miten binaiset suhtautuvat transnaisiin?

tuitui2011

olen itse siis transsukupuolinen nainen ja kiinnostunu naisista. mietin vaan että bi/panseksuaaliset naiset voisi kiinnostua helpommin minusta ku täysin lesbot naiset.
kun lähtökohtaseati biseksuaalisuudessa kiinnostaa kumpiki sukupuoli, panseksuaalisuudessaha taas sukupuolella tai sen välimuodolla ei ole väliä.
sitä että miten te binaiset suhtaudutte ja miellättä transsukupuoliset naiset? pystysittekö seurustelemaan kyseisen ihmisenkaa?
itse persoonaahaan sitä lopulta rakastutaan.
sitä vaan välillä miettii onko tulevaisuutta rakkauselämässä.

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.a.

Lesbot palstalla oli syksymmällä keskusteluketju asiasta. Mutta luulen, että olet oikeassa. Bi/panseksuaalit ovat taipuvaisempia ihastumaan sukupuolirajat ylittäviin henkilöihin. Eli joihin kai lasketaan transihmiset. Osa lesboista on kauhean tiukkapipoisia sukupuolen suhteen ja heille transnainen on "vähän mies", mutta lienen itse pan, bi, en koe kuitenkaan olevani "puhdas hetero", koska olen useammankin kerran ollut kiinnostunut muista kuin miehistä. Eli vastaus on kyllä, minä voisin kiinnostua transnaisesta(olen ollut ihastunutkin).

Mahdotonta rakkausuhteen löytyminen ei ole, mutta vaikeaa. Tuntuu se olevan vaikeaa täälläkin, vaikka melko tavallinen, joskin sisäänpäin suuntautunut nainen olen.

• t.a.

Onko täällä palstalla sitten ollenkaan bi-naisia tai bi-miehiä ,jotka olisivat suhteissa trans ihmisten tai transnaisten kanssa.Tai, joilla olisi suhteita transihmisten kanssa.

En siis ole itse suhteessa kenenkään kanssa, mutta kiinnostaisi kuitenkin kuulla tai lukea mahdollisia kokemuksia/näkemyksiä asian tiimoilta. Kun olen itsekin viehättynyt ja ollut ihastunut transihmisiin.

• Itse ole bi, ja katson ettei sillä ole väliä minkälainen toinen on, jos kemiat passaa hyvin yhteen. Itse tykkään välillä pitää mieheni vaatteitakin. Ei silläe ttä se olisi sama asia mutta kuitenkin.

vastauksena siis: pystyisin toki seurustelemaan, mikäli kyseisen ihmisen persoona olisi minulle sopiva :)

• kimulikamulita

Bikseksuaali ihastuu ihmiseen, toissijaisesti sukupuoleen. Niin kai sekin voidaa määritellä. Terv. nainen, joka viehättyy naisista, miehistä ja muistakin :) Kunhan persoonat kohtaavat...

Tosin en tiedä kuinka paljon bissejä on, jotka suhteessa transihmisten kanssa. Mutta toki ei kaikista voi aina päälle päin sanoa onko joku nainen trans vai ei. ja Jessica Love kelpaisi ainakin minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe