldurwerwerwer
Aika hyvin. Itse oon treenannut kuusi vuotta ja sain sata kiloa penkistä vasta viime vuonna. En vain tajua penkkaamista.
- Salitreenaaja
Normi miehellä ihan normaalia vaikka nettijutuissa usein toisenlaisen kuvan saakin.
Aloitin itse treenit 4 vuotta sitten ja nostin penkistä silloin 50 kiloa 6 kertaa. Nyt nostan 100 kiloa 4-5 kertaa.
Mutta jotkut on lahjakkaita ja toiset taas valmiiksi vahvoja ilman salia. Tiedän tyypin joka nostaa 120 kiloa penkistä ilman salitreenejä, oli tehnyt vaan etunojapunnerruksia ja pystypunnerrusta käsipainoilla kotona.
- dyjkyiöldf
Mä tiedän yhden, joka ottaa habaa 50 kilon kaässäreillä sata toistoa, mutta se onkin vetänyt käteen enemmän kuin kuusi maanviljelijää yhteensäkään.
- Åpoytrwqaghklä
Sinä ainakin otat mielelläsi varmasti 55kg käsipainon anukseesi poikittain?
- ...mies
Jos kirjoituksesi on totta, niin on todella kovat tulokset ensikertalaiselle! Mikään mahdottomuus tuo ei ole, tiedän yhden vastaavan tapauksen. Mutta silti todella harvinaista.
- älä yritä
Joo, määki tiiän yhen Eenokin, se on kova jätkä.
- Jarna.T
Hieno kuulla asiallinen viesti, olen aika yllättynyt kyllä itekkin noista tuloksista mitkä ilmeisesti ovat aika hyviä
mutta enpä silti rupea salilla käymään jääköön se homma muille
- einari pitopohja
jeps ja minä taas en ollu tehny halkoja koskaa ja sitten antovat sahan ja jättivät koivikkoon - tein viismottia kolmessa tunnissa. kaverit tuli kattomaan ja vetivät sahan käyntiin. minä kysyin että mikä helvetin pärinä tuo on ???
- 67-v
Sarja hukattuja lahjakkuuksia.
Kuulut siihen joukkoon.
Aina välillä törmää todellisiin lahjakkuuksiin joiden ainutlaatuiset kyvyt ovat jääneet hyödyntämättä.
Ilman minkään tyyppistä voimailutaustaa kertomasi vahvistavat käsitykseni.
Täällä voi anonyyminä lesoilla mitä tahansa mutta kun kaltaisiasi tapaa kasvokkain elävässä elämässäkin.
Tapaamistani paras on saman työpaikan kaveri joka kasvokkain, vakavalla naamalla kertoili punttituloksistaan.
Hän oli tietoinen omasta harrastuksestani ja osallistumisestani kisoihin.
Kaverin kertomat tulokset olisivat antaneet hänelle Tokion olympialaisissa pronssimitalin sarjassaan.
Yksiinkään, edes paikallisiin kisoihin hän ei osallistunut.
Silloin arvokisoissakin kaikki nostivat kemia.avusteisesti joka paikkakunnallamme oli vielä tuntematonta.
Mutta, ole onnellinen!
Tasostasi on treenaamattoman helppo nousta hieman vaivaa nähden kovalle tasolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?553153Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552349Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari882247Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä282241Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1082156Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721862Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971623Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601389Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1421342Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1801238