Olen tuntenut kaverini vuosien ajan yhteisen harrastuksen puitteissa ja tulleet erittäin hyvin toimeen. Viimeksi jutellessamme juttu kääntyi itsetyydytykseen ja totesimme molemmat harjoittavamme sitä. Varovasti sanoin alkaneeni myös kiinnostumaan toisista miehistä ja heidän kaluistaan ja että olisi kiva päästä kokeilemaankin johon kaverini totesi, että kyllä, eihän siinä mitään. (en kertonut, että minulla on tosin jo kokemusta miehistä). Arkuuttani en jatkanut juttua, kai pelkäsin, että ystävyytemme voisi kärsiä siitä... Olemme sen jälkeen olleet kerran yhteydessä mutta aiheeseen emme ole palanneet.
Ongelma on nyt se että en oikein tiedä miten edetä, haluaisin niin kovasti häntä. Nyt tilanne on jo niin kuuma, että yksin runkatessani ajattelen aina häntä. Voisinko suoraan ehdottaa hänelle miesten välistä yhdessä oloa ja kokeilua. auttakaa, pyydän, haluan häntä mutta pelkään voivani myös menettää hänet.
Miten jatkaa ystävän kanssa
2
247
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Minä harrastin kerran itsetyydytystä hyvän ystävän kanssa ja siitä jäi aika vaivaantunut olo pitkäksi aikaa. Minun mielestäni sinun kannattaisi pitää kaverit kavereina ja seksikumppani on sitten erikseen. Mutta tämähän on siis vain minun mielipiteeni...
- Vihreätä valoa?
Kiitos. Vastauksesi tuntuu johdonmukaiselta. Ehkä kannattaa tosiaa harkita, fantasiat ovat lienee turvallisempia. Ja tosiaan, yhdestäkään seksikumppaneista ei ole tullut muissa merkeissä kavereita. Lienee parasta jäähdytellä tunteita. Toisaalta arvelen, että kaverillani on jonkinasteista kiinnostusta asiaan mutta ei ole tuonut sitä vain esille vaikka myötäili jossain määrin minua ja kertoi omastakin päivittäisestä runkkaamisestaan. Kokemukseni mukaan miehet eivät aiheesta kovin paljoa juttele.... Vai onko hyvän kaveruuden seurauksena suurempi mahdollisuus ajautua seksiinkin. Uskoisin myös, että useimmilla, ellei kaikilla miehellä on kiinnostusta muiden kaluihin. Pikkupoikina tuossa 10v, ikäisinä oltiin hyvinkin uteliaita ja keskenään jopa kokeilun haluisia mutta iän mukana alkoi useimmilla juttu jäädä muiden asioiden varjoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462