Lukekaapa blogia Narsismin riivaama. Sain itse siitä vinkin jostain näiltä keskutelu palstoilta ja olen lukenut sitä siitä asti. Juttu on uskomaton ja todella vahva nainen joka tuo sen opiksi myös muille ja jakaa omaa kokemustaan.
Käykääpä lukemassa osoitteessa: narsisminriivaama.blogspot.com
Narsismin riivaama
9
206
Vastaukset
- xcch
On tullut luettua, se on tosi hyvä hyvä. joku laittoi aiemmin osoitteen tänne .
- Saana68
Kiitos neuvosta Jilly/67!
Sain jo kerran tutulta terapeutilta blogin osoitteen, mutta unohdin sen ja kävin nyt sitä lukemassa. Tarina on tosi opettavainen ja hyvin kirjoitettu. Rohkea nainen, kun uskaltaa tulla esiin. Suosittelen lämpimästi muillekin. - juu,
mutta tarinahan on täyttä fiktiota. Tuota naista ei ole oikeasti olemassakaan.
Totta on kuitenkin se, että tuollaisia asioita ihmisille tapahtuu, pahoja asioita ja vieläkin pahempia asioita. Kaikesta (lähes kaikesta) voi kuitenkin selvitä ja löytää paremman elämän. Siihen tuokin kirjoitus kannustaa. - Uhritartar
Haha, terapeutilta saatu blogin osoite? Ei helevetti sentään. :D Nyt repesin. Miten voi olla, että yhdellä naisella molemmat miehet oli narskuja, äiti ja vielä kaikki nuoruuden ystävät? Ahahahahahahaha. Uskoo ken tahtoo. Kyllä maailma on täynnä tyhmiä ihmisiä. Kannattaa toki uskoa kaikki, mitä netissä lukee. Netissä se totuus on. Kyllä vaan.
- Mielensäpahoittanut
Myös minä sain tutulta psykologilta tuon blogin osoitteen ja tunnistin heti siitä itseni. Näin se vaan on, jos lapsena jo totut narsistiseen ihmiseen, niin haet samanlaisia ihmisiä myös aikuisena.
Ne jotka nauravat näille tarinoille, voivat olla kiitollisia etteivät ole joutuneet kokemaan mitään sellaista. Jos ei ole itse sellaista kokenut, niin se ei tarkoita sitä etteikö joku muu olisi voinut kokea.
Suosittelen tuota blogia muillekin.
Osoite
Narsiminriivaama.blogspot.com- Mainsotulot kunniaan
Tunnistit itsesi omasta blogistasi? Miten yllättävää...
- Uhritartar
Kyllä tässä on kuule koettu yhtä sun toista omissa suhteissa, mutta vähän vaikea uskoa tuollaista tarinaa. Miten ihmeessä yhden naisen KAIKKI nuoruuden ystävät ovat voineet olla narskuja? Yhden vielä voisin uskoa, mutta en todellakaan kaikkia. Ne miehet vielä voisin uskoa, ja ehkä jotenkin äidin. Uskon näiden olevan jotain mainostusta tuohon blogiin. Jos tosiaan hoitohenkilökunta suosittelee tällaisia netissä olevia blogeja, joiden totuudesta ei ole mitään varmuutta, niin johan on hoitohenkilökunnallakin päässä vikaa. Älkää hyvät ihmiset luottako netissä oleviin juttuihin 100%.
Ammatti ei takaa pätevyyttä millään tavoin. - Mielensäpahoittaja
Psykologi tuttavani ei ottanut siihen kantaa onko juuri tuon blogin kirjoittajan tarina totta vai ei. Tarina kuitenkin kertoo siitä, mitä ihmiselle tapahtuu, kun narsisti on lähipiirissä. Alan nyt aikuisena tunnistaa itseni tuollaiseksi ihmiseksi joka kerää lähelleen narsistin tyyppisä ihmisiä. Joku heidän persoonassa vetoaa minuun ja minussa taas heihin. Kierre ei katkea ellei opi tuntemaan itseään paremmin ja opettele pois vanhoista tavoista.
Minulle tuo blogi on antanut paljon ajattelemisen aihetta ja siksi halusin sitä jakaa muillekin. Ne jotka eivät koe samoin voivat jättää blogin väliin."Joku heidän persoonassa vetoaa minuun ja minussa taas heihin. Kierre ei katkea ellei opi tuntemaan itseään paremmin ja opettele pois vanhoista tavoista."
Tärkeä pointti kun sen tunnistaa. Olet oikeilla jäljillä. Ja tiedon etsiminen tai jakaminen auttaa sinua. Älä anna toisten mielipiteiden lannistaa sinua. Oivalluksia voi löytyä joskus mitä merkillisimmistä paikoista. Oma asenne ratkaisee miten mitäkin tietoa voi hyväkseen käyttää. Kaikkeen ei tarvitse sokeasti uskoa - tietenkään- mutta jos asiaa voi pohtia omien merkitysten kautta...
Onnea matkallesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472