nimi Isben ja Ansun pikkusisarukselle?

kohta3:näiti

Hei!

Etsimme täydellistä nimeä kaksostemme vielä syntymättömälle pikkusisarukselle. Haluaisimme nimen, joka ei ole kovin yleinen ja sointuu nätisti. Nimi ei saa olla ihan lyhyt vaan kirjaimia pitäisi olla vähintään viisi. Toiseksi nimeksi sitten perinteinen lyhyt nimi ja kolmas jokin vanha vähän pidempi nimi. Nimen pitäisi alkaa mielellään eri kirjaimella kun kaksostemme nimet ja sointua niihin, mutta olla kuitenkin ihan omanlaisensa.

Kaksosemme ovat
Annabeata Rosa Linnea
Isabella Sara Matilda

Otamme kiitollisina vastaan ehdotuksia vaatimuksiimme sopivista tyttöjen ja poikien nimistä.

20

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin, yritetäänpäs! :) Löytyykös näistä mitään kivaa etunimivaihtoehtoa uudelle tulokkaalle...?

      Tyttö:

      Eleonora
      Elisabeth
      Rebekka
      Julia(a)na
      Catarina
      Henrietta
      Josefi(i)na
      Serafi(i)na
      Marianne
      Sofie/Sofia
      Liliana
      Seelia
      Vilhelmi(i)na
      Vanessa
      Teresa
      Neelia
      Margareeta
      Matleena
      E(e)rika
      Lyydia
      Mikaela

      Poika:

      Sebastian
      Benjamin
      Gabriel
      Tobias
      Daniel
      Joonatan
      Jeremias
      Julius
      Mikael
      Marcus
      Niklas
      Nicolas
      Oliver
      Patrik
      Rasmus
      Rafael
      Robert
      Samuel
      Tiitus
      Valentin
      Valdemar
      Emile
      Eevert
      Henrik
      Kaius

      • ap

        Tykkäämme:
        Eleonora, Josefiina
        Rebekka, Sofia ja Lyydia kolmantena niminä.

        Sebastian, Benjamin, Joonatan, Jeremias, Niklas, Nicolas, Oliver, Patrik
        Tobias,Julius, Samuel kolmantena nimenä


    • NimiTäti

      Josefina Kira Amanda.
      Adalmina Lara Lovisa.
      Ulrika Siru Sabina.

      • ap

        Listalle etunimenä Josefina ja kolmansina Amanda, Ulrika ja Lovisa, toisista nimistä emme tykkää.


    • sibyllavon

      Vaikkapa Mirjami Iiris Eerika tai Elissa Hely Lyydia

      • sibyllavon

        Pojalle Tapio Kari Olavi tai Sameli Otso Lennart


      • ap

        Elissa on tosi kiva:)
        Samoin Lyydia ja Iiris, tosin ehkä muodossa Iris.


      • ap
        sibyllavon kirjoitti:

        Pojalle Tapio Kari Olavi tai Sameli Otso Lennart

        Nämä poikien nimet eivät oikein miellytä, tosin Olavi menee ehdolle kolmanneksi nimeksi.


    • Täti

      Elisabet Taru Amanda
      Bettina Rita Aurora
      Emilia Nora Mirjam(i)
      Henrika Elsa Jolanda
      Jolanda Mari Edith
      Josefina Anna Emilia
      Serafina Ida Aurora
      Marleena Ella Helena
      Katarina Emma Sofia
      Mariella Alma Lydia

      Eemil Otto Sebatian
      Sebastian Leo Aleksi
      Edvin Juho Anselmi
      Robert Eino Ilari
      Rasmus Lauri Mikael
      Oliver Eetu Matias
      Anton Simo Olavi

      • ap

        Nämä nimet pääsevät listallemme, eivät kaikki ehkä tallaisina yhdistelminä, mutta näistä tykkäämme.

        Taru Amanda
        Aurora
        Emilia Nora
        Elsa
        Edith
        Josefina Anna Emilia
        Ida Aurora
        Helena
        Emma Sofia
        Lydia

        Eemil Otto Sebatian
        Sebastian Leo Aleksi
        Oliver Eetu Matias
        Anton Olavi


    • -ada-

      Ensimmäisenä tuli mieleen Eleonora!

      Elisabeth
      Elise
      Eloisa
      Elaisa
      Ellinoora
      Euforia
      Emanuela
      Fiona
      Gabriela
      Helmiina
      Serafia
      Serafiina
      Sharlotta
      Jasmia
      Loretta
      Olivia
      Odessa
      Ofelia
      Rosanna
      Rosalia

      Benjamin
      Daniel
      Elias
      Edvin
      Evert
      Eliel
      Eliah
      Jaromir
      Jonatan
      Josua
      Manuel
      Nikolas
      Otava
      Ramses
      Rasimus
      Taneli

      • ap

        Kiitos ehdotuksista! Listalle pääsevät:
        Eleonora
        Elise
        Ellinoora
        Fiona
        Helmiina kolmantena nimenä
        Olivia

        Benjamin
        Elias
        Jonatan mieluummin kahdella o:lla
        Nikolas
        Taneli kolmanneksi nimeksi


    • ap

      Olemme nyt tehneet inventaariota ehdotuksista ja tässä tällä hetkellä ehdolla olevat nimet. Tyttöjen etunimistä mikään vaihtoehto ei oikein sykähdytä, joten otamme uusia ehdotuksia mielellään vastaan. Tyttöjen toisissa ja kolmansissa nimissä sen sijaan on monta tosi kivaa, joten niistä haluaisimme kivoja yhdistelmiä. Pojissa vahvoilla ovat Oliver, Sebastian, Benjamin ja Joonatan. Toisissa ja kolmansissa nimissä taas ei ole vielä suosikkeja, joten otamme vastaan ehdotuksia lyhyistä poikien nimistä ja pidemmistä vähän vanhahtavista poikien nimistä.

      Tytölle ovat ehdolla ensimmäisenä nimenä:
      Elissa
      Eleonora
      Elise
      Ellinoora
      Olivia

      Toisena nimenä:
      Taru
      Nora
      Elsa
      Edith
      Anna
      Ida
      Emma
      Iris

      Kolmantena nimenä:
      Fiona
      Emilia
      Helmiina
      Aurora
      Helena
      Amanda
      Ulrika
      Loviisa
      Josefiina
      Rebekka
      Sofia
      Lyydia

      Pojalle ensimmäiseksi nimeksi ovat ehdolla:
      Sebastian
      Benjamin
      Joonatan
      Oliver
      Eemil

      Toisena nimenä
      Eetu
      Otto
      Leo

      Kolmantena nimenä
      Jeremias
      Tobias
      Julius
      Samuel
      Olavi
      Aleksi
      Matias
      Anton/Anttoni
      Elias
      Taneli

      Kiitos kaikille tähän mennessä nimiä ehdottaneille:)

      • -ada-

        Mites nämä:

        Ellinoora Emma Amanda
        Ellinoora Iris Aurora
        Elissa Ida Helmiina
        Elissa Taru Helena
        Eleonora Anna Fiona

        Sebastian Otto Elias
        Sebastian Leo Matias
        Eemil Otto Anton
        Eemil Otto Julius


      • ap
        -ada- kirjoitti:

        Mites nämä:

        Ellinoora Emma Amanda
        Ellinoora Iris Aurora
        Elissa Ida Helmiina
        Elissa Taru Helena
        Eleonora Anna Fiona

        Sebastian Otto Elias
        Sebastian Leo Matias
        Eemil Otto Anton
        Eemil Otto Julius

        Kiitos ehdotuksista!

        Kivoja ovat
        Ellinoora Iris Aurora
        Elissa Ida Helmiina
        Eleonora Anna Fiona

        Sebastian Leo Matias
        Eemil Otto Julius


    • janta

      tytölle:

      Ada
      Aura
      Eve
      Iitu
      Tania
      Kaisla
      Carla
      Mintti
      My
      Iro

      pojalle:

      Mark
      Tomppa
      Santtu
      Leeo
      Tapi
      Topi
      Meo

      • ap

        Etunimiksi kaikki ovat liian lyhyitä, mutta toisena niminä kiovja olisivat: Ada ja Aura.


    • frikki

      Esimerkiksi Ullabritta Iris Tuulia tai Benjam Okko Valdemar

      • ap

        Ullabritta on tosi kiva ehdotus! Tosin ehkä muodossa Brita. Mitä muita nimiä siihen eteen voisi yhdistää kuin Ullan?

        Benjam mieluummin muodossa Benjamin, Okko on tosi kiva, Valdemar ei meidän tyylinen.

        Kiitos ehdotuksista!


    • Midabela

      Ellabrita voisi olla ihan hauska?

      Ellabrita Nora Fiona
      Ellabrita Elsa Emilia
      Ellabrita Edith Amanda
      Ellabrita Anna Lovisa
      Ellabrita Ida Sofia
      Ellabrita Emma Helena
      Ellabrita Iris Aurora

      Ja oma ehdotukseni:

      Ellabrita Alma Olivia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe