olen itse siis transsukupuolinen nainen ja kiinnostunu naisista. mietin vaan että bi/panseksuaaliset naiset voisi kiinnostua helpommin minusta ku täysin lesbot naiset.
kun lähtökohtaseati biseksuaalisuudessa kiinnostaa kumpiki sukupuoli, panseksuaalisuudessaha taas sukupuolella tai sen välimuodolla ei ole väliä.
sitä että miten te binaiset suhtaudutte ja miellättä transsukupuoliset naiset? pystysittekö seurustelemaan kyseisen ihmisenkaa?
itse persoonaahaan sitä lopulta rakastutaan.
sitä vaan välillä miettii onko tulevaisuutta rakkauselämässä.
miten binaiset suhtautuvat transnaisiin?
4
129
Vastaukset
- t.a.
Lesbot palstalla oli syksymmällä keskusteluketju asiasta. Mutta luulen, että olet oikeassa. Bi/panseksuaalit ovat taipuvaisempia ihastumaan sukupuolirajat ylittäviin henkilöihin. Eli joihin kai lasketaan transihmiset. Osa lesboista on kauhean tiukkapipoisia sukupuolen suhteen ja heille transnainen on "vähän mies", mutta lienen itse pan, bi, en koe kuitenkaan olevani "puhdas hetero", koska olen useammankin kerran ollut kiinnostunut muista kuin miehistä. Eli vastaus on kyllä, minä voisin kiinnostua transnaisesta(olen ollut ihastunutkin).
Mahdotonta rakkausuhteen löytyminen ei ole, mutta vaikeaa. Tuntuu se olevan vaikeaa täälläkin, vaikka melko tavallinen, joskin sisäänpäin suuntautunut nainen olen.- t.a.
Onko täällä palstalla sitten ollenkaan bi-naisia tai bi-miehiä ,jotka olisivat suhteissa trans ihmisten tai transnaisten kanssa.Tai, joilla olisi suhteita transihmisten kanssa.
En siis ole itse suhteessa kenenkään kanssa, mutta kiinnostaisi kuitenkin kuulla tai lukea mahdollisia kokemuksia/näkemyksiä asian tiimoilta. Kun olen itsekin viehättynyt ja ollut ihastunut transihmisiin.
Itse ole bi, ja katson ettei sillä ole väliä minkälainen toinen on, jos kemiat passaa hyvin yhteen. Itse tykkään välillä pitää mieheni vaatteitakin. Ei silläe ttä se olisi sama asia mutta kuitenkin.
vastauksena siis: pystyisin toki seurustelemaan, mikäli kyseisen ihmisen persoona olisi minulle sopiva :)- kimulikamulita
Bikseksuaali ihastuu ihmiseen, toissijaisesti sukupuoleen. Niin kai sekin voidaa määritellä. Terv. nainen, joka viehättyy naisista, miehistä ja muistakin :) Kunhan persoonat kohtaavat...
Tosin en tiedä kuinka paljon bissejä on, jotka suhteessa transihmisten kanssa. Mutta toki ei kaikista voi aina päälle päin sanoa onko joku nainen trans vai ei. ja Jessica Love kelpaisi ainakin minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472