Miehelllä alaikänen lapsi, asuu samassa. Mies omistaa talon ja suht hyvätuloinen. lapsella kallis harrastus ja aikuinen lapsikin on rahakukkarolla. Siis kaksi lasta, joista yksi alaikäinen.
Silti miehen rahat on loppu usein. Me ei yhdessä matkustella eikä juuri osteta mitään, kolposka ei ole rahaa. Tai ainakin hän niin sanoo. kaikki nitä jää, menee lapsen harrastukseen.
meidän suhde on...no sanotaanko ihan tyhjän päällä. Maksan itse oman auton kulut, oman ruuan, osallistun laskujen maksuun satunnaisesti. Juuri maksoin 300e vesilaskua, sähköä, jätemaksua...olen vaatinut,että selvitetään maksuasiat, vaan on ollut hiljaa. Sittenkun rahat loppuu, alkaa moittia minua. Lapsen harrastukseen menee varmaan 10000e vuodessa.
Mun oli paljon helpompaa olla yksin. Olen sanonut, että en osallistu kuin omiin kuluihin ja sitten osaan yhteisistä kuluista. Ihmettelen mihin rahat häviää? Ei juo, ei polta ei käy missään. Ja on aina pa.
tällästäkö on parisuhde? Tuntuu kuin jokin mättäs ja pahasti. itse olen säästäväinen ja köyhistä oloista, kun taas mies ei osaa käsitellä rahaa, on saanut kaiken aina vanhemmiltaan.
uusperheen laskujen jako
14
345
Vastaukset
- ?????????????
Jo oli sekava kirjoitus.
Aloitetaan nyt siitä, että asutteko yhdessä ?
Jos asutte, onko asunto yhteinen, sinun, miehen vai vuokra ? - wilma60
Olisiko parempi asua eri osoitteessa ja huolehtia itse omista kuluistaan? Juuri raha-asioiden takia minä olen halunnut elää lasteni kanssa yksin ja miesystäväni asuu virallaisesti omassa kodissaan. Ei tarvitse miettiä kuka maksaa mitäkin vaan kumpikin huolehtii omista menoistaan. Paljon aikaa yhdessä vietämme ja ruokaa ostamme kyllä yhdessä mutta emme mieti kumpi nyt maksaa enemmän tai vähemmän.
- mene töihin!
Mene ihminen töihin, niin ei tarvi olla miehen rahakukkarolla. Ilmankos siltä loppuu aina rahat kun olet kinuamassa kaljarahoja.
Mies maksaa lapsensa ja omat menot, sinä voit mennä kahteen duuniin jos ei oo rahaa.- lissu on ääliö
Pinnistele Lissu, osaat varmasti vastata muutakin, kuin tämän saman virren joka kerta.......tai sitten et.....
- kyrpiintynyt
MIKÄ HELVETIN HORO TÄMÄ AINAINEN LUKIHÄIRIÖINEN AKKA ON
- poistui kotoaan
Me kaikki naimme väärän ihmisen... ;-)
- jäätelötötterö
Mies selkeesti kusettaa sua. Asuu ilmaiseksi sun maksamin menojen ja ruokien kustannuksella ja saapi vielä seksiä ... mikäs sen parempi avoliitto ... mulle kävi samoin ... elin narsistin vallan alla ja hyväuskoisena maksoin kaiken jopa 4 vuoden yhteiselon jälkeen yhteisen lapsen menot... kun miekkonen ei enää hyötynyt minusta rahallisesti .. etsi netistä uuden, rikkaamman jonka rahapussilla elelee nyt naisen omakotitalossa, ja melkeinpä vannon ettei maksa mistään mitään kun kaikki on naisen ... ja nainen uskoo miten mies "rakastaa" :DD Mies aikanaan sanoi minulle ettei kukaan nainen vie häneltä omaisuutta ja rahaa, jota hänellä tällä hetkellä on .. työ- ja pääomatuloja vuokrakämpistä ... Mä aion mieheltä nyt viedä ne rahat, yksinkertaisesti tuosta monen vuoden kusetuksesta mitä hän mulle teki ... Mä oon se nainen joka tuli sille kalliiksi .. oon niin paska, vaikken siis ikinä ole rahan perässä ollutkaan ...
- Nettiperhehahhahhaa
Saatan tuntea sen ämmän kuka vei netin välityksellä sun ukkos.Muijalla on ex-miehen jättämä ok-talo ja uusioukkeli muutti siihen kakaransa kanssa,uskotellen akalle rakkauttaan hah,hah,hoo.Sitten siihen hommattiin vielä (iltatähti)melki 50v molemmat (äityli ja uusioisi ).Tiedossa on kuitenkin että nyt kun ukkeli sai iltatähtensä.lähtee hän kohta uusille nettiretkille ,mutta vie puolet tuon pölhön muijan omaisuudesta.Semmosta se on noiden nettiperheiden kanssa,Hahhah,hyhhyh.hyy....oon vähän iloinen.
- Taivahan vallat!!!
On se kumma, että ensin muutetaan yhteen, ja vasta sitten aletaan pohtimaan kuka maksaa ja mitä maksaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
- en ymmärrä
Meillä kun mies saa tilin, laittaa saman tien mun tilille tasan puolet kaikista laskuista (asumiskulut, vakuutus, sähkö, puhelin, netti). Minä hoidan laskujen maksun. Kaupassa maksetaan puoliksi. Omille lapsilleen, jotka teinejä ja ei asu meillä, antaa omistaan mitä haluaa, siihen en puutu. Mutta en todella alkaisi maksumieheksi hänen lastensa harrastuksille. Ap, sinä teet sitä, koska mahdollistat miehesi lasten kallit harrastemaksut maksamalla teidän elämänne!! En ymmärrä naisia jotka suostuvat elättämään miestä.
- ajattelennäin30
No jos asut miehen omistamassa asunnossa, niin laskeahan tuo nyt ensin pitäisi mitä olet hänelle velkaa kuukausittaisesta asumisestasi... koska kukaan täällä leveysasteilla ei elä ilmatteeksi eikä pyhästä hengestä. Ymmärrän tuosta sen, että miehen kukkarolla käy moni, iso lapsi, alaikäinen lapsi, pankki ja verottaja ja vielä näköjään nyksäkin(jonka ei todella siellä pitäisi käydä).
Ap:n ei tarvitse elättää miestä eikä lapsia, mutta toisaalta loisimista on elää vastikkeettomasti miehen omistamassa asunnossa ja "joskus" maksella jotain mitä nyt viitsii maksella. Se miten paljon mies haluaa ja voi tuhlata matkusteluun tai lomiin on aivan täysin hänen asiansa; itse jopa arvostan enemmän miestä joka tukee aikuistuvia lapsiaan kuin miestä joka niistä viis veisaa ja lähtee lumppunsa kanssa jonnekin thaimaaseen...- näin se on nähtävä.
ei vaan Thaimaahan, muuten puhuit asiaa .
- töitä hakemaan
Mene hakemaan töitä! On kumma että elät siivellä, sitten valitat että mies lapsineen syö sun rahoillas... hanki toinen tai kolme duunia.. että elättä ittes.
- opopo
Lissuuu.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712555Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742453Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu591908Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1181809Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve251351Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271337Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171178