...alkaa juuri kolmosella...Siinä vasta narsku. ;D
The Grinch
25
129
Vastaukset
kiitti vinkistä ;)
- Warowa
Kiitos vinkistä Dizel, erikoisista kirjoituksista Temppuilija, maailmaa avartavista MB, koskettavista Elisakettu, suvaitsevaisista Lynett, henkeä luovista Yxex, narsistin toimista kirjoittavat eri nimimerkit, Inkoponke rauhan luomisesta. Teillä on erikoinen palsta missä hurjasti näkemyksiä en ole tälläiseen törmännyt ja koetan katsoa mitä tapahtuu jos uskaltaisin kirjoittaakin, olen itse narsistiisän lapsi ja kärsinyt siitä suhteissa. Rakastetaan toisiamme kaikki. Haluaisin kirjautua mukaanne mutta pelottaa kovasti tulla alastomaksi. Salaa katsonut teidän kirjoituksia varmaan kolme kuukautta ja olen innostunut. Täällä monia muitakin hienoilla oivalluksilla ja arvostan palstan monipuolisuutta kun kirjoittanut pitkään erikoistuneella palstalla.
Warowa kirjoitti:
Kiitos vinkistä Dizel, erikoisista kirjoituksista Temppuilija, maailmaa avartavista MB, koskettavista Elisakettu, suvaitsevaisista Lynett, henkeä luovista Yxex, narsistin toimista kirjoittavat eri nimimerkit, Inkoponke rauhan luomisesta. Teillä on erikoinen palsta missä hurjasti näkemyksiä en ole tälläiseen törmännyt ja koetan katsoa mitä tapahtuu jos uskaltaisin kirjoittaakin, olen itse narsistiisän lapsi ja kärsinyt siitä suhteissa. Rakastetaan toisiamme kaikki. Haluaisin kirjautua mukaanne mutta pelottaa kovasti tulla alastomaksi. Salaa katsonut teidän kirjoituksia varmaan kolme kuukautta ja olen innostunut. Täällä monia muitakin hienoilla oivalluksilla ja arvostan palstan monipuolisuutta kun kirjoittanut pitkään erikoistuneella palstalla.
Kirjoittelet varovasti ja olet oma itsesi - voiko muuta edellyttää tai vaatia itseltään?
- Warowa
temppuilija kirjoitti:
Kirjoittelet varovasti ja olet oma itsesi - voiko muuta edellyttää tai vaatia itseltään?
Yritän kiitos kannustuksesta ja tulen mukaan varmasti kun uskallan vaan.
Haluan olla warma en warowa mutta koetan. Warowa kirjoitti:
Yritän kiitos kannustuksesta ja tulen mukaan varmasti kun uskallan vaan.
Haluan olla warma en warowa mutta koetan.nimettömyys tuo tiettyjä etuja kirjoitteluun, niin hyvässä, kuin pahassakin - ja jos sen hyväksyy ... mut vinkkinä vaan, jos haluut asiallista keskusteluu, meitsin kaa ei kandee kaveeraa ...
terkkui vaan kaikille tutuille (Hennaaa...- paranoidinen
temppuilija kirjoitti:
nimettömyys tuo tiettyjä etuja kirjoitteluun, niin hyvässä, kuin pahassakin - ja jos sen hyväksyy ... mut vinkkinä vaan, jos haluut asiallista keskusteluu, meitsin kaa ei kandee kaveeraa ...
terkkui vaan kaikille tutuille (Hennaaa...Onko Temppuilija tai kumppanit kehitelly taas uuden nimimerkin?
- M.B.
Warowa kirjoitti:
Sekaan vaan, iloisesti.. Tosin mainitsemasi nimimerkit varmaan (tai siis jo näköjään) nostattavat palstaepäluuloja, joiden kohteeksikin näemmä jo jouduit tuolla toisessa ketjussa..
Mutta, hennakin on vaan ihminen, sillekin voi antaa anteeksi :) M.B. kirjoitti:
Sekaan vaan, iloisesti.. Tosin mainitsemasi nimimerkit varmaan (tai siis jo näköjään) nostattavat palstaepäluuloja, joiden kohteeksikin näemmä jo jouduit tuolla toisessa ketjussa..
Mutta, hennakin on vaan ihminen, sillekin voi antaa anteeksi :)ja sä lähdet puolusteleen sitä sikaa kaiken sen jälkeen, mitä se on tehny meille?
temppuilija kirjoitti:
ja sä lähdet puolusteleen sitä sikaa kaiken sen jälkeen, mitä se on tehny meille?
btw, aloittaja on hennan yksi nikki
- xcch
M.B. kirjoitti:
Mutta, hennakin on vaan ihminen, sillekin voi antaa anteeksi :)"Mutta, hennakin on vaan ihminen, sillekin voi antaa anteeksi :)"
Hmmm. Huomasitko lauseessasi on virhe?
Se pitää olla: Mekin olemme ihmisiä, hennakin voi antaa anteeksi :) xcch kirjoitti:
"Mutta, hennakin on vaan ihminen, sillekin voi antaa anteeksi :)"
Se pitää olla: Mekin olemme ihmisiä, hennakin voi antaa anteeksi :)- xcch
Warowa kirjoitti:
Tervetuloa Warowa, osa kirjoittajista on hieman häiriintyneitä ja osalla on hieman vääristynet käsitykset narsimin uhrin roolista. Minulle narsistin puolisona on ollut eniten apua hennan ja hänen tyyllisten kirjoituksista, mutta kaikkien kirjoituksista löytyy jotain josta voimme palapeliämme kasata.
Mielenkiintoista on että joku joka tuntuu kirjoittavan enimmäkseen puutaheinää, saattaa jossakin kirjoituksessa tuoda esille aivan uuden tärkeän oivalluksen, joka voi olla tärkeä puuttuva palanen omassa palapelissä. xcch kirjoitti:
Tervetuloa Warowa, osa kirjoittajista on hieman häiriintyneitä ja osalla on hieman vääristynet käsitykset narsimin uhrin roolista. Minulle narsistin puolisona on ollut eniten apua hennan ja hänen tyyllisten kirjoituksista, mutta kaikkien kirjoituksista löytyy jotain josta voimme palapeliämme kasata.
Mielenkiintoista on että joku joka tuntuu kirjoittavan enimmäkseen puutaheinää, saattaa jossakin kirjoituksessa tuoda esille aivan uuden tärkeän oivalluksen, joka voi olla tärkeä puuttuva palanen omassa palapelissä.- M.B.
xcch kirjoitti:
"Mutta, hennakin on vaan ihminen, sillekin voi antaa anteeksi :)"
Se pitää olla: Mekin olemme ihmisiä, hennakin voi antaa anteeksi :)Se, mikä mielestäsi pitää, ei välttämättä mielestäni pidä.
Warowa kirjoitti:
yxex kiittää Warovaa :) Itse tulin aikoinaan mukaan siten että ensin luin viikkoja hämmästyneenä mm temppuilijan, terve mielen, ilkikurimuksen ja j.o.k.u.n kirjoituksia. Kiehtova maailma mistä olen löytänyt itselleni paljon, ja toivonmukaan pystynyt myös antamaan.
*kumartaa* (no nyt hattu tippui)
(selkäkin taisi venähtää..;) )- M.B.
yxex kirjoitti:
yxex kiittää Warovaa :) Itse tulin aikoinaan mukaan siten että ensin luin viikkoja hämmästyneenä mm temppuilijan, terve mielen, ilkikurimuksen ja j.o.k.u.n kirjoituksia. Kiehtova maailma mistä olen löytänyt itselleni paljon, ja toivonmukaan pystynyt myös antamaan.
*kumartaa* (no nyt hattu tippui)
(selkäkin taisi venähtää..;) )Sulla on henkselit liian löysällä kun pystyt kumartelemaan.. :DD
Warowa kirjoitti:
Kiitos kauniista kommentistasi Warowa. Huomioin erityisesti sen että näet palstan monipuolisuuden ja suvaitsevan erilaisuuden ihmisten välillä.
Olen nähnyt kommenttisi toisessa ketjussa, jossa tiiviisti kuvaat elämäntilannettasi. Sinun ei tarvitse pelätä alastomaksi tuloa. Sinä olet jo nähnyt alastomuutesi. Ja jokainen meistä on nähnyt alastomia ihmisiä.
*alkutaipaleella voi ottaa viitan harteilleen, sauvan käteen ja repun selkään. Tähdennän hyviä vaelluskenkiä. Matkalla voi levähtääkin välillä*elisakettu kirjoitti:
Kiitos kauniista kommentistasi Warowa. Huomioin erityisesti sen että näet palstan monipuolisuuden ja suvaitsevan erilaisuuden ihmisten välillä.
Olen nähnyt kommenttisi toisessa ketjussa, jossa tiiviisti kuvaat elämäntilannettasi. Sinun ei tarvitse pelätä alastomaksi tuloa. Sinä olet jo nähnyt alastomuutesi. Ja jokainen meistä on nähnyt alastomia ihmisiä.
*alkutaipaleella voi ottaa viitan harteilleen, sauvan käteen ja repun selkään. Tähdennän hyviä vaelluskenkiä. Matkalla voi levähtääkin välillä*..tarkoitin suvaitset.. ei suvaitsevan..
Warowa kirjoitti:
Voivoi ja voi Warowa, minkä teit! Paljastit kieron ja erityisen huomaamattoman juonen, rauhan Noobelini on vaarassa!
(onneksi en koe ihmeitä rauhan eteen täällä tehneeni tai saaneeni aikaan, muuten olisi voinut stressata se miten täällä pärjätään kun viime aikoina en ole keskusteluihin mukaan ehtinyt ;D )
No ei vaan,
Tervetuloa minunkin puolestani! :)
Minäkin arastelin aikani, ja ehkä vieläkin vähän joskus. Vaan kyllä tänne näyttää mahtuvan ihmisenä ihmisten joukkoon kirjoitus-/ajatus-/muine-virheineen kaikkineen :)
Omasta narsistityyppisestä tapauksestani on jo jokunen vuosi, mutta vieläpä on jotain henkilökohtaisesti selvennettävää asiasta jäänyt kun olen tänne eksynyt. Selkeytyvät ja monipuolistuvat täällä muutenkin elämiseen, ihmisiin ja omaan itseen liittyvät mietinnät. Kuten sanoit, täällä on hurjasti näkemyksiä. Anti on parhaimmillaan kun ei purematta niele kenenkään kirjoituksia. Tässä kuitenkin tarkoittaen erilaisten ajatusten nakertelua, maistelemista ja edelleentyöstämistä, ei kanssaihmisten pureskelua :P
- wall b
Wall - E alkaa just, kaikille lapsenmielisille ohjelmaa :)
- M.B.
Ei itään roboja, ihmisiä..
http://www.youtube.com/watch?v=VZbM_MIz4RM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako189549- 54529
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462