Minulla on Skoda Oktavia farkku kokeilla, vaihtoehtona on Ford Focus farkku, kumman valitsen?
Esitän saman kysymyksenSkoda palstalla.
Bensiini autosta on kysymys.
Kumman valitsen?
9
376
Vastaukset
- Neuvonantaja Nenonen
Valitse parempi. Perstuntuman mukaan, nuo molemmat ihan ok jos tykkää.
- PT70
Vaihdoin juuri octavia farmarin uuteen focus farkkuun enkä kadu päivääkään. Octavia on vanhanaikaisen näköinen toisin kuin uusi focus, joka on todella makean näköinen niin sisältä kuin ulkoakin ja ajettavuuskin on mielestäni parempi kuin octaviassa. Ja sisämelu on octaviassa melkoinen vaikka eipä focuskaan mikään hiljainen ole, mutta melun sävy on siedettävämpi kuin octaviassa. Focuksessa on myös vuotta pidempi takuu. Omasta puolesta voin kyllä suositella focusta. Itse ajan dieselillä, joten bensiinimalleista ei ole kokemusta mutta jos focukseen päädyt niin varmaan kannattaisi ottaa se ecoboost koneella.
- älä sit valita
Hi, valinta kriteerinä nätimpi ja pidempi takuu ja ehkä miellyttävämpi melutaso.
Valitsiko vaimo värin? - Pitää olla sopiva!
älä sit valita kirjoitti:
Hi, valinta kriteerinä nätimpi ja pidempi takuu ja ehkä miellyttävämpi melutaso.
Valitsiko vaimo värin?Kyllä auto pitää miellyttää ostajaa. Vaikka joku malli olisi kuinka järkevää niin en ostaisi mikäli se ei mielyttäisi silmää!
- nimim.epätietoinen
NIIN ONKO VÄÄRIN JOS VALITSEE PAREMMAN JA ITSEÄÄN MIELLYTTÄVÄN AUTON??? ;)
- FÖÖRD
FOCUS!!!!!!!
- Valitsenko väärin?
No en tiedä teinkö oikein, mutta valitsin kuitenkin Focuksen ja tilasin tänään auton. Minun valintani plussat olivat nykyaikainen korimalli, pitempi takuu, käyttäjien kokemukset 1.2TSi:n kylmyydestä ja Fordin parempi "nimi".
Miinukset olivat Focuksen kovemmat rengasääneet, valitettavasti vieläkin.- Maisteri 1998
Tälläinen vertaus on kunnianloukkaus Fordia kohtaan,olihan Ford ensimmäinen auto joka tuli liukuhihnalta ja muut ovat vain kopioita.Sitä ei vain tajua peruskoulupohjalta.
- Valitsit oikein!!
Joo, nuo rengasäänet kun saisi vielä pienemmäksi, niin uus Focus olis lähes täydellinen!!
Millä koneella otit, minulla 150hp Ecoboost powershift.. Kyllä on mukava ja hieno ajella!! ja vie vähemmän kuin edellinen focus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462